Gå til innhold

til mennene her inne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for 10 millioner heller.

• Liker 4
Skrevet

aaaww :)

• Liker 4
Skrevet

Ja, hadde glatt solgt a, 10 000 hadde holdt det og

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Ja, hadde glatt solgt a, 10 000 hadde holdt det og

Ironi?

Skrevet

Det du egentlig spør er om man ville avsluttet forholdet med dama for en million.

Jeg heller mot nei.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men spør meg igjen når hun menser og er helt irrasjonell. Da selger jeg henne for en six-pac øl.

Endret av Adonis
  • Liker 7
Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på hvor seriøst forholdet var.

Skrevet

Det du egentlig spør er om man ville avsluttet forholdet med dama for en million.

Jeg heller mot nei.

du må jo ikke avslutte forholdet? Det kommer jo an på hvordan man ser det. Det jeg spurte om var om du ville ha latt kjæresten din ha sex med noen andre for penger og fortsatt være i et forhold med deg.

Skrevet

Men spør meg igjen når hun menser og er helt irrasjonell. Da selger jeg henne for en six-pac øl.

lol. Ser for meg når dama di "menser" rundt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Damene blir irrasjonelle før de får mensen. Det er menn som blir irrasjonelle når dama menser.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenner jo på det å dele dama gratis, så 1 million hadde kommet godt med ja. :) Skal sies at jeg er singel nå da.. "sjokk".

-Domino

• Liker 2
Skrevet

Hadde gjort det for en hundrings, om jeg er fri for snus og penger.

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Jeg er ikke en mann, men jeg skjønner ikke hva de over meg tenker på. Hadde typen min (om jeg hadde hatt en) hatt lyst til å ha sex med en dame for 1 million, så hadde han fått lov til det. Jeg hadde ikke tvunget ham til det, men hadde ikke nektet ham heller.

Men bare hvis vi hadde delt pengene :fnise:

Endret av Thessie!
Gjest Katten.
Skrevet

Tja, jeg er ikke helt i mot trekant med en annen mann, så...

Skrevet (endret)

Ville du at dama di skulle hatt sex med en annen mann om dere fikk 1 million kroner for det?

Hehe, sett Indecent Proposal? Jo, jeg kunne nok godtatt det både for en million og for vesentlig mindre, faktisk også uten noen som helst godtgjøring. Siden jeg er så merkelig skrudd sammen at jeg tenner på dette. :gjeiper:

Endret av Cuckold
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...