Gå til innhold

1. gangsgravid <3

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Har nesten ikke sovet i natt gitt....

Både jeg og L slet med å sove i går. Jeg ble liggende å vri på meg til kl 1 en gang før jeg sovnet. Våken igjen til 2 og da hadde L endelig sovnet.

Hoftene var fryktelig vonde, og ingen stillinger var gode. Foruten å sove på ryggen, noe jeg ikke får lov til huh.png

Dumt!

Var bare å stå opp å hive i seg 2 paracept.

Gikk å la meg igjen nærmere 3 når pillene hadde begynt å virke litt mere... Sov 3 timer før jeg våknet på nytt igjen pga smertene... Dumme,dumme, dumme hofter.

Bare å stå opp da gitt unsure.png

Bassengtrim i dag også! Var deilig å komme i vannet! Det hjelper ganske mye for bekkenet og hoftene. Etter timen så lå jeg å fløt rundt i bassenget i 25 minutter og slappet av. Det er faktisk det beste med hele greia, å få hvile litt etterpå i vektløs/mindre vekt tilstand happy.png

Fikk snakket litt med fysioen etterpå, og vi fant ut at vi skal prøve med akupunktur en runde på fredagen etter bassengtrimmen. Det kan godt hende at det lindrer litt ømhet i skinka :)

Jeg har en del trua på akupunktur, så gleder meg til å prøve!

Prøvde jo akupunktur på arma noen ganger, og arma reagerte ganske mye. Arma var for betent og irritert for at det ga noen lindring dog. Smertene ble bare dobblet når vi provoserte fram litt med nålene. Endte opp med en arm som ikke fungerte til noe de 2-5 dagene etter akupunkturen.

Skjønner jo at nålene setter igang et system, men det ble vist for mye for arma :overrasket:

Ikke lett å ha vært betent i over 1 år....

Men har fortsatt mye tro på det :) De kineserne er ikke dumme sjø ;)

Jeg har skjemt bort gubben litt i dag :fnise:

Når han kom hjem fra jobb så fikk han en halvtimes ryggmassasje og litt kos ;)

Tror ikke det var ubehagelig eller uønsket nei :gjeiper:

Må tenke litt over at når det er manko på sex og slik nærhet pga div. plager hos meg, så må jo gubben likevel ha det litt godt :)

Vi snakker litt om det i ny og ne dog, og vi gleder oss begge to skikkelig til vi kan ha skikkelig sex igjen og kan være mere intime igjen :rolleyes:

Et lite savn i hverdagen.... Men det er ikke SÅ lenge igjen, og jeg tror det skal gå greit :)

Kanskje det blir enda mere morro når man ikke har fått lov på lenge? ;) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig å få servert middag, det skal være sikkert! Har vært heldig med det i lange tider jeg også, først nå etter sommeren vi har begynt å dele på matansvaret igjen.. mannfolk som kan lage mat liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å få servert middag, det skal være sikkert! Har vært heldig med det i lange tider jeg også, først nå etter sommeren vi har begynt å dele på matansvaret igjen.. mannfolk som kan lage mat liker vi :)

Ja mannfolk på kjøkkenet passer finfint iallefall nå :)

Og alt smaker så mye bedre når det er laget fra scratch! Da vet man jo så godt hva som er av tilsetninger og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig enig! Jeg lagde får-i-kål fra scratch i dag, DET er nam! Enkelt, rent og ordentlig ordentlig middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy. Må en tur til legen i morgen tror jeg... Fikk litt kjeft av L i sted fordi jeg ikke dro i dag :overrasket:

Har hatt en tånegl som har plaget meg i mange uker nå, betent og fryktelig vond.

Nå har betennelsen spredd seg litt og jeg klarer såvidt å få på meg skoene. Dumme storetå...

Vanligvis er det jo en enkel sak å ordne opp med en inngrodd tånegl, men denne gangen går det ikke.

2 mnd med helvettes-tå får ta slutt snart :(

Får vel krype til legen å få hjelp av noe slag i morgen.... :tommelsmil:

Skal en tur på jobb for å snakke med team-lederen min igjen på dagen også. Gruer meg til å fortelle at jeg ikke kommer tilbake til jobb de siste 3 ukene før permisjonen starter....

Regner med hun har mistanker om det, men det er så ekkelt å si det til henne...

Og i morgen kveld er det Perfect Home-party til ei venninne :smilorange:

Blir morro å møte flere venner på en gang, likevel om magen er i veien for det meste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 + 5 :hjerter_rundt:

Svigermor var innom en tur i gårkveld. Ble sittende å prate en liten times tid.

Hun er så snill og god, og fryktelig merkelig på en gang ;) haha!

Hun er 110% hjemkjær. Det betyr at hun alltid er hjemme, og alltid mer eller mindre har vært. Ferier har vært hjemme, og de har sjeldent reist noen plasser. Hun skjønner ikke det behovet for å reise :)

I 1993 så dro de (familien) til USA for å besøke noe slekt de har. Besteforeldrene hennes var fra et kull på 7 barn, hvor 6 av de dro til USA.

Dermed har de en del slekt i USA, men det er laaaaangt ute i slekta.

Hun har en del kontakt med noen av de, og for 5-6 år siden var noen av de på besøk her hjemme hos oss/dem.

Det kommer 4 stk fra USA i midten av Oktober for å besøke henne 1 uke.

De er i alderen 83, 65, 53 og 54 år. Altså ingen ungdommer :fnise:

Svigermora mi er jo tidenes LETTESTE å stresse opp.

Vi snakker om at hun ikke kan ha 2 avtaler på en dag.... Ikke lege + fysio samme dag f.eks, da går hun rundt seg selv i flere uker!

Kan tro hun er stresset nå eller?

Får jo nesten ikke tid til NOE før de kommer!

Skulle trodd de kom i morgen allerede :fnise:

Fortalte meg i går hvor mye hun måtte gjøre før de kom da, helt forskrekket når hun fortalte.

I kjellern hennes har hun ei stue og et gjesterom. I gjesterommet står det noen pappesker fra datteren (L sin storesøster) som ikke er blitt flyttet. Disse MÅ flyttes NÅ! Straks altså! Helst i går!

For da må hun jo vaske ned hele kjelleren...

Skjønner at vaskingen tar en dag, men det er jo 4 uker igjen til de kommer?!?!?

Og etter å ha fått skiftet vinduene sine, så måtte noen panelbord på utsiden byttes. Disse er jo ikke malt logisk nok! Hun MÅ få på visir på de tvert! Det kan ikke under noen omstendigheter gjøres etter at besøket har dratt! Gudene forby!

Og jordbæråkeren må klippes tilbake. Dette er faktisk en stor jobb og den skjønner jeg litt at hun kan stresse over. Men det er ikke noe som MÅ gjøres. Ingen andre som har jordbær klipper tilbake alt unntatt spirene.... Det er strengt tatt ikke nødvendig, men noe hun ønsker å gjøre hver høst.

Det kan også i teorien gjøres etter at besøket har dratt... Men neida, det må være klart og i orden til besøket!!!

Og ikke å glemme mat! Herreguuuuuud hun må jo lage mat hver dag! Hva i alle dager skal hun servere?!?!?!?

Her snakker vi at hun tenker å diske opp med store fansy middager hver dag :overrasket:

Og alt må forbredes på forhånd, gudene forby!

Så hun må jo begynne å brune kotelettene nå for å fryse ned, slik at alt er klart. Sausen skal lages, og kjøttet være klart. Så da er det bare å hente fram når det trengs :fnise:

Jeg skjønner tankene hennes, men stresset kan jo nesten ta livet av gamla! Helt utrolig i grunn....

Er jo greit å ha ting i orden når man får besøk, men de kommer ikke på inspeksjon. De kommer for å få oppleve Norge og møte en fjern slektning de snakker med på tlf i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde sagt til L for noen dager siden at vi måtte begynne å planlegge hva vi skulle servere hos oss til middag en dag.

Vi har ikke tilbydd oss å servere middag til hennes gjester?

L sa ganske klart ifra at med meg høygravid og 1 uke til termin, så tvilte han fryktelig sterkt på at jeg orket eller ville lage istand middag til 12 stk her hjemme :)

Det har han helt rett i. Det kommer dessverre ikke til å skje :gjeiper:

Hun håpte vel at han ville være den som kunne avlaste henne litt, og det skjønner jeg.

Men litt dumt å planlegge andre inn i planene uten å spørre først :)

Tror ikke hun forventet å bli avvist av sin egen sønn, den sønnen som er klippen hennes :fnise:

L er jo alltid den hun henvender seg til, uansett hva i grunn.

Enten det er å holde i ei gardinstang for å sette i ei skrue, eller for å kjøre traktoren.

Jeg har til tider reagert på at hun behandler han som den eneste støttespilleren hun har... Det har heldigvis endret seg mye det siste året, og jeg merker hvor deilig det er de gangene han faktisk heller "velger meg" på en rar måte....

Slik som det med middagen nå ;)

Han kunne jo fint sagt at han kunne lage istand en stor middag, men vet at jeg ikke klarer å holde meg unna og det kan bli litt VEL mye når jeg nærmer meg termin :)

Jeg kan gjerne tilby kveldsmat eller noe slikt for å være sosial og snill :)

Det blir det helt sikkert, men middag?

For det første så koster det sikkert omkring 1500 - 2000 kr å få til en skikkelig middag til 12 personer, og for det andre så tar det altfor lang tid. Innen maten blir servert er jeg sikkert å finne i senga utslitt laugh.png

Mye enklere med et kjapt måltid. Pålegg, brød og noe godt å drikke kommer man LANGT med :)

Må le litt av svigermora mi i grunn :)

Verdens snilleste og varmeste person, aldri noe vondt i henne. Men jeg håper at jeg ALDRI blir som henne :fnise:

Jeg og L har jo lyst til å reise litt.

Vi var i Egypt i fjor høst og elsket å oppleve en ny kultur!

L har jo aldri reist noe særlig pga foreldre som kun ønsket å være hjemme, så jeg merker en del at han brenner for å få lov til det nå.

Jeg har reist en del før jeg ble 15, men etter det har jeg alltid eid egen hest. Og da har jeg aldri hatt mulighet for å reise bort noe særlig.

Nå når vi ikke har hest eller noen forpliktelser her hjemme, så ser vi anledningen til å reise litt :)

Optimalt skulle jeg møtt L 2 år tidligre og vi kunne fått reist litt mere før det ble barn :)

Vi får heller ta små turer i ny og ne og vente med de større utfluktene til småen blir større og kan være hjemme alene ;)

Fortalte det til svigermor, og det så faktisk ut som om øyene hennes skulle falle ut av skallen :overrasket:

Skal HENNES sønn ut å reise så mye da?

DET var ikke noe hun var helt på G med.... :gjeiper:

Hoho!

Vi starter iallefall forsiktig neste sommer. 3 uker til Canada med småen i baggen!

Tror det blir artig å dra til foreldrene mine de 3 ukene :)

Da kan jo jeg og L forhåpentligvis dra på noen dagsturer uten småen siden foreldrene mine kan være barnevakter :)

Ikke at jeg har forventet at de skal avlaste oss, men det er noe de selv sier at kommer til å skje!

:hoppendeglad:

Så nå gleder jeg meg fryktelig til først å få hjem foreldrene mine (kommer hjem 2 uker før termin), møte sønnen vår (aller største gleden), 1. jula som en egen liten familie og ferietur som småbarnsforeldre :)

Kjennes deilig ut å ha så mye å glede seg til!!!!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 + 6 :hjerter_rundt:

Glemte i grunn å skrive hva som skjedde i går. Ganske lite ;) haha!

Var en tur innom jobb for det siste møtet med team-lederen min, og det gikk sånn noenlunde ok.

Hun skjønte at det trolig ikke ble noe mere jobbing før terminen og vi ordnet med noen papirer.

Logget på pcn på jobb og leste litt mail før jeg dro hjem til herlig hjemmelaget ny middag fra L :)

Var Perfect Home-party på kvelden :)

Det var altfor mye fint der, herregud!

Men jeg var flink og holdt tilbake :closedeyes: Kun 2 bilderammer ble bestilt fra meg.

Hu venninna mi som mistet som arrangerte, så da er det ok å bestille litt også. Hun fikk jo en del rabatter selv og slikt når vi andre oversteg en viss sum....

Kjempefin stemning hele kvelden, masse folk som jeg kjente litt fra før av :) Rundt 20 damer som var der, og det ble handlet for en god lønning totalt ;) haha!

I natt har det vært storm. Full storm. Med vindretning fra sjøen og rett på soveromsvinduet vårt...

Fikk sove til rundt 5 en gang, men så ble det så ille at søvn var bare å glemme.... :overrasket:

Sovna nesten en gang rundt 6, men skvatt skikkelig av sambo!

Haha!

Han skulle vel bare snike hånda inn under dyna mi og jeg hoppa bokstavelig talt i været! :fnise:

Lo så vi skreik begge to :gjeiper:

Gudene vet hvorfor jeg skvatt, jeg er jo ikke skvetten.

Må være pga at jeg hadde en drøm om massemordere og slikt tidligre på natta :overrasket:

Fikk sove noen timer etter at L dro på jobb, og har nå chattet med folk på FB i noen timer.

Må vel vurdere frokost snart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens nedtur:

Prøve å montere opp en ikea-kommode å måtte gi opp halvveis :overrasket:

Må jo sitte på huk og rumpa for å sette den sammen, og DET var ikke kroppen enig med!

Småen sparket og likte ikke å bli "klemt" sammen når jeg måtte lene meg framover, bekkent ville ikke at jeg skulle sitte skrevs og knærne godtok iallefall ikke å sitte på knærne....

Forbanna dritt!!!!!

Jeg savner å være mobil og gjøre det jeg ønsker selv!

Det er jo egentlig morro å sette sammen ikea-ting, men ikke når hver bevegelse må planlegges og pustepause mellom hver bidige lille ting.... :kjempesinna:

Så nå gir jeg opp. Furten og irritert!

Dumme kommode! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liker heller ikke å bli flatklemt når jeg lener meg framover, så kjenner igjen det du skriver der. Men tenk, om litt over en måned er knotten din ute! Det er kult det! Så kan du ta hevn over den dumme kommoden da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Rhiannon! Du har så rett så rett ;)

Tia går fryktelig fort!

I gårkveld hadde jeg mest lyst til å finne fram en fyrstikk og tenne på dog... haha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu!

34 + 0 :hjerter_rundt:

Natta har vært preget av gårsdagens kommode-tabbe laugh.png

Det var vel ikke heeeeeelt lurt av meg å holde på med det. Vært fryktelig øm og vondt i bekkenet og hoftene i natt... Sovet litt likevel, men har aldri funnet en behagelig stilling unsure.png

Lurte på om jeg egentlig burde ta en tur i pirbadet og et varmt basseng for å myke opp litt, men tviler egentlig på at det vil skje... Parkeringsplassen er såpass langt unna selve badet at jeg tror det vil gjøre vondt verre og ikke bedre å dra dit.

Lettere om det hadde vært parkering rett utenfor :)

Så jeg regner med i grunn at dagen går med på tv, pc og sove... Så er jeg kanskje ajour igjen i morgen :)

Litt nedtur ettersom jeg har fungert ganske bra den siste uken...

Bassengtrim og akupunktur i morgen, så da håper jeg ting blir litt bedre igjen :)

Tok forresten 2 bilder av magen i dag, bare for å innse at vinkel betyr en del i forhold til str laugh.png

Dette er forrige uke:

3303.jpg

Dette er i dag:

3404.jpg

3401.jpg

Så jeg gir litt opp ang. størrelsen :) Magen ser jo mindre ut denne uka igjen?!?!?!?

Jaja :)

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet ut det samme om vinkel :) Hihi, har du stoppa ut bikkja? Akkurat lik denne uka og forrige, nede i venstre hjørne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut det samme om vinkel :) Hihi, har du stoppa ut bikkja? Akkurat lik denne uka og forrige, nede i venstre hjørne ;)

Haha! Bra observert;-)

Ååååå misunnelig på magen! Jeg og vil ha stor mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utstoppa liten jævel nei, bare en som konstant tror han skal ut på tur ;)

Ergo er det veeeeeeldig viktig å stå parat og STIRRE på døra mest mulig i løpet av dagen!

Dersom jeg rører meg fra pc til kjøkkenet så er han der TVERT.

Og om jeg snur på stolen på kontoret og ser ut i gangen så løper han til inngangsdøra innen jeg rekker å blunke!

Til tider en fryktelig irriterende liten terrier ;) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayay! Kynnere! huh.png

Opplevde for et par dager siden noen skikkelige "tak" i magen på vei hjem fra byen mens jeg kjørte bilen.

3 stk innen 15 minutter hjemover. De knep i ca 20-30 sekunder hver gang. Var skikkelig vondt og ekkelt.

Tenkte for meg selv at det sikkert var maserier eller kraftige kynnere.

Ettersom det ga seg med en gang jeg kom hjem så har jeg ikke tenkt mere over det :)

Var ute å kjørte traktoren i sted. Et nabopar som driver å plukker sten i fjæra for å ha i blomsterbeddet sitt. Avtalte at vi kjørte like gjerne ned traktoren til fjæra og jeg kjører opp steinene for dem i helga. Så slipper de å bære så mye i sekker :fnise:

De er fryktelig trivelige og elsker å jobbe ute. Har spadd noen tonn jord og stein i sommer for å få det fint rundt huset sitt... De står på iallefall :)

Greit å hjelpe til litt, likevel om de kun ser på det hele som trening :smilorange:

Men, poenget var! At når jeg satt å kjørte traktor så kom det 2 skikkelige tak igjen. Og når vi gikk hjem etterpå som kom det 3 nye :overrasket:

De siste 2 resulterte i tidenes kjempefis laugh.png haha!

Merkelig....

Så det er tydelig at kroppen jobber en del for tiden og gir kraftige kynnere.

Heldigvis ikke noe antydning til rier, men det gir en liten forsmak til hva jeg skal igjennom :overrasket:

Dersom det her bare var en brøkdel av smertene ved en rie, da tror jeg at jeg får lov til å grue meg litt. For disse var vonde!

happy.png

Han kan bare komme nå snart altså, men helst vente til L kommer hjem igjen ;)

Han blir jo borte i hele helga, så da satser jeg på at ting er rolige og ikke noe skjer.

Optimalt 3 uker til før han kan komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, la merke til hundeboffsen jeg også. Søt :hjerte:

Virkelig spennende med kynnerne dine! Håper lillepoden ikke har SÅ dårlig tid, og iallfall venter til papsen er kommet hjem igjen :jepp:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 + 1 :hjerter_rundt:

Ingen flere kynnere i natt eller i dag :) Takk lov!

Har ikke sovet stort i natt... Våknet hver 30 min og måtte snudd meg pga vonde hofter og bekken unsure.png

Skikkelig ømt og vondt....

Angrer bittert på at jeg prøvde å montere sammen den kommoden altså! Den har jo ødelagt alt!!

L reiser jo bort i helga, og da er det i grunn ganske vanlig at man er litt mere intim og kosete før og etter avreise ;)

Jadda, som tenkt, som forsøkt. Endte med at jeg fikk hysterisk latteranfall og ødela hele greia :overrasket:

Får vel i grunn innse at sex nå før fødselen er vanskelig.... Alt blir rart og latteren min sitter så løst :rolleyes:

Skal jo ikke noe til før jeg ler så jeg rister, som da resulterer i at jeg må løøøøpe på do for å ikke tisse meg ut. Fantastisk sexy? ;) haha!

L våknet rundt 5 i dag tidlig og kom krypende under dyna mi. Ble liggende å holde rundt meg en liten times tid før han måtte stå opp for å dra på jobb :)

Merker godt at han er mere kosete når han skal bort, og det er deilig :)

Trenger skikkelig kos uten sex mere nå når jeg er gravid.

Tror kanskje han har innset også at vi må finne på andre ting enn selve sexen for å holde på lidenskapen ;)

Gleder meg til jeg får tilbake kroppen min og kan være meg selv igjen. Både sprek og sexy! :smilorange:

Regner med at L savner samboeren sin som han er vant med. Sier det selvfølgelig ikke til meg, men tror nok at tankene har vært innom.

Etter at L dro på jobb ble jeg liggende å vri meg i noen timer til før jeg stod opp.

Alt er vondt i dag :(

Dro på bassengtrimmen til 11, og fikk både trimmet litt og skravlet mye.

Fikk pratet en del med ei som ser sprekkeferdig ut. Hun har mye større mage enn meg, men er slank og fin. Hadde vist 4 uker igjen til termin :overrasket:

Og med tanke på at det ikke er mye ekstra fett på kroppen hennes, så var det et perfekt eksempel på at magene er så fryktelig individuelle.... :) Vakker mage har hun!

Første barnet hennes også, og venter gutt.

Ei som ikke kom på trimmen i dag hadde vist fått ei datter for 2 dager siden. 3.5 time fra første rie til hun var ute :)

Etter bassenget var det på tide å teste akupunktur happy.png

Snakket litt først om hvor smertene mine sitter, og fant ut at jeg er verst på venstre skinke for tiden.

Lå dermed på høyre side med skinka bar. Fikk 6-7 nåler i skinka, 1 i leggen og 1 på ankelen.

Kjente nesten ikke at de stakk. 2 av de på skinka traff rett i noen nerver slik at det ilte litt i noen sekunder før det gikk over.

Lå i kun 15 minutter siden det er første gang vi prøver det.

Etter nålene var tatt ut kjentes det mye bedre ut med en gang :)

Nålene i dag var for smerter i venstre side av benet.

Så jeg har et supert venstreben nå, og øm høyre ;) haha!

Snakket om at neste gang (mandagen) så setter hun nåler mere for generelle smerter og svangerskapet. De utløser vist litt endorfiner og smertestillende. Gleder meg til å prøve :)

Etter akupunkturen rakk jeg en tur på butikken før legen. Kjøpte meg en ny Okridê siden en av mine nekter å spire igjen. Har hatt den i 2 år uten at det vil vokse med flere blader eller ny stilk. Så den blir nå kassert :)

Elsker orkidêer. Har 6 av de på stua nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også med middag for helgen!

Når L er borte så kan jeg kose meg med hva bare JEG liker å spise ;)

Merkelig å handle mat til kun meg selv igjen laugh.png Vanligvis kjøper jeg jo alltid med noe jeg vet han liker godt (f.eks rislunsj). I helga blir det kylling bali! Jeg har ikke spist det på 2 år, og elsket det tidligre. L hater lukta, så det har ikke vært i hus etter at vi møttes huh.png Raring!

Inviterte også brodern over til middag i morgen! Han holder på å få satt opp nytt kjøkken hjemme hos seg, så det går mye i micromat og spiser ute for tiden ;)

Hos legen fikk jeg de siste 3 ukene med sykemelding før permisjonsstart.

Spurte om kynnerne og hun mente at det er helt normalt. Såfremt de ikke blir regelmessige så trengte jeg ikke å bekymre meg. Blir de regelmessige så tar jeg kontakt med føden :)

Fikk også spurt om tåa mi, og fant ut at de ordner slikt på legekontoret hvor jeg går. Men det må gjøres etter fødselen. Sikkert noe med medisin/bedøvelsen å gjøre.

Kjørte innom jobb på vei hjemover og leverte siste sykemeldingen.

Det forrige teamet mitt jobbet når jeg var der, så ble stående i 10 minutter å prate med folket :)

Koselig å se de igjen!

Fikk sagt hade til alle sammen og ønsket de lykke til :)

Lenge til vi møtes igjen nå, og det er både litt godt og trist... Liker veldig mange av de, men kjenner det skal være fryktelig godt å slippe å jobbe eller tenke på det på lenge :)

Vi må vel fylle ut søknaden til NAV i løpet av søndagen, leste i dag at den skal være inne hos dem 4 uker før termin/fødsel.

Så når L kommer hjem på søndagen så får vi ta en runde med det :)

Nå tror jeg at jeg finner senga litt. Skal skifte på senga i helga likevel, så vurderer å tillate bikkja å holde meg med selskap :P

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...