Gå til innhold

Hva er den beste måten å pule dere på i rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Macha Mong Ruad

Første tips er å ikke kalle det for å pule i rumpa, du høres ut som en 15åring som bare vil ha runkemateriale.

Hva er galt med å kalle en spade for en spade? Og hva er egentlig den dannede måten å si rævpuling på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så full og bedøvet at jeg ikke bryr meg. Ellers er det uaktuelt, uansett hvor mange liter glidemiddel som tas i bruk :jepp:

Hahaha, nå måtte jeg le. Samme her!

Men blir det ikke vondt dagen etter da stakkars? :(

Jeg har aldri kjent noe dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å kalle en spade for en spade? Og hva er egentlig den dannede måten å si rævpuling på?

Hvis du ikke vet det tror jeg du bør vente.. :gjeiper: Analsex sies det på pent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Er den stor må jeg stå på knærne og han ta meg der bakfra med masse glidemiddel og forsiktig i begynnelsen. Må også slappe heelt av for å få den inn. Lurt å bruke en finger for å åpne litt opp først :) Etter en stund avtar smertene og han kan kjøre hardere på til han kommer. Er den liten til middels er detikke vondt, men bruker glidemiddel eller spytt uansett. Da kan jeg få den i forskjellige stillinger, men synes misjonær blir for trangt å få den inn bakfra :gjeiper:

Liker best å ligge på siden eller bakfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Analsex sies det på pent.

Og det er jo så klinisk og usexy som det kan få blitt. Blir som å kalle det vagina og penis, man kan bli frigid av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo så klinisk og usexy som det kan få blitt. Blir som å kalle det vagina og penis, man kan bli frigid av mindre.

Ja? Men du spurte om den kliniske måten å si det på. Jeg svarte deg at det kalles analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns rompa er til å bæsje med. Fins jo et annet hull man kan ha det mye moro med! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rompa er til å bæsje med. Fins jo et annet hull man kan ha det mye moro med! :jepp:

Ja, er mye rart man kan putte i munnen ja ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macha Mong Ruad

Ja? Men du spurte om den kliniske måten å si det på. Jeg svarte deg at det kalles analsex.

Jeg spurte etter den dannede måten. Man behøver vanligvis ikke uttrykke seg klinisk, selv om man kommer fra et møblert hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil folk ha anal sex når der gjør så vondt, som mange beskriver at det gjør her inne på forumet :sjenert: ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil ikketa den i rupa hennes likevel. Er ekkelt npr jeg tenker meg om. Kan jo være bæsj inni der. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vil ikketa den i rupa hennes likevel. Er ekkelt npr jeg tenker meg om. Kan jo være bæsj inni der. :spy:

Var det du som startet tråden?

Tipper du ikke er gamle karen. Hva med å komme tilbake på Kg når du har fått noen flere år på baken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det du som startet tråden?

Tipper du ikke er gamle karen. Hva med å komme tilbake på Kg når du har fått noen flere år på baken?

Må jeg ha hengerumpe for å henge på kvinneguiden? Først er det galt at jegvil ha rumpesex, så er det galt at jeg ikkevil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha hengerumpe for å henge på kvinneguiden? Først er det galt at jegvil ha rumpesex, så er det galt at jeg ikkevil ha det.

Hengerumpe????

Å få noen flere år på baken betyr å bli eldre. Det har ingenting med kilo å gjøre.

Hvor gammel var du igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert:

Hengerumpe????

Å få noen flere år på baken betyr å bli eldre. Det har ingenting med kilo å gjøre.

Hvor gammel var du igjen?

Nei jeg er ikke 15, jeg er 19 og krever in plass her!!! Jeg er ikke sex-erfaren, har bare vanlig sex :sjenert: Hvorfor får jeg ikke være her forde da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Nei jeg er ikke 15, jeg er 19 og krever in plass her!!! Jeg er ikke sex-erfaren, har bare vanlig sex :sjenert: Hvorfor får jeg ikke være her forde da?

Jeg synes i utgangspunktet det er helt greit å si imot de som bruker alderen din mot deg som argument/hersketeknikk! Når det er sagt så er "hengerumpe" et like dårlig/dårligere argument som/enn alder. Forskjellen her, er f.eks. at de som er eldre ofte argumenterer/skriver bedre, slik at eventuelle usakligheter (som jeg mener alder er, siden du er gammel nok til å være her) skjules bedre :)

Uansett så vet de fleste nå, i 2012, at unge ofte argumenterer svakere enn voksne. Men like mange vet at det er en sannhet med enorme modifikasjoner. Derfor tror jeg flere kunne hatt godt av å ikke dra "alderskortet" hver gang de leser noe de opplever som skrevet av yngre. Det er jo mulig at personen bare utgir seg for å være ung - og uansett vil det bare føre til sverting av unge som gruppe.

Men så var det dette med å sette seg i en offerposisjon også da, opp mot alt dette. Du gjør trolig best i å lære deg å argumentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i utgangspunktet det er helt greit å si imot de som bruker alderen din mot deg som argument/hersketeknikk! Når det er sagt så er "hengerumpe" et like dårlig/dårligere argument som/enn alder. Forskjellen her, er f.eks. at de som er eldre ofte argumenterer/skriver bedre, slik at eventuelle usakligheter (som jeg mener alder er, siden du er gammel nok til å være her) skjules bedre :)

Uansett så vet de fleste nå, i 2012, at unge ofte argumenterer svakere enn voksne. Men like mange vet at det er en sannhet med enorme modifikasjoner. Derfor tror jeg flere kunne hatt godt av å ikke dra "alderskortet" hver gang de leser noe de opplever som skrevet av yngre. Det er jo mulig at personen bare utgir seg for å være ung - og uansett vil det bare føre til sverting av unge som gruppe.

Men så var det dette med å sette seg i en offerposisjon også da, opp mot alt dette. Du gjør trolig best i å lære deg å argumentere.

Kan du lære meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lære meg? :)

Jeg vil anbefale å sette seg inn i "nettikette" og å generelt ikke slenge av seg usakligheter. Da kommer du langt. Men hvis du googler argumentasjon og diskusjon så får du et par tips! Dette gjelder alle aldre. Og så gjelder det å ikke tro at man kan å argumentere bare fordi man opplever motparten som enda svakere enn seg selv. En felle jeg selv har gått i.

"Å pule dere i rumpa" og "hengerumpe" vil av ganske mange oppfattes som useriøst. Det er lettere (og sikkert riktigere) å lære seg å omformulere enn å kreve at andre skal sette seg inn i hvorfor folk uttrykker seg ulikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...