AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #21 Skrevet 15. februar 2012 Men kan jo lure på hva kvinner legger i det å være aktiv i senga også da. For noen er sikkert det å lage lyer nok for å kalle seg aktiv.
micromaya Skrevet 16. februar 2012 #24 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er aktiv, noe annet ville vært utenkelig for meg. Jeg har mange ganger lurt på om det virkelig er slik at noen bare ligger der som potetsekker? For meg høres det helt merkelig og naturstridig ut, man får vel ikke noe moro på den måten..?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. februar 2012 #26 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er aktiv, noe annet ville vært utenkelig for meg. Jeg har mange ganger lurt på om det virkelig er slik at noen bare ligger der som potetsekker? For meg høres det helt merkelig og naturstridig ut, man får vel ikke noe moro på den måten..? Det er vel de som ikke ser på sex som gøy, men som et nødvendig onde...
micromaya Skrevet 16. februar 2012 #27 Skrevet 16. februar 2012 Det er vel de som ikke ser på sex som gøy, men som et nødvendig onde... mhmja, ser den. Men finnes det så mange av dem? Må være utrolig kjipt å ha det slik
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. februar 2012 #28 Skrevet 16. februar 2012 mhmja, ser den. Men finnes det så mange av dem? Må være utrolig kjipt å ha det slik Håper ikke det. Men hvis man ser på hva enkelte mannfolk her inne skriver om kvinner og sex, så er det ikke så rart at noen ikke tør å slippe seg helt løs 1
chui Skrevet 16. februar 2012 #29 Skrevet 16. februar 2012 Absolutt aktiv ja! Men han er vel nesten alltid den som er mest aktiv, vanskelig å unngå syns jeg.
Gjest "gjest" Skrevet 16. februar 2012 #30 Skrevet 16. februar 2012 Håper ikke det. Men hvis man ser på hva enkelte mannfolk her inne skriver om kvinner og sex, så er det ikke så rart at noen ikke tør å slippe seg helt løs Nemlig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #31 Skrevet 16. februar 2012 Håper ikke det. Men hvis man ser på hva enkelte mannfolk her inne skriver om kvinner og sex, så er det ikke så rart at noen ikke tør å slippe seg helt løs Er det så farlig å forvente at kvinnen også gjør en innsata for begges nytels utover det å spre beina? Ei dame som ikke tar litt ansvar i senga varer ikke lenge her i gården ihvertfall...
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. februar 2012 #32 Skrevet 16. februar 2012 Er det så farlig å forvente at kvinnen også gjør en innsata for begges nytels utover det å spre beina? Ei dame som ikke tar litt ansvar i senga varer ikke lenge her i gården ihvertfall... Tror du misforsto innlegget mitt.
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #33 Skrevet 16. februar 2012 Prøver å være aktiv... Men så var det å finne the rythm of delight da =P Jeg har et avstandsforhold, så er ikke så mye vi får øvd oss på =P
Gjest "gjest" Skrevet 16. februar 2012 #34 Skrevet 16. februar 2012 Er det så farlig å forvente at kvinnen også gjør en innsata for begges nytels utover det å spre beina? Ei dame som ikke tar litt ansvar i senga varer ikke lenge her i gården ihvertfall... Leste du innlegget før du svarte?
Gjest NozMonster Skrevet 16. februar 2012 #35 Skrevet 16. februar 2012 Frykt for å bli sett på som skitten, kåt, løs og villig, regner jeg med hun mener. aaah..det har jeg aldri hørt noen mannfolk synes om kvinner som er aktive men... jeg ville tro det er mer ille å bli stempla som potetsekk, enn skitten, kåt, løs og villig om man er aktiv i senga! jeg tror kanskje mer at noen er potetsekker, fordi ikke de ikke føler seg gode nok i senga, eller pga dårlig selvtillitt ( gutten får jo rimlig grei utsikt på hele jentas overkropp)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #36 Skrevet 16. februar 2012 jeg tror kanskje mer at noen er potetsekker, fordi ikke de ikke føler seg gode nok i senga, eller pga dårlig selvtillitt ( gutten får jo rimlig grei utsikt på hele jentas overkropp) Vi digger jo den utsikten!! Hvorfor bli usikre av det?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #37 Skrevet 16. februar 2012 Tror du misforsto innlegget mitt. Mulig det, men jeg regner jo med at du refererer til hva menn skriver om kvinner i denne tråden her. Her sier de fleste menn at de vil ha ei jente som deltar, ikke bare tar... Om du mente noe annet må du utdype litt....
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #38 Skrevet 16. februar 2012 Leste du innlegget før du svarte? Ja, og det er ingen som har skrevet så fæle tin i denne tråden her... De sier bare at de vil ha ei aktiv jente, er det så ille?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #39 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er aktiv i den forstand at jeg gjør alt han ber om. Har aldri sagt nei til å ri ham, suge ham osv. Er ikke særlig aktiv når det kommer til å spørre ham om ting. Har til dags dato aldri spurt etter noenting i senga, og heller ikke fortalt partneren min (vi har vært sammen i 6 år...) hva jeg liker. Tror ikke jeg vet det selv heller. Som dere skjønner, ser jeg på sex som noe man bør skamme seg over. Ihvertfall kvinnelig seksualitet. Har ingen problemer med å tilfredsstille mannen min...
Gjest "gjest" Skrevet 17. februar 2012 #40 Skrevet 17. februar 2012 Ja, og det er ingen som har skrevet så fæle tin i denne tråden her... De sier bare at de vil ha ei aktiv jente, er det så ille? Ikke i den her tråden nei, men i mange andre... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå