AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Skjønner ikke helt hva som gjør det, men ser alltid grusom ut på bilder, uansett om jeg tar de med mobilen, eller noen andre tar av meg. Føler jeg får så store bollekinn, ser feit ut osv.. men ser helt ok/ annerledes ut i speilet enn hva jeg gjør på bilder.. Hva skjer? 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Samme som meg det. Aner ikke hvorfor. Skikkelig frustrerende hvertfall...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Vet ikke hva det er som gjør det, men samme her. Ser bedre ut på video, og tror jeg ser helt ok ut egentlig. Eksen pleide å si at det var rart jeg så så rar ut på bilder, jeg som er så pen Jaja.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Har akkurat samme problemet selv. Føler jeg har et ganske bra utseende til vanlig, men når jeg ser meg selv på bilder ser jeg helt annerledes ut, slår ikke feil. Er det bare å innse sannheten, at det faktisk er slik som på bildene jeg egentlig ser ut?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Har akkurat samme problemet selv. Føler jeg har et ganske bra utseende til vanlig, men når jeg ser meg selv på bilder ser jeg helt annerledes ut, slår ikke feil. Er det bare å innse sannheten, at det faktisk er slik som på bildene jeg egentlig ser ut? Samme her. Video er aller verst, spesielt med lyd. Stemmen min høres helt merkelig ut, og jeg ser rett og slett tilbakestående ut. Får ikke akkurat selvtillit av at andre sier "der var du lik deg". Men jeg skjønner heller ikke hvorfor speilet ser så mye bedre ut. Hvis det ikke bare er sånn at jeg ser mye bedre ut speilvendt enn riktige veien. :gjeiper: Lurer på om man kan gå til en plastisk kirurg og si at man vil speilvendes? 1
Snøvott Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Liker sjelden meg selv på bilder, men hvis noen har filmet meg i en eller annen familiesammenheng, synes jeg vanligvis jeg ser ganske søt ut. (Merk at dette kommer fra noen som ikke strør om seg med komplimenter til seg selv.)
Cata Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Aner ikke hva som gjør det, men jeg er også sånn. Ser fullstendig åndssvak ut på bilder (type : ramlet ned fra annen planet og hatt dårlig landing) . I speilet, og forhåpentlig ansikt til ansikt, så ser jeg helt vanlig ut.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Aner ikke hva som gjør det, men jeg er også sånn. Ser fullstendig åndssvak ut på bilder (type : ramlet ned fra annen planet og hatt dårlig landing) . I speilet, og forhåpentlig ansikt til ansikt, så ser jeg helt vanlig ut. Rart det der, hvordan blant annet lukkede munner blir åpne på bilder, og åpne øyne blir halvlukket og sløve. Man ser jo faktisk sjelden hvordan man egentlig ser ut, hvis man ikke ser gjennom to speil, eller live på kamera. Hvis du ser på noen du kjenner i speilet, så ser de kjemperare ut. Men det er jo faktisk sånn de selv tror de ser ut. 1
She_Leiva Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Haha, nå ble det ganske sykt å tenke på at man ALDRI har sett seg selv "i virkeligheten", at man bare har sett seg selv i speil og på bilder o.s.v... (P)syk tanke egentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har det omvendt. jeg ser stunning ut på bilder. Så ser jeg meg i speilet og bare...oh... 2
Cata Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Rart det der, hvordan blant annet lukkede munner blir åpne på bilder, og åpne øyne blir halvlukket og sløve. Man ser jo faktisk sjelden hvordan man egentlig ser ut, hvis man ikke ser gjennom to speil, eller live på kamera. Hvis du ser på noen du kjenner i speilet, så ser de kjemperare ut. Men det er jo faktisk sånn de selv tror de ser ut. Hm, konklusjonen blir kanskje da at fotoapparatet "fryser" noen av oss i et øyeblikk med særs uheldig mimikk, mens når vi fremstår live så er f.eks. ikke øynene halvlukket hele tida, og haken henger muligens bare når vi sier kaaaaaffe...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Samme problemet. Tror det har noe med at når jeg ser meg i speilet er jeg mer bevisst på det, kan smile akkurat sånn veldig flatterende osv.
KaDust Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Samme med meg, men det som gjør det er ofte lys og skygger.
hjertesukka Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Det er ikke for ingenting at det finnes et uttrykk som fotogen. Noen ser fantastiske ut på bilder men er ikke særlig pene i virkeligheten og omvendt. Kjenner flere av typen fotogen og jeg blir grønn av misunnelse. 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 Jeg merker det samme på mange skuespillere. Det er rett og slett at mange mennesker ser penere ut i bevegelse!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Det er ikke for ingenting at det finnes et uttrykk som fotogen. Noen ser fantastiske ut på bilder men er ikke særlig pene i virkeligheten og omvendt. Kjenner flere av typen fotogen og jeg blir grønn av misunnelse. Finnes det et ord for oss som ikke er fotogene? Kan man si ufotogen? Infotogen? Fobigen? Uglicus fotogenicus? 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Jeg merker det samme på mange skuespillere. Det er rett og slett at mange mennesker ser penere ut i bevegelse! Kunne vært en trøst det, hvis man faktisk hadde sett bra ut på video. Men det gjør man altså ikke. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ser også alltid helt mongo ut på bilder. Er egentlig veldig pen i virkeligheten (i følge speilet og kommentarer fra folk). Men fader heller, på bilder ser jeg alltid tjukk og rar ut Noen blir alltid pene på bilder, og det irrterer meg litt
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #19 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ser også alltid helt mongo ut på bilder. Er egentlig veldig pen i virkeligheten (i følge speilet og kommentarer fra folk). Men fader heller, på bilder ser jeg alltid tjukk og rar ut Noen blir alltid pene på bilder, og det irrterer meg litt Hvorfor irritere seg over det? Det at man er fotogen betyr jo bare at man er styggere i det virkelige liv. Vil du heller se bra ut på bilder i stedet for å se bra ut til vanlig?
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Har gjerne litt med hvilken deler av ansiktet som blir highlighta når man tar bilder.. Lys i rommet man oppholder seg i, blitz etc etc...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå