tr.heimspia83 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #601 Skrevet 30. august 2012 Du har helt sikkert rett Ninnin Tankene kom uansett om jeg vet at det trolig kommer til å gå greit helt av seg selv Hva man ikke skal tenke på under veis da gitt?!?!?
Bolla! Skrevet 30. august 2012 #602 Skrevet 30. august 2012 for 33 uker! Får håpe at den lille bestemmer seg for å komme ut i riktig tid
Ninnin86 Skrevet 30. august 2012 #603 Skrevet 30. august 2012 Tell me about it!! Kommer så mange rare tanker! Jeg har for stort magemål, og har begynt å tenke at jeg kommer til å få en GIGA-baby Men JM sa det ikke var noe å bekymre seg for..... Men bekymrer jeg meg litt alikevel? ... ja... hehe Er vel sånn vi er bygd! Er forsåvidt bra at vi bekymrer oss litt, for det betyr at vi bryr oss
tr.heimspia83 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #604 Skrevet 30. august 2012 Ninnin: Du får legge ut bilde av vommen din da (skrev vom for å terge deg litt) Her er iallefall bilde av badeballen min! Herreguuuuuuuuuuuuuud!!!! så stor den har blitt! Trodde ikke den var SÅ stor før jeg så på bildet fra forrige uke Tørr ikke tenke på hvor stor den skal bli. Han skal jo vokse fra ca 2 kg nå til rundt 4 kg ved fødsel. Det er MYE i størrelse altså! Og for morro skyld, her er forrige uke: Hjelpes!
tr.heimspia83 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #605 Skrevet 30. august 2012 Dagen i dag har gått rasende fort Var en tur i byen til fysioterapauten. Er virkelig herlig å dra til henne. Hun har en varme og godhet i seg som er bare herlig I tillegg til at massasjen/behandlingen er bare himmelsk. Himmels til tross for at hun finner noen ømme punkt, men hun jobber med de til smerten slipper og det bare blir varmt der etterpå Etter timen hos henne så stakk jeg en tur innom Zizzi. Håpte at de hadde fått inn noen langbukser jeg kunne kjøpe. Jeg har jo 4 herlige piratbukser fra dem som passer supert på bollemagen. Ingen bukser som var mulige som har kommet inn Moten nå (som har kommet) er bukser som stopper midt på navlen. Det er jo umulig å bruke på meg da... Endte opp med en tights isteden og 2 gensre. Fant ingen tunika jeg likte helt heller.... Så da har jeg vel bare de 3 langbuksene jeg har nå fram til fødsel da Dumt! Vel hjemme igjen vanket det middag med L før jeg fant senga Sov 1 1/2 times tid før jeg våknet i sta. L er ute å klipper plen og herjer med småting. Blir for sent med en dupp til han siden han skal opp til 6 i morgen tidlig igjen Vurderer om jeg skal lage meg ei skål med Honney Corn og se en serie....
Bolla! Skrevet 30. august 2012 #606 Skrevet 30. august 2012 Det er virkelig stor forskjell på de bildene! Rart å se at magen kan vokse så mye på liten tid! Det er en fin gravidmage du har da!
tr.heimspia83 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #607 Skrevet 31. august 2012 Det er virkelig stor forskjell på de bildene! Rart å se at magen kan vokse så mye på liten tid! Det er en fin gravidmage du har da! Ja helt merkelig... Nesten så jeg begynner å stusse over om jeg har holdt kameraet i veldig forskjellige vinkler? Ser jo ut som om det skulle vært 3 uker eller noe slikt imellom bildene Er jo også fortsatt 2 uker til magen skal være på sitt høyeste/største før den synker, så jeg er litt skremt over hvor stor den egentlig skal bli....?
tr.heimspia83 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #608 Skrevet 31. august 2012 33 + 1 Våknet i natt rundt 02.30 med slikkelig magesmerter. Var som om hele magen skulle rakne kjentes det ut som. Den var hard og øm. Hele magen var fryktelig vond, men mest ute i sidene. Er det mulig at småen bare har ligget på tvers eller herjet mye der inne som gjorde smertene? Fikk ikke til å ligge på høyre side pga at høyre side var vondest... Jeg har aldri kjent noe slikt før, og har hatt en del kynnere og slikt tidligre. De har ikke vært i samme sjanger når det gjelder ømhet og vondt. Etter at jeg var oppe en liten tur å ruslet i huset, så forsvant det og jeg fikk sove igjen. Kjente dog en liten fot helt til høyre ute ved midja nesten. Stusser svært over om det bare var småen som spilte meg et puss? Magen kjennes finfin ut i dag tidlig, er bare litt sliten og øm. Småen har forsåvidt vært veldig rolig i dag tidlig også... Ikke de vanlige sparkene og romsteringene. Får vel følge med litt ekstra i dag og ta en kontroll dersom det er noe som kjennes feil Nå kommer straks naboen over som er maler og murer. Skal få lagt opp de siste mursteinene ved pipa vår (bak ovnen) som manglet etter oppussinga Og etter det så MÅ jeg innom legekontoret for å levere urinprøve igjen. 3 dagen nå jeg har med urinprøve i veska. Har jo ikke fått levert pga manglende parkeringsplasser og slikt.... Egentlig litt lenge å gå 1 uke etter forrige kontroll for å levere ny, men shitt au
tr.heimspia83 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #609 Skrevet 31. august 2012 Urinprøven viste at alt stod bra til. Ingen proteiner eller eggehvite som det også heter Dermed var det nok bare en forurenset prøve forrige uke Juhu! Ny runde med bassengplasking er også over nå. Fikk snakket en del med hu ene i dag også. Hun er fryktelig trivelig og enkel å prate med Er bare 27 uker på vei, men dette er nr 2. Hun slet med det meste i dag. Vondt uansett hvordan hun bevegde seg. Fikk litt vondt i meg av å se henne "pines" så mye egentlig Jeg føler meg ganske bra i dag til en forandring Var å handlet litt på vei hjemover, så i kveld blir det hjemmelaget pizza NAM! Tror jeg skal finne senga å sove litt før L kommer hjem fra jobb i grunn.... En tanke som har forvirret meg i hele dag! Når jeg våknet i natt så kjente jeg tydelig en fot ute i høyre side av magen. Jeg innbiller meg at jeg kjente tydelig hele konturaen på foten, inkludert tærne Husker jeg smilte og lo litt når jeg sovna inn igjen. Når jeg våknet i dag tidlig så er jeg neimen ikke sikker på om det skjedde eller om jeg har drømt? Farsken det der irriterer meg Synes jeg husker så tydelig selve opplevelsen og gledet meg fryktelig mye over det i natt. Men igjen så har jeg hatt en del realistiske drømmer tidligre. Det er jo neimen ikke mye fett på siden av magen, mest i front... Så det gjør det jo litt mulig ? Husker så godt at jeg kjente hele fotbladet hans og tærne som små "klumper" på undersiden. Huske også at når jeg dro fingern på langs av fotbladet så trakk han den til seg. Som om det kilte Finner vel aldri ut om det var en drøm eller virkelighet Det kjentes iallefall virkelig ut, så jeg velger å tro det
Nuttapia Skrevet 31. august 2012 #610 Skrevet 31. august 2012 SÅ fin mage!!! Jeg blir helt rørt, jeg! Også så dårlig gjort at du ikke husker om det var drøm eller virkelighet! Jeg håper du får oppleve det igjen, slik at du vet med 100% sikkerhet Leste om en pappa som hadde kilt veslejenta under foten flere ganger gjennom magen. Og hun trakk selvfølgelig til seg foten hver gang. SÅ bra at urinprøven din var fin!
tr.heimspia83 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #611 Skrevet 31. august 2012 SÅ fin mage!!! Jeg blir helt rørt, jeg! Også så dårlig gjort at du ikke husker om det var drøm eller virkelighet! Jeg håper du får oppleve det igjen, slik at du vet med 100% sikkerhet Leste om en pappa som hadde kilt veslejenta under foten flere ganger gjennom magen. Og hun trakk selvfølgelig til seg foten hver gang. SÅ bra at urinprøven din var fin! Takk for magekommentaren Trenger å høre at den er fin i ny og ne når jeg føler meg som en hval Liten er den iallefall ikke :gjeiper: Tror i grunn at det skjedde. Har gått å kjent en del på siden av magen i dag når det har vært bevegelse og tror det skal være mulig å finne en fot der ja Bitteliten fot.... Fikk sovet noen timer før L kom hjem fra jobb i dag. Spiste middag og jeg har surfet nett etterpå.. Fant en herlig hestetrener som det er laget en film om: BUCK. Handler om Buck Brannaman som er en hestevisker i usa. Tror jeg hadde likt å vært på en clinic med han Så jeg har sittet å mimret om hest og hestetrening. Mest om den nærheten man får når man etablerer et vennskap med hesten sin. Akk og sukk jeg savner lille sorteperla mi. Hun ligger ikke langt unna huset vårt, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært mye på grava hennes. Det kjennes så rart ut å være der. Rart at hun er borte, rart å ikke kunne møte henne mere, og rart å måtte gjentatte ganger "innse" at vår tid er over. Vondt, rart og fryktelig godt på en gang. Masse følelser knyttet til den frøkna 99.9% gode og kun positive, men så er det den lille % som er smertefull om at vår tid sammen er over.... Kommer alltid til å være takknemmelig over den tiden vi fikk sammen Vakre og gode lille sorteperlen min Legger med et bilde av henne faktisk, bare så dere får se hvor fin hun var
tr.heimspia83 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #612 Skrevet 31. august 2012 Og nå ble jeg skikkelig sentimental... Så dermed legger jeg med noen flere bilder, er så deilig å se alle bildene igjen
Nuttapia Skrevet 31. august 2012 #613 Skrevet 31. august 2012 Så flott! Hest har alltid vært noe spesielt, synes jeg. Skjønner du blir sentimental Rett og slett vakker var hun
lizzie88 Skrevet 31. august 2012 #614 Skrevet 31. august 2012 Ååååh, er en hestefan jeg! Svarte hester er nok favoritten. N-Y-D-E-L-I-G!
tr.heimspia83 Skrevet 1. september 2012 Forfatter #615 Skrevet 1. september 2012 Hun var rett å slett verdens vakreste lille sorte perle Takk jenter! Fortsatt fryktelig stolt av henne og da vettu haha!
tr.heimspia83 Skrevet 1. september 2012 Forfatter #616 Skrevet 1. september 2012 33 + 2 Fått sovet ganske godt i natt. Småen har vært veldig rolig det siste døgnet. Mulig det er derfor jeg har sovet bedre? Kjenner små bevegelser i ny og ne, men ikke de store lengre. Tror det begynner å bli litt trangere til han der inne Skulle gjerne hatt noen skikkelig store bevegelser likevel dog, det er så godt og betryggende Bakte brownies i går, og siste stykket forsvant i dag tidlig Ojojojojojoj så godt det var! Halv "kake" til meg og halv til L NAM! Overhodet ikke sundt, men shitt au Jeg er bare gravid en gang nå, og kroppen har allerede blitt altfor tykk. Så da lar jeg faktisk hemningene ligge og møvler det jeg ønsker av godteri :gjeiper: Helt sikkert ikke lurt, men jeg gir litt faen kjenner jeg.... Får vel svi for det også Regner med vi skal ut å handle litt etterpå, noen småting som vi mangler. Samt at vi skal en tur innom Heggstadmyra for å få kastet noe elektrisk og slikt som har ligget en stund på låven. Regner med at jeg får vasket ned barnerommet i dag også, så da er det bare å begynne å sortere på plass ting når kommodene er satt sammen Gleder meg til å få rommet ferdig jeg Må vel begynne å tenke på å pakke fødselsbag snart også... Vet jo aldri om han bestemmer seg for å komme litt før tiden eller ei :gjeiper:
tr.heimspia83 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #617 Skrevet 2. september 2012 33 + 3 Småen hadde jo vært en del rolig siste 1 1/2 døgnet med jevnt over små romsteringer og vridninger der inne. Ingen skikkelige spark og slag som han vanligvis har pleid. I natt våknet han igjen Rundt 3 først. Da var det bare å løpe på do, tror han traff blæra egentlig... Våknet igjen rundt 4-5tiden og da var det full fest i magen. Vred på seg og sparket skikkelig ut i siden i kjent stil. Ble liggende våken i 1-2 timer å spille litt suduku i håp om at han skulle roe seg ned. Tok lang tid... Sovnet en gang rundt 6 og våknet igjen rundt 8. Deilig og lang dusj som fin start på dagen, etterfulgt av en god frokost med gubben Etter frokosten fikk jeg vasket ned hele barnerommet, fra tak, vegger, inni skap og gulv. Så nå er det bare å flytte inn ting Håper L kan bære inn kommodene i løpet av dagen, så får jeg startet med å få noe system der inne Gleder meg også til å få alle tingene opp ifra kjelleren, slik at jeg kan få et system i de nye oppbevaringsskapene i kjellern. Nå har de bare vært fulle med pappesker med barneklær og slikt Sett litt mere på The Mentalist fram til nå, og vurderer å finne senga en liten times tid. L ligger allerede å sover KonTiki i kveld på kino! Blir godt å komme seg ut en tur også! Og formen kjennes noenlunde ok ut, så da er det helt greit å kunne rusle litt ut ifra huset sammen Småen har herjet en god del i magen i dag. En tur jeg var ute i bilen for å hente Milo til vaskemaskina så sparket han SKIKKELIG hardt i høyre side av midja/magen. Nesten så jeg måtte streve litt med å holde meg på bena Dæh det var litt av en trøkk! Slikkelig vondt! Begynner å lure på om han har sparket på meg en blodutredelse/slikkelig blåflekk der. Er vondt å klemme på et punkt på ca 5 x 10 cm på siden. Uansett om det er forsiktig stryking eller klemming på det punktet så er det skikkelig vondt. Sniken driver å ødelegger meg innvendig Synes han kan finne seg et annet punkt å sparke på i grunn... Frister lite med skader i midja Ei på termingruppa fikk jo også slik blodklump pga heftig spark. Hun fikk det like oppunder mellomgulvet dog.... Jeg er ikke overrasket om det er hva han driver med... Sniken. Kjennes nesten ut som om han har en fot utenfor livmora og har stukket den ut mot midja mi på høyre side! Har ingen feber eller er dårlig, så dermed kan det vel ikke være en skadet livmor i grunn? :gjeiper: Får eventuelt ringe føden for å spørre om det blir enda vondere der. Vært slik i 3 dager nå...
My84 Skrevet 2. september 2012 #618 Skrevet 2. september 2012 Så fint magebilde!! Og for en nyyydelig hest!! Jeg elsker hester, men har ikke holdt på med hest på mange år nå. Får litt abstinenser innimellom... Har hørt andre si at de har vondt lenge etter å ha blitt sparket på samme sted mange ganger. Broren min sparket visst mamma på nøyaktig samme sted oppunder ribbeina hele tiden, og hun kunne kjenne ømhet der i mange år etterpå.
tr.heimspia83 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #619 Skrevet 2. september 2012 Så fint magebilde!! Og for en nyyydelig hest!! Jeg elsker hester, men har ikke holdt på med hest på mange år nå. Får litt abstinenser innimellom... Har hørt andre si at de har vondt lenge etter å ha blitt sparket på samme sted mange ganger. Broren min sparket visst mamma på nøyaktig samme sted oppunder ribbeina hele tiden, og hun kunne kjenne ømhet der i mange år etterpå. Ja hester er fantastiske dyr! De gir oss så mye ro i sjela at det er helt utrolig Snakket litt med føden i dag og de trodde kun at den ømheten var muskulært. Mulig han har sparket en del på samme plass ja De mente iallefall at han klarte fortsatt å vri seg litt på tvers i uke 33. Blir forvirret over det i grunn. Enkelte plasser står det at nå begynner det å bli trangere der inne slik at de ikke kommer seg på tvers, mens andre mener at de fortsatt har "god plass" Jeg synes iallefall at det kjennes som om han har mindre plass å leke seg på Får følge egen følelse tror jeg...
tr.heimspia83 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #620 Skrevet 3. september 2012 33 + 4 Det ble ingen kino på oss i går... L stod å laget skikkelig fansy middag leeeeenge, og før vi viste ordet av det var klokken blitt 18.00. Kinoen begynte kl 18.30..... Så da ble det heller til at vi spiste en god og lang middag sammen, og droppet kinoen. La ut på facebook at jeg hadde ferdigbetalte billetter om noen ønsket å bruke de, men ingen respons. Litt dumt egentlig, fordi noen kunne jo brukt de Jaja, borte var iallefall de pengene uansett. Kvelden gikk med på å se tv. Vi tenkte å se Dark Shadows med Deppern, men den var ikke ferdig lastet ned.... Den er lastet ned nå da, så regner med vi ser den i kveld i steden Var skikkelig god middag i går! Snitzel (helt ordinær), eplesaus, masse grønnsaker og hjemmelaget potetstappe Jeg føler meg skikkelig bortskjemt når han bruker så mye tid på kjøkkenet. Gjør ikke det så ofte, så da er det også litt mere stas Egentlig greit også at han ikke gjør det hver dag, for kjøkkenet ser IKKE UUUUT etterpå. Slik går det når han lager alt fra bunn av. Alle kasserollene kjøkkenutstyr ligger spredt over hele kjøkkenet! Matrester på gulvet og vasken er full av matrester og slikt Skikkelig griskar! Skjønner veldig godt de som sier "flere kokker, mere søl!" DET stemmer Så da er det helt ok at han gjør det en gang i ny og ne. Kokken vasker ikke opp, så da vet jeg at det tar en liten halvtime å rydde etterpå Helt ok når maten blir så utrolig god! Han er i gang i dag også på kjøkkenet.... Tror det blir noe kylling, nanbrød, grønnsaker og salat Ikke store greiene, men helt enkelt og sunt. Hoppa på vekta i dag tidlig og har gått opp 400 g siden forrige veiing. 400 g i seg selv er ikke mye, men det er på 1-2 uker. Dersom jeg går opp et halvt kg i uken videre så ender jeg opp på ca 16 kg opp totalt... Levbart med det, men liker det ikke :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå