Sandra Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe mye rart folk samler på! http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/fritid/...ticle170415.ece Skal ikke le jeg, for jeg samler selv på ølbrikker.. Har fått mange etterhvert, fra mange forskjellige land. Bare synd det finnes så lite av det i Norge. Hva samler dere på? Noen som har samlemani her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 Stakkars dame. Hun får ikke brukt kondomene neì? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Samler heller på mannfolk jeg - enn kondomer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. januar 2004 #5 Del Skrevet 10. januar 2004 Har sluttet å samle på noe som helst. Nå er jeg blitt helt rå på å kvitte meg med ting. Får helt klaus av alle tingene man får og opparbeider seg etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 22. januar 2004 #6 Del Skrevet 22. januar 2004 Åh, jeg samler på alt mulig, jeg! Samler på Agatha Christiebøker og -filmer. Samler på Disneyklassikere og brettspill, kortstokker og spørrebøker og alt som har med Eurosong og Melodi Grand Prix å gjøre! Jeg samler på Nemiblader og Levende historieblader. Jeg samler på Tor Åge Bringsværdbøker og kunstbøker! Jeg er en samlerotte av dimensjoner! Da jeg var lita samlet jeg på ispinner, bruskorker, steiner, tiøringer, brevposter, glansbilder, servietter og you name it! Håpløs var og er jeg... Fullstendig håpløs i så måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå