Nuttapia Skrevet 28. september 2012 #781 Del Skrevet 28. september 2012 Robust hund, ja!! Høres kul ut egentlig Og L er definitivt en fornuftig mann, høres det ut som! SIkkerheten først! Da er vi i "samme båt" ikveld, søta! Mannen skal på guttetur på byen, noe jeg har oppfordra ham til i det siste. Om noen måneder må han holde seg hjemme! Han spør også om lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. september 2012 Forfatter #782 Del Skrevet 28. september 2012 Så fin mage du har! Tenk at det er så kort tid igjen til termin!! Spennende! Så koselig at L spør om lov til å dra ut med venner, hihi. Er jo hyggelig at han spør, kunne jo hende du syns det var ensomt og kjedelig hjemme. Koooos deg med fredagstv i kveld! Tusen takk snille du Det er jo ganske kjedelig å sitte alene en fredags kveld, men det er ikke mange ukene igjen til jeg kanskje skulle gitt MYE for en ensom fredagskveld? Svigermor var innom i sted med det fine lappeteppet hun har sydd. Slikt krabbeteppe. Flotte farger med små dyr og slikt på Hun er virkelig flink med strikking og hjemmelaget ting. Fortalte henne at det trolig ble dåp likevel i januar etter at vi har tenkt oss litt om. Da blir det trolig i Byneset kirke, hvor far til L ligger og hele slekta deres. Svigermor begynte å gråte og ble skikkelig rørt Vet den kirka betyr utrolig mye for henne Det er mulig vi må vurdere dåp i Hamar dog, min bestemor er jo 92 år nå og det er ikke sikkert hun er i form for å komme hit for dåpen. Tror ikke jeg vil ha samvittigheten til å ikke ha henne til stede under en dåp. Er jo ikke sikket vi har henne så lenge igjen, så det ville vært fryktelig egoistisk å ikke la henne få oppleve oldebarnets dåp. Er jo ikke sikkert hun får oppleve noen flere oldebarn? Håper jo selvfølgelig det da! Hun er jo veldig rask til bens og frisk ellers. Men jeg stusser på om hun vil klare en så lang tur... Svigermor var ikke heeeeelt med på den da, det er jo best å ha det i "vår kirke" Skjønner godt at hun helst vil ha det her, men vi får se. Umulig å vite noe for sikkert før nærmere jul uansett. Er så mye som kan skje Tanta og onkelen til min far fikk aldri barn. De ønsket seg det fryktelig og har alltid elsket barn. "onkel ivar" døde for 3 år siden og kun Solveig igjen. Jeg og min bror har alltid elsket det gamle paret der, og de har vært som noen vikar-besteforeldre. Hun sendte med en dåpslue med modern når de var der sist. Det var lua som de skulle ha brukt om/når de fikk barn... En gammel halling-lue som betydde veldig mye for henne og Ivar. Kan være veldig koselig å faktisk få bruke den Tror det ville betydd veldig mye for henne! Nå gleder jeg meg til gubben kommer hjem Er jo mørkt ute, og da er det slutt på kjøringa deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. september 2012 Forfatter #783 Del Skrevet 28. september 2012 Robust hund, ja!! Høres kul ut egentlig Og L er definitivt en fornuftig mann, høres det ut som! SIkkerheten først! Da er vi i "samme båt" ikveld, søta! Mannen skal på guttetur på byen, noe jeg har oppfordra ham til i det siste. Om noen måneder må han holde seg hjemme! Han spør også om lov Haha, bra vi er flere ensomme tykkasser i kveld LOL! Er litt godt for samvittigheten å kaste ut mannfolka for å ha det litt morro også. De trenger jo ikke å være hjemme bare fordi vi ikke klarer å være med på alt. Noe ekstra morro må de få ha før de skal bli "kjedelige fedre" i en periode Jeg tror iallefall at etter hvert så vil L synes det er gøy å være hjem på kveldene etter jobb. Går jo på mange måter glipp av litt med ungen når han skal jobbe mens jeg er hjemme. Så jeg tror han vil utnytte kveldene med minstemann så godt han kan Da blir det kanskje mindre kompistid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. september 2012 Forfatter #784 Del Skrevet 28. september 2012 Nåh L ringte nå og sa at han var en times tid forsinket, så det ble dessverre ikke noe film på oss Helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. september 2012 #785 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg synes det er godt å være litt alene. Selvom jeg jobber hjemme på dagtid Jeg trives meget godt i eget selskap, og jeg har jo en meget lite kreativ og hjepsom mann for tiden, så da synes jeg det er greit å ha stua HELT for meg selv Han fortjener en tur på byen og jeg tror det er akkurat det han trenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. september 2012 #786 Del Skrevet 28. september 2012 Ser veldig godt at magen har forandret seg siden sist ja! Mamman din gleder seg nok utrolig til å bli bestemor og syns det er stor stas og handle klær Skal se du har kompett garderobe til gutten for flere år fremover snart Håper du har hatt en fin alene-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. september 2012 #787 Del Skrevet 29. september 2012 Gikk det bra å være alene i gårkveld? Kan trøste deg med at jeg også var alene, i hvertfall store deler av kvelden Hadde en venninne på besøk i noen timer, men K er på elgjakt hele helgen! Er litt deilig å være alene noen ganger synes jeg Åhh, er ikke så lett det med dåp og hvor det skal døpes.. Hvem skal man ta "hensyn" til? Vi kommer ikke fra samme plass, og da kjenner jeg det blir ekstra vanskelig.. Men i og med at vi giftet oss på hans hjemsted, har vi nok blitt enige om at vi døper i trøndelag Det synes jeg blir riktig, i alle fall Man må gjøre det man selv synes er riktig! Hvis man ALLTID skal ta hensyn til alle andre, kan man ikke gjøre noe, for de andre blir aldri enige Man må liksom bare bestemme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #788 Del Skrevet 29. september 2012 37 + 2 Kvelden i går var både og Greit nok å være hjemme alene, men jeg kjedet meg noe fryktelig. Etter å ha sittet å sett tv 50% av dagene de siste ukene så er jeg ganske lei i grunn... Så enda en kveld forran tv`n var egentlig bare kjedelig... Er jo alene hjemme på dagtid, og det setter jeg stor pris på Da kan jeg sulle rundt i mitt eget tempo og gjøre som jeg vil. Kveldene er koseligst sammen med gubben L kom hjem storfornøyd i gårkveld. Det hadde blitt lite kjøring på dem, og på vei hjemover ble de stående i kø i en times tid pga en ulykke noen biler lengre fremme. Det var heldigvis ingen større personskader i kræsjet (front mot front), men da fikk L og R snakket med en morro suuuuperfemi politimann og en morro lastebilsjåfør mens de ventet Morro for dem det! (http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article6353751.ece) Etter at L kom hjem så rotet han seg ned til tv-rommet og ble der til vi skulle sove Litt teit, men la gå. Regner med at han "rotet seg bort" på nettet som jeg også pleier Min store synd heter Youtube..... Masse flere mase-rier i gårkveld. Magen var hard og vond og alt av bevegelse framprovoserte mere enn det hjalp. Greit å ligge på siden i senga da i grunn De mase-riene BØR dæven ta hjelpe til med modningen, ellers blir jeg grinete! Trenger jo ikke å pines bare for å pines... En del vondt og ømt i dag tidlig også.... Våknet rundt 6 av at jeg klødde noe forferdelig. Har klart å klø meg til blods på leggene i natt Har generelt klødd veldig mye den siste mnd, men siste uken har det eskalert en del. Ringte poliklinikken (føden) for å høre om de kunne ta blodprøver for å sjekke for svangerskapskløe. De hadde vist ikke mulighet for å sjekke blodprøvene før over helga, så det var bedre å komme til uka. Det enkleste var å bli henvist av lege/jordmor til å få en time hos dem, så får man svar innen dagen etter sa de. Så da får jeg ringe på mandagen isteden Er så slitsomt å klø hele tiden. Vi bruker jo kun parfymefri vaskemiddel og tøymykner, samt at jeg bruker krem der huden er tørr. Skal i teorien ikke være noen ting som provoserer fram all kløen... Er jo vanlig å klø litt under graviditeten, men ikke så mye som nå? Liker det ikke.... Får vel vite til uka Nå skal L ut å handle litt og innom Jysk. Håper han tørr å kjøpe med et tisselaken Til tross for at det er litt flaut å spørre om hjelp for det... haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 29. september 2012 #789 Del Skrevet 29. september 2012 Syns det høres ut som om du har funnet deg en helt super mann jeg!! Så utrolig kjipt å ligge og klø sånn! Kunne du kanskje ha fått en kortisonkrem eller noe å bruke? Jeg fikk beskjed om at den jeg fikk til utslett kunne brukes under graviditet på små områder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #790 Del Skrevet 29. september 2012 Syns det høres ut som om du har funnet deg en helt super mann jeg!! Så utrolig kjipt å ligge og klø sånn! Kunne du kanskje ha fått en kortisonkrem eller noe å bruke? Jeg fikk beskjed om at den jeg fikk til utslett kunne brukes under graviditet på små områder.... Ja han er bare gulle god Mulig jeg kan bruke noe krem, vet at de anbefaler noe Hvitvask eller noe slikt på apotekene? Problemet er vel bare hvor mye jeg må smøre inn. 80% av kroppen? Håper for all del at det kun er normal irritasjon pga tørr hud og hormoner, så får kremer være alt som skal til Greit å sjekke for sikkerhets skyld da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #791 Del Skrevet 29. september 2012 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #792 Del Skrevet 29. september 2012 Mmmmm... Nå står det muffins i ovnen og gjør seg klar for å bli spist Er helt sikkert ikke noe jeg burde gjøre med tanke på sukker og usunt, men fuck it! Jeg VIL HA GODIS! Og muffinsrøra fristet for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #793 Del Skrevet 29. september 2012 Ay... Mini-dillemma ute å går.... Bestekompisen til L ® har høstferie neste uke og de to har vel blitt enige om at han skal komme og bo hos oss noen dager.... Er litt skeptisk til det i.o.m at jeg er en del dårlig for tiden, men samtidig vil jeg jo ikke være den som sier nei og ødelegger morroa deres....... Får prate litt om det under middagen Ei natt er ok på en måte, men ikke flere tror jeg.... De sier jo selvfølgelig (sikkert) at jeg ikke skal gjøre noe for å varte opp eller gjøre ting annerledes, men det blir jo det uansett. Jeg klarer ikke å la være og det blir så mye styr.... Bah! Vi får se..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. september 2012 #794 Del Skrevet 29. september 2012 Skjønner godt det blir litt slitsomt med overnattingsbesøk over flere netter ja. Du får ta det opp med L og høre hva han sier. Syns dere skal prioritere å slappe av og ta det med ro bare dere to den siste tiden, plutselig er du jo fødeklar! Gjør det som er best for deg du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #795 Del Skrevet 29. september 2012 Skjønner godt det blir litt slitsomt med overnattingsbesøk over flere netter ja. Du får ta det opp med L og høre hva han sier. Syns dere skal prioritere å slappe av og ta det med ro bare dere to den siste tiden, plutselig er du jo fødeklar! Gjør det som er best for deg du Ja, enn om vi må på sykehuset når han er her da? Haha, lell om det verste er i grunn all døgnet rundt... Kontroll på slikt på dette stadiet? Neh, ikke i heletatt Han tørr vel ikke komme på besøk om han vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. september 2012 #796 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, enn om vi må på sykehuset når han er her da? Haha, lell om det verste er i grunn all døgnet rundt... Kontroll på slikt på dette stadiet? Neh, ikke i heletatt Han tørr vel ikke komme på besøk om han vet det... Vet jo ikke når den lille har tenkt seg ut! Du får bare si at han får komme på eget ansvar da vet du, og advare om fising, kanskje han holder seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #797 Del Skrevet 29. september 2012 Vet jo ikke når den lille har tenkt seg ut! Du får bare si at han får komme på eget ansvar da vet du, og advare om fising, kanskje han holder seg unna Var heldigvis ikke helt serriøst at han skulle komme og overnatte En dårlig spøk fra hans side tror jeg.... L mente iallefall at de ikke var blitt enige om noe slikt og trodde han bare hadde lurt meg Lett å være hormonell og gravid gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 Forfatter #798 Del Skrevet 29. september 2012 Da er Tacoen inntatt. Veldig nedpress og vondt i magen etterpå + halsbrann Jippi så morro? Tror jeg skal prøve å sove en halvtimes tid før vi skal se film Jeg får ikke til å sove så mye på dagtid lengre, men skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2012 #799 Del Skrevet 30. september 2012 Var heldigvis ikke helt serriøst at han skulle komme og overnatte En dårlig spøk fra hans side tror jeg.... L mente iallefall at de ikke var blitt enige om noe slikt og trodde han bare hadde lurt meg Lett å være hormonell og gravid gitt Like så greit at det ikke var så seriøst ment da, men sånn er det å være gravid ja, kan oppfatte ting litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #800 Del Skrevet 30. september 2012 Like så greit at det ikke var så seriøst ment da, men sånn er det å være gravid ja, kan oppfatte ting litt annerledes Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå