Gå til innhold

tror dere at dere er gode i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rent statistisk er det et fåtall av dere som kan være god i senga, så det stemmer vel neppe med de fleste av dere :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rent statistisk er det et fåtall av dere som kan være god i senga, så det stemmer vel neppe med de fleste av dere :fnise:

:sprettoy:

Du tar det med andre ord for gitt at det er et representativt utvalg av befolkningen som har svart her? :eeeh:

• Liker 1
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg er god, har jeg hørt..... :fnise:

Noe av grunnen til det er vel at jeg miste alle hemninger og gir uttrykk for hva jeg liker samtidig som jeg er opptatt av å gi HAN det han liker og vil ha. Vil jo gjøre alt for å glede han :jepp:

Skrevet

Rimelig sikker på at det kan variere fra dag til dag, god sex krever et avslappet sinn og godt med overskudd.

Skrevet

Har aldri fått noen klager, så jeg tror at jeg er god i sengen (har noen punkter jeg vet jeg kan forbedre meg på). Men jeg mener at begge partnerne må være "aktive" for at sexen skal bli veldig veldig god :sengekos:

Skrevet

"Du blir hva du spiser"

Jeg spiser kun det jeg syns er godt ;)

Skrevet

Jeg veit at jeg er god i senga! Jeg er helt rå i senga egentlig, med kjæresten min vel og merke. Vi har en kjemi og en lekenhet i senga som gjør at vi begge blir skikkelig gode sammen!

Det vil ikke si at jeg kunne tilfredsstilt alle kvinner, for jeg ville aldri hatt en slik kjemi med alle kvinner....

Skrevet

Nope, det tror jeg ikke (på tide at noen sier det også, for jammen var det mange sexgud(inn)er her!)

Men jeg er meget kompatibel seksuelt sett med kjæresten min, så vi har det flott i senga, sammen, pga god dynamikk. Men jeg er vant til å være submissiv (og vil være det også), så hvis jeg plutselig skulle hatt en ONS med en vaniljemann hadde nok han syns jeg var ganske kjedelig, ettersom jeg ikke er typen til å rope "slå meg hardere, åh ja!". :ler:

Skrevet

Ai... haha Nei jeg aner ikke... Partneren min virker da fornøyd =)

Gjest Nuppdupp
Skrevet
:nocomment: føler at de som gjerne vil skryte ikke er det. det har alltid vært sånn i det virkelige liv også
  • Liker 1
Skrevet

Typen virker fornøyd, men føler ikke selv at jeg er spesielt flink. Ingen som har klaget før, men sitter ikke igjen med en følelse av at jeg er en sexgudinne akkurat. Gjør så godt jeg kan, og vi når som regel klimax begge to! :fnise:

Skrevet

Ut fra den jevne kg'ers forventninger er jeg totalt ubrukelig. Og stolt av det.

Skrevet

Håper det!

Litt begrenset hva vi får gjort av sengeakrobatikk i den lille enkeltsenga hans (nei han er ikke 15 år, han er 25 og bor i et kott på Grunerløkka :eeeh: )! Men to kommentarer har festet seg i mitt hode som får meg til å tro at jeg iallfall tilfredstiller bra nok:

"Skulle fått laga en plansje til deg for dette her ass"

"Åh, du skulle hatt pikk selv så du kunne kjent hvor digg dette er!"

:tongue:

Gjest Levitate
Skrevet

Så damer får bedre selvtillit av at kjæresten har vært med mange før? :lur:

Ikke direkte, men når han sier jeg er bedre enn de han har vært med så er det jo klart at det trekker opp selvtilliten. Om han mener det vet jeg jo da for sikkert ikke, men er lov å tro på det, da. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...