Gjest Marregutt Skrevet 16. februar 2012 #21 Skrevet 16. februar 2012 Ja! Hadde lett latt en annen mann penetrere dama, slik at jeg fikk penetrert boligmarkedet
Testosteron Skrevet 16. februar 2012 #22 Skrevet 16. februar 2012 Nei. Selvfølgelig ikke! Det blir som å selge døtrene sine. Ville du ha gjort det?
Gjest Marregutt Skrevet 16. februar 2012 #24 Skrevet 16. februar 2012 Nei. Selvfølgelig ikke! Det blir som å selge døtrene sine. Ville du ha gjort det? Hvis hun hadde vært slitsom, så
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #25 Skrevet 16. februar 2012 Hvis hun hadde vært slitsom, så Slitsom, plagene eller drittkjerring. Ingen fortjener å bli solgt, det er forkastelig og amoralsk. Rett og slett kvalmt! 1
Gjest Marregutt Skrevet 16. februar 2012 #26 Skrevet 16. februar 2012 Slitsom, plagene eller drittkjerring. Ingen fortjener å bli solgt, det er forkastelig og amoralsk. Rett og slett kvalmt! Det samme er slitsomme personer. Kvalmt. Så spørsmålet er vel heller om det vile fantes kjøpere
Gjest Cosette Skrevet 16. februar 2012 #28 Skrevet 16. februar 2012 Nå er jeg kvinne, men herregud, selvsagt hadde jeg latt en kjæreste ligge med noen andre for en mill. Mindre enn det også. Men jeg skulle hatt halvparten av penga!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #29 Skrevet 16. februar 2012 Haha dette var litt vanskelig. Men bare om jeg fikk se på... altså, jeg er jente og hvis typen min skulle ha sex med en random chick og vi fikk 1 million for det, så hadde jeg gått med på det, men bare hvis jeg får være vitne. Og dama er en slags hore eller noe... Hadde derimot ikke gjort det for 50 000. Eller 100 000. Men kanskje 500 000...
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #30 Skrevet 16. februar 2012 Tja... Jeg kan jo strengt tatt ikke nekte typen min noen ting som helst... Det har jeg ingen rett til. Ballen ligger egentlig i hans hender der... Selv om jeg kan komme med innspill... Og uttrykke mine meninger. Dog hadde han bestemt seg for å gjennomføre dette til tross for det - hadde jeg tatt pengene som et plaster på såret for dustehandlingen, gitt han et kongelig spark i ræva og bedt han aldri kontakte meg igjen. Der hadde jeg visst hvor jeg hadde han iaf =P haha (synes jeg er hysterisk morsom nå, sukkerkick!) 1
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 17. februar 2012 #31 Skrevet 17. februar 2012 Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det? Noen skylder meg en million kroner! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 17. februar 2012 #32 Skrevet 17. februar 2012 Vel, jeg er sær. Jeg tenner å se på. Trekanter med annen mann har forekommet i de forholdene jeg har vært i før. Men, for penger? Neh.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #33 Skrevet 17. februar 2012 Det kommer an på hvor ofte denne mannen skal ha sex med dame, men jeg anter det bare er snakk om én gang, og det hadde vært greit. Jeg velger å se det fra et forretningsmessig perspektiv, og hadde vært rimelig fornøyd om jeg og dama hadde klart å lure 1 mill. for noe så lite. (Hvis en person betaler 1 mill for et knull er det jo han som blir lurt imo)
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #34 Skrevet 17. februar 2012 Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det? Det er opp til henne. Hvis hun vil ha sex med en annen mann så for all del. Så lenge hun forteller for meg om det etterpå. I detaljer. Penger? Hun er da ikke prostituert heller! Nei takk. Aldri. Her er det opp til henne, vil hun ha sex med en annen mann så gjerne for meg. Da har hun sikkert både et og annet å fortelle i etterkant.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 17. februar 2012 #35 Skrevet 17. februar 2012 Men jeg skulle hatt halvparten av penga! Jeg hadde gitt deg 30% (15% hvis det var en mann) + at du måtte ha strøket skjortene mine uten klær på!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #36 Skrevet 17. februar 2012 Ja, uten tvil. En million hadde gjort meg gjeldfri, med tilhørende større andel av inntekten fri til å leve livet. Hadde fort funnet ei ny dame.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå