Gå til innhold

tror dere at dere er gode i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spør rett ut.

Tror dere at dere selv er gode i senga ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg er så verst i senga :fnise::sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er god i senga fordi jeg ikke sier jeg er god i senga basert på tilbakemeldinger fra en gitt mann, og dermed antar at dette automatisk vil gjøre meg "god i senga" for neste mann også.

Resten kan man trene på. Teknikker osv.

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg vet jeg er god i senga :nigo:

Basert på ting jeg har lest av deg, er jeg rimelig sikker på det samme.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:vetikke:

Jeg får hvert fall jobben gjort :fnise:

• Liker 3
Gjest Levitate
Skrevet

Tror nok at jeg er det, ettersom kjæresten min omtaler meg som en gudinne i senga. Og med tanke på hvor mange han har vært med, og hvor mye skryt jeg får, så er det klart at selvtilliten virkelig stiger innimellom soverommets fire vegger. :sjarmor:

Skrevet

Jeg tror jeg stort sett er helt greit god i senga :P Jeg vet jeg kunne vært bedre, og jeg vet at jeg noen ganger er litt for lat og lar han gjøre hele jobben.

Men jeg veit at jeg KAN hvis jeg bare vil! :fnise:

Gjest sardintroll
Skrevet

På grunnlag av ubetalelige ansiktsuttrykk, lyder jeg trodde det ikke var mulig for mennesker å lage, og x antall for tidlige utløsninger, så tør jeg påstå at jeg ikke er så verst. xD

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg spør rett ut.

Når kjemien stemmer mellom meg og ham jeg har sex med er jeg guddommelig i mellom sengeklærne.

Skrevet

Tror nok at jeg er det, ettersom kjæresten min omtaler meg som en gudinne i senga. Og med tanke på hvor mange han har vært med, og hvor mye skryt jeg får, så er det klart at selvtilliten virkelig stiger innimellom soverommets fire vegger. :sjarmor:

Så damer får bedre selvtillit av at kjæresten har vært med mange før? :lur:

Gjest frøken am
Skrevet

Jeg spør rett ut.

Ja.

Skrevet

Jeg kan være god om jeg vil. Men er vel relativt gjenomsnittelig eller under ellers.

Skrevet

Så damer får bedre selvtillit av at kjæresten har vært med mange før? :lur:

Leste du bare en bitteliten bit av den ene setningen hun skrev og konkluderte med dette? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at jeg er god i sengen fordi jeg evner å kommunisere med den jeg har sex med. Både hva jeg liker og hva partneren min liker. Jeg forventer nemlig ikke at han vet hva jeg liker og forventer at han forteller/viser hva han liker. Da blir det bra sex :)

• Liker 1
Skrevet

Leste du bare en bitteliten bit av den ene setningen hun skrev og konkluderte med dette? :fnise:

Jeg konkluderte ikke, men jeg spurte.

Det er vel heller ikke noe nytt at kvinner vil ha det andre kvinner har ;)

Skrevet

Om dere er en av de (få!) jeg har hatt med hjem fra byen ville dere ikke blitt imponert. Jeg er _elendig_ på fyllesex og sluttet med det for lenge siden. Blir alltid svimmel og vil ligge på rygg :P

Men jeg synes jeg har fungert veldig bra med de partnerene som jeg har hatt seksuell kjemi med. Tror dog det blir litt feil å gi meg hele æren for det, blir vel mer riktig å si at vi har vært gode i sengen sammen.

Skrevet

Ingen tvil :lur:

Jeg har evnen til å lese partner og tilpasse meg de fleste situasjoner. Og øving gjør mester, har øvd mye! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...