AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #41 Skrevet 16. februar 2012 Dersom du har store problemer med dette, så for all del, man opp om privatliv og lås deg selv inne på badet mens 6-åringen din sitter på andre siden av døra. Du får det nesten til å høres traumatisk ut.
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. februar 2012 #42 Skrevet 16. februar 2012 Du får det nesten til å høres traumatisk ut. Dagens!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #43 Skrevet 16. februar 2012 Nei, det er ikke naturlig å drite foran hvem som helst. Men det er snakk om en 6-åring! Det er da vitterlig ikke noe galt i å ta med barnet på badet, spesielt dersom man er ensom forsørger å barnet f.eks har lyst å være med på badet. Dersom du har store problemer med dette, så for all del, man opp om privatliv og lås deg selv inne på badet mens 6-åringen din sitter på andre siden av døra. Dersom du har en 6 åring som ikke klarer å være alene mens du er på do har du kanskje flere ting du burde ta tak i da det gjelder barneoppdragelse...... 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 16. februar 2012 #44 Skrevet 16. februar 2012 Nei, det er ikke naturlig å drite foran hvem som helst. Men det er snakk om en 6-åring! Det er da vitterlig ikke noe galt i å ta med barnet på badet, spesielt dersom man er ensom forsørger å barnet f.eks har lyst å være med på badet. Dersom du har store problemer med dette, så for all del, man opp om privatliv og lås deg selv inne på badet mens 6-åringen din sitter på andre siden av døra. Jeg trengte ikke låse døra for mine barn da de var 6 år, selv om jeg sikkert gjorde det. De kom ikke inn. De klarte seg utmerket på egenhånd mens jeg var på do. De satt ikke utenfor døra og var vettskremte heller. De var små, selvstendige individer som klarte seg alene i 2 minutter
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2012 #45 Skrevet 16. februar 2012 Hei, jeg har og kunne aldri skiftet bind etc mens barna mine er tilstede. Da jeg mener det er litt unødvendig, uhygenisk og på grensen til ekkelt! Men det er min personlige mening. Trodde frem til nå at det var så "privat" at man ikke gjorde det annet enn på badet, alene. Opplevde en gang at en av mine(kanskje begge?) barn hadde åpnet flere tamponger og lekt med de på badet. Da jeg spurte hvem som hadde gjort dette innrømmet h*an ene det sånn halvveis, og spurte samtidig hva det var.(H*n var ca 7) Jeg forklarte at det var noe bare kvinner/store jenter som er ungdom bruker. Da kvinner har menstrusjon ca en gang i mnd. Sa kort om mens og egg(kan alt om hvordan babyer kommer til verden), og at det var noe en ikke måtte leke med. Ferdig, alle parter fornøyd! 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. februar 2012 #46 Skrevet 16. februar 2012 Jeg trengte ikke låse døra for mine barn da de var 6 år, selv om jeg sikkert gjorde det. De kom ikke inn. De klarte seg utmerket på egenhånd mens jeg var på do. De satt ikke utenfor døra og var vettskremte heller. De var små, selvstendige individer som klarte seg alene i 2 minutter Ikke alle som driter på 2 minutter må du huske! :gjeiper: Nå har ikke jeg en 6-åring, men en 2-åring, så jeg uttaler meg ikke på direkte erfaring, men jeg ser ikke problemet med å ha barnet mitt på badet sammen med meg når han blir 6 år. Mulig jeg vil endre mening, men akkurat nå så er det bare slik jeg ser det. 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 16. februar 2012 #47 Skrevet 16. februar 2012 Dersom du har en 6 åring som ikke klarer å være alene mens du er på do har du kanskje flere ting du burde ta tak i da det gjelder barneoppdragelse...... Oisann! En anonymbruker som kommer med oppdragelseskortet! Nå ble jeg helt i spinn av såre følelser.. :jepp: (not!) 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2012 #48 Skrevet 16. februar 2012 altfor mange på kg tar alt så innmariii bokstavlig!! jeg tviler på at True Khaleesi noen gang har ment at hun INVITERER barnet sitt inn på badet når hun skal drite eller skifte tampong! men at hun heller ikke stenger han ute! det er faktisk veldig viktig i oppdragelsem, hvordan forhold foreldre har til kropp og nakenhet! jeg synes det virker bra at True Khaleesi er såpass åpen om dette- for jeg tror at barnet blir trygg på seg selv med hun som mor! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå