Gå til innhold

Ser grusom ut på bilder..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som gjør det, men ser alltid grusom ut på bilder, uansett om jeg tar de med mobilen, eller noen andre tar av meg. Føler jeg får så store bollekinn, ser feit ut osv.. men ser helt ok/ annerledes ut i speilet enn hva jeg gjør på bilder..

Hva skjer? :(

Du skal vite at du IKKE er alene! :fnise: Jeg ser alltid enten hyper ut eller dopa ut. Det er liksom et av to:P Tror jeg må ta en sånn 20+ bilder før jeg blir såpass fornøyd med ett at jeg tørr å legge det ut noe sted :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, godt å se at det ikke bare er meg! Syns jeg ser litt ut som et maleri fra 1700-tallet på bilder jeg... Det er litt sugent

Skrevet

Hvorfor irritere seg over det? Det at man er fotogen betyr jo bare at man er styggere i det virkelige liv. Vil du heller se bra ut på bilder i stedet for å se bra ut til vanlig?

Næ-ei, det gjør det da ikke =) Betyr man tar seg bra ut på bilder, uansett åssen man 'virkelig' ser ut. Jeg kjenner mange nydelige piker som er like flott på alle sine bilder, til og med uansett hvor store grimaser de lager.. Og de er like nydelige å hvile øynene på face to face :sjenert:

Skrevet

Sånn er det med meg også. Jeg er pen i virkeligheten, og på film er jeg pen.

Men på bilder ser jeg helt rar ut.

Jeg tror at jeg alltid gjør noe rart eller ikke retter blikket mitt eller er litt sløv idet det blir tatt bilde.

Prøv å øve deg på at når du tar bildet, retter du blikket mot kamera og prøver å se våken ut.

Prøv gjerne å se hvilken vei du tar deg best ut i.

Fotballfrue ser best ut fra den ene siden, og prøver å bli tatt bildet fra de vinkelen. På film ser fotballfrue pen og også.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor irritere seg over det? Det at man er fotogen betyr jo bare at man er styggere i det virkelige liv. Vil du heller se bra ut på bilder i stedet for å se bra ut til vanlig?

Altså, der tar du litt rett..

Noen er pene i virkeligheten og pene på bilder.

Andre er pene i virkeligheten og stygge på bilder.

Så har vi de som er stygge i virkeligheten og blir pene på bilder.

Det værste er vel å være stygg i virkeligheten og bli stygg på bilder ..

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir alltid stygg hvis jeg gjør meg til (type stiller meg opp osv), sånn passe hvis jeg tar bilde selv, og veldig pen dersom jeg ikke vet at jeg blir tatt bilde av.

Skrevet (endret)

Hadde det samme problemet lenge. Skammet meg over alle bildene av meg som ble tatt. Det verste var alle skolebilder. Til slutt(ikke le av meg... :gjeiper: ) gikk jeg drastisk til verks og fant ut hvilke typer smil, vinkler osv som funker best ved å ta bilder av meg selv. Til slutt greide jeg dette uten å se meg i speilet. Jeg skulle ta et viktig skolebilde, og ville så gjerne se pen ut :sjenert: Nå ser jeg helt grei ut på de fleste bilder.

Så det går ann folkens! Det at jeg bryr meg så mye om hvordan jeg ser ut på bilder er ganske flaut i seg selv, men ingen andre enn jeg trenger å vite det da.

Ikke alle kan være helt naturlige og se fantastisk ut... :sukk:

Endret av ssecret
Skrevet

Fordi når man ser i speilet gjør gjernen det den kan for å tilfredstille din selvfølelse. Man ser gjerne på punkter og folder fokus på de stedene man er mest fornøyd, i tillegg til at man strammer til ansiktet og gjør seg selv så goodlooking som mulig, helt ubevist. Bilder og video viser oss virkeligheten :) Og jeg ser digg ut også på bilder :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Husk at du er mest vant til å se deg selv i et speil - dvs. speilvendt. Et ansikt er sjelden helt symmetrisk. Kanskje trekker du litt mer på smilebåndet på venstre side, for eksempel. Da blir det såklart veldig merkelig å se smilet sitt på et foto i stedet.

Min eks hadde et slikt litt skjevt, sjarmerende smil. Når jeg stod ved siden av ham og vi så oss begge i speilet, synes jeg han så helt ugjenkjennelig ut. Smilte liksom veldig skjevt, men på "feil" side. Selv syntes han at det var speilet som ga det riktige bildet, mens bilder så merkelige ut.

Skrevet

Haha, nå ble det ganske sykt å tenke på at man ALDRI har sett seg selv "i virkeligheten", at man bare har sett seg selv i speil og på bilder o.s.v... (P)syk tanke egentlig. :lete:

Neida, du må bare ha en ut av kroppen-opplevelse :)

Skrevet

Med meg er det omvendt faktisk! Føler meg som et dass når jeg ser meg i speilet, men kan se ganske bra ut på bilder:p

Skrevet

Eg føler og at eg ser rimeleg bra ut (litt avhengig av dagsform) i speilet, men sjeldan pen på bileter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...