Ninnin86 Skrevet 23. august 2012 #581 Del Skrevet 23. august 2012 Huff, ikke noe moro med bekkenplager, kan jeg tenke meg! Men bra at den lille er i form Jeg er ikke i noe særlig form, dessverre.. Skal tilbake til jordmor og snakke med henne i morgen.. Så får vi se! Ser for meg 100% sykemelding etter hvert, for jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å være uvel og kvalm på jobb! Skal ta noen viktige avgjørelser ifm. jobben også, så er ikke bra å ikke være 100% konsentrert.. Vi får se hvor lenge jeg holder ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) 32 + 0 Jeg var så fryktelig tørst i gårkveld at jeg tenkte at blæra sikkert klarte å håndtere et lite glass vann før jeg sovnet. Jeg vet i grunn at det aldri går, men jeg var nærmest desperat Jadda. Endte som vanlig det, fram og tilbake på toalettet hele natta Vondt og ømt hver gang jeg må reise meg, men det er vel bedre enn å tisse i senga? Våknet til slutt rundt 8 en gang og vekket sambo. Han har sovet som en stein, noe som betyr at jeg ikke hadde vært urolig og snorket til en forandring Etter en god frokost så dro vi ut for å handle litt. Fikk kjøpt bla. veggplater til barnerommet, taklister, gulvlister, 2 kommoder og noe elektriske ting som trengtes i entreen/gangen. Hjem for å spise en kjapp lunsj, før det bar tilbake til jobb. Møte med teamleder og ei fra Hjelp24. Trivelig møte hvor vi fikk pratet litt om hvordan vi ønsker å gjøre det framover. Jeg vil gjerne jobbe litt for å beholde det sosiale, men klarer veldig lite. Avtalen ble at vi prøver 2 uker med hver 2 dag i 2.5 timer av gangen. Så tar vi en ny oppfølging om det går ann å øke mere etter det. Teamlederen var veldig ivrig på å ha meg på jobb (logisk nok), og presset litt på at jeg kunne iallefall prøve bittelitt. Jeg har i grunn egentlig nok med fysio og trening, men skal prøve noen timer i ny og ne nå da Går det ikke så får jeg bare hente ut ei ny 100% sykemelding..... Jeg får lov til å legge opp jobbdagen som jeg selv vil. Så mange pauser jeg klarer, og hun ordner slik at jeg slipper de mest stressende oppgavene. Jeg får også tilgang til en oppblåsbar madrass på bakrommet hvor jeg kan legge meg nedpå dersom jeg trenger det i pausene Gleder meg litt til å prøve neste uke, likevel om jeg vet at det blir mye for kroppen kanskje.... Blir spennende Nå er middagen spist opp. L står å legger opp det elektriske i gangen og jeg tror jeg finner senga for en liten hvil. Regner med jeg sovner egentlig, noe som ikke er superlurt så sent på dagen.... Får ta med ei bok å lese litt kanskje Slik ser forresten magen ut i uke 32: Endret 23. august 2012 av tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #583 Del Skrevet 23. august 2012 Huff, ikke noe moro med bekkenplager, kan jeg tenke meg! Men bra at den lille er i form Jeg er ikke i noe særlig form, dessverre.. Skal tilbake til jordmor og snakke med henne i morgen.. Så får vi se! Ser for meg 100% sykemelding etter hvert, for jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å være uvel og kvalm på jobb! Skal ta noen viktige avgjørelser ifm. jobben også, så er ikke bra å ikke være 100% konsentrert.. Vi får se hvor lenge jeg holder ut! Høres ut som om det kan lønne seg å få en100% sykemelding ja Du må prioritere deg selv og lille magen. Og iallefall når du må konsentrere deg og har en litt viktig jobb Småen trenger vel mora si som kan bruke energien på å senke skuldrene og ta seg av h*n isteden! Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #584 Del Skrevet 24. august 2012 32 + 1 Dagen startet med hodepine. Våknet flere ganger i natt pga toalettbesøk og kjente hodepina komme snikende i hele natt. Dundret når jeg våknet.... Roet seg litt ned etter en god frokost så jeg har sluppet unna paracept Bassengtrim for oss bekkenpassientene før lunsj. Vi var i dag 6 stk totalt. 4 gravide og 2 som hadde noen andre skader i skuldre/rygg tror jeg. De andre gravide var i uke 27, 28 og 37. + meg på 32 seff Jeg skulle i grunn ønske at jeg hadde blitt med på gruppa tidligre enn først nå, men jeg ser jo at mange av de andre har det mye verre enn meg Hu ene klarte nesten ikke å "jogge" under vann før alt ble vondt.... Jeg har følt meg i kanonform i dag i grunn! I forhold til hva jeg er vant til ja... Ikke for å være generelt oppegående Klarte å ta i en del under bassengtrimmen, men ble skikkelig sliten i de nederste magemusklene. De er ikke vant til å jobbe så mye. Merker også godt at det å tvinge meg selv til å "gynge" normalt med hoftene har minket smertene rundt selve hofta. Bekkenspalten/åpningen bak i korsryggen er fortsatt en del øm, men det har minket på hoftene Hurra!! En liten bedring! Hadde 1 1/2 time å slå i hjel etter bassengtrimmen før legetime, så jeg og L møttes like gjerne på Ikea Fikk kjøpt en morro sopp-lys til barnerommet og en stor "sopp" som lampe i taket Noe småting ellers også... Stivnet litt til på Ikea etter å ha trimmet en del før den utflukten. Var kanskje litt over the top å prøve å gjøre så mye på en dag, men shitt au. Deilig å være litt mere mobil På legekontoret 15 minutter før timen. De sjekket blodsukkeret, blodtrykk, vekt og urinprøven. Eneste dumme var at jeg glemte å ta med morgenurin i dag, så jeg tisset bare litt når jeg kom dit i ettermiddag. Kom inn til legen 45 min for sent... Og legen var ganske intr. i å være kjapp og ta inn den forsinka tia. Gikk aaaaaltfor fort i svingene i grunn! Hun skriblet ned kjapt på helsekortet uten å spørre meg om noe særlig. Bla skrev hun 0 - 1 på væskenivå uten å spørre meg engang Jeg har jo fått mere vann i bena de siste ukene og jeg tenkte at det ville være en 1 denne gangen... Orket ikke å korrigere henne egentlig Spurte om at jeg kjente nedpress, men det ble liksom bare litt avfeid og gått videre. Hun brydde seg ikke stort om det i grunn, såfremt ikke fødselen startet Kjente på magen for å sjekke leie og han ligger med hodet ned. Det viste jeg i grunn selv også Hodet langt nede og rumpa like oppunder ribbebena mine. Kjenner MASSE bevegelse om dagene, så jeg er rimelig sikker på hvordan han ligger der inne Pulsen hans var fin og hun prøvde også å kjenne om hodet hadde festet seg eller var litt på plass. Var ganske ømt når hun sjekket det. Regner med det var sammenheng med at jeg hadde trimmet de nedre magemusklene en del tidligre på dagen Så ble jeg nermest hivd ut av kontoret. Måtte stoppe henne og minne om henvisning til fysio og sykemelding. Ønsket jo i grunn å jobbe 10 % neste uke for å prøve, men fikk beskjed om at nei, det kunne hun ikke ordne. Jeg måtte enten jobbe 20% eller mere, ellers 100% sykemelding. De kunne vistnok ikke skrive mere enn 80 % i jobb. 90 fungerte ikke... Så dermed ble det nye 100% i 2 uker, så får vi se. Når den sykemeldingen går ut så er det kun 3 uker til permisjon, så jeg regner i grunn med at jeg ikke skal jobbe noe mere før fødsel Handlet litt på vei hjemover. Skal jo bake kake til søndagen! Min godeste bror har bursdag! Hele 32 år gamlingen Og siden foreldrene våre er i Canada igjen, og resten av familien bor sørafor eller i canda, så er han invitert hit til oss Middag og kake! Blir veldig koselig Vel hjemme har L allerede fått opp plater på halve barnerommet! Ivrig etter å få gjort ting etter å ha vært syk noen uker gitt Nesten litt i overkant spør du meg... Gjorde ferdig alt det elektriske i gangen/entreen i gårkveld mens jeg så tv, og har ryddet på hele utsiden av gården. Han har planer om å være ferdig med barnerommet innen helga, og det tror jeg nok blir gjort i dette tempoet gitt Raringen! Liker jo ikke å være i ro han, så da flyver han rundt og reparerer ting. Skulle ønske i ny og ne at han kunne brukt den energien på å vaske og rydde hus også, men ivrigheta er kun etter å faktisk få gjøre oppussingsting eller vedlikehold utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #585 Del Skrevet 24. august 2012 Legen sa forresten på vei ut fra kontoret at "det var forresten litt proteiner i urinen din". Så jeg må innom over helga med en prøve av morgenurinen for å være sikker Hun var ikke noe bekymret siden blodtrykket var såpass lavt og fint og ingen andre tegn til tull. Men likevel rart at hun ikke tenkte over å nevne det i timen? Litt ekkel følelse om at ting gikk litt for fort etter timen. Lurer på om jeg skal ringe jordmor og få en time til hun om 2 uker for å prate litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #586 Del Skrevet 25. august 2012 32 + 2 Fikk faktisk sove 4 timer sammenhengende i natt Kun 1 tissepause Gubben våknet som vanlig (?!) opp tidlig i dag. Han er ivrig og ønsker å bli ferdig med barnerommet Så han kjørte til XLbygg og fikk kjøpt de siste platene samt noe småting han trengte. Imens kunne jeg stå opp, slappe av med en god frokost og se 2 episoder The Mentalist Når L kom hjem så fikk jeg ryddet litt på stua, tørket støv og vasket noen lister og slikt som trengte litt ekstra oppmerksomhet. Ikke noe vits i å støvsuge og vaske gulv når han går inn og ut med alle dører og vinduer på vidt gap Er nettopp ferdig med å bake den ALTFOR gode gullerotkaka mi Brodern kommer jo i morgen for å feire bursdagen, og denne kaka smaker best dagen etter den er laget. Får "satt seg" litt bedre til da Det største problemet blir i grunn å holde L unna den kaka til i morra haha! Han er skremmende glad i den kaka! Enda pr. dags dato veldig glad for at jeg fikk oppskrifta fra mora til ei venninne Tidenes beste kake! Nam nam! Kanskje jeg selv som må holdes unna den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #587 Del Skrevet 25. august 2012 Ayay, har forresten funnet ut hvorfor jeg har så trykkefølelse i underlivet i dag... Fikk en mistanke i går og googlet det når jeg våknet i dag. Ved nærmere undersøkelser så stemmer det nok. Forbanna dritt altså! Vet at flesteparten av gravide får dette, men jeg hadde no for all del ikke tenkt at det ville skje med meg... Får håpe at den forsvinner igjen etter fødselen, ellers må jeg vel til lege og få ordnet med det... Æsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #588 Del Skrevet 26. august 2012 32 + 3 Kun vært oppe på do 1 gang igjen i natt! Rundt 2tiden. Våknet igjen nærmere 7 Enn det?!?!? 5 timer søvn! Fantastisk! Når jeg laget meg frokost i dag og hørte på radioen så fikk jeg i tillegg til å vrikke på hofta Altså en liten minidans! Whoop whoop! Og det var ikke vondt!!!!! Deilig å kjenne at behandlingene virker og at jeg begynner å føle meg bedre Så ferdig sesong 3 av The Mentalist i dag. Fantastisk slutt, akkurat slik jeg håpte Jeg vet at det er flere sesonger, så jeg er spent hvordan de skal klare å følge opp dette! Etter litt tv og en rolig time så var det å finne fram vaskebøtta! Har skrubbet ned vaskerommet og entrèen Det trengtes etter oppussingen! Nå lukter det deilig grønnsåpe i inngangen! Mangler langgangen og kjøkkenet. Stua er også vaske og ryddet! Tørket støv tillogmed Gudene vet hva som gikk over meg! Men godt å føle seg friskere! Jippi! Så nå er lunsjen inntatt og jeg tenker meg ned til tvrommet igjen for å sjekke om jeg finner noen andre serier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. august 2012 #589 Del Skrevet 26. august 2012 Energibombe du, altså! Herlig at du klarer å gjøre så mye, selv om du har vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #590 Del Skrevet 26. august 2012 Energibombe du, altså! Herlig at du klarer å gjøre så mye, selv om du har vondt Nja, jeg sitter som regel på rumpa mesteparten av dagen pga bekkenet Så de dagene jeg føler meg bedre er det jo litt morro å være "normal" igjen Hvordan er formen din for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 26. august 2012 #591 Del Skrevet 26. august 2012 Formen min er ganske så ok for øyeblikket! Kjenner bekkenet jeg også, men ikke sånn at jeg blir veldig plaget. Innimellom er jeg øm på samme måte som etter en sykkeltur, og en dag da jeg hadde danset en del var det ekstra ille. Håper det blir med dette, men vi vet vel aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #592 Del Skrevet 26. august 2012 Formen min er ganske så ok for øyeblikket! Kjenner bekkenet jeg også, men ikke sånn at jeg blir veldig plaget. Innimellom er jeg øm på samme måte som etter en sykkeltur, og en dag da jeg hadde danset en del var det ekstra ille. Håper det blir med dette, men vi vet vel aldri Høres ut som om bekkenet ditt bare gjør seg klar ja Tåler litt mindre belastning, men i utgangspunktet er det fortsatt frisk og raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #593 Del Skrevet 26. august 2012 Herlig med litt søvn! Fått 1 1/2 time på øyet i ettermiddag Eneste skåret i en herlig dag er lille katten min. Når jeg våknet i dag tidlig og gikk for å slippe ut/si hei så var han skikkelig fuktig på ene kinnet. Ved nærmere undersøkelse så viser det seg at han har fått hull på en liten byll i natt. Gudene vet hvorfor jeg ikke har sett det, jeg går jo over han hver dag. Ligger rett under øret på høyre side. Var litt hovent og tydelig at selve byllen er ca 2 x 2 cm stor. Han hadde nok fått hull på den i natt av en eller annen grunn og den hadde tømt seg ganske mye.... Så da var det bare å finne fram sykepleier-talentet (?) og gå i gang. Ikke alltid like lett med en katt som synes at det er fryktelig kjedelig å bli tviholdt og i tillegg vaske ut av et vondt sår, men han er så enkel å ha med å gjøre at han finner seg nånn noenlunde i det.... Prøvde å få ut så mye som mulig fra den, og pakket klorheksidinsalve nedi etterpå. Tanken var at han skulle være inne i hele dag så jeg fikk følge med og vasket regelmessig. Det varte en liten time før han hadde fått opp soveromsdøra og hoppet ut gjennom vinduet Var ikke lenge ute dog. Så han oppe på veien etter noen timer og fikk bært han med inn igjen. Nå har han husarrest!!!! Har renset det 2 runder til i dag, men synes ikke det ser noe bra ut. Det er dypt og tydelig at det er noe inne i den enda. Ikke verk, men noe som provoserer fram at det fortsatt produseres verk... Er ikke mye vits i å ha på salve heller nå, for han har fått for seg at det er SÅ lurt å vaske seg intenst hele tiden. Så uansett hva jeg gjør så vil han jo ødelegge for det likevel. Tror ikke det er så bra å spise mye klorheksidinsalve? Helt sikker ubehagelig og vondt for han, så han vasker og håper på å få ordnet ting på egen hånd. Sorry Mac, det blir veterinæren i morgen Antar at stakkaren må gå med krage litt for å gi såret fred og ro. Og DET kan være snedig Stakkaren har jo sjeldent vært dårlig. Er fortsatt veldig takknemmelig for at den katta der er så snill som han er Ikke mange katter som tillater å få vasket sår med kun å bli holdt igjen i nakkeskinnet Søtingen min!!!! I kjøleskapet står tidenes beste kake å venter! Herreguuuuuuuuuud hvor selvkontroll jeg har måtte vist det siste døgnet Har lyst til å spise hele kaka alene gitt!!!! Er heldigvis bare en times tid til brodern kommer nå, så da blir det middag før kake Kontroll på matlysten må jeg ha bittelitt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #594 Del Skrevet 27. august 2012 32 + 4 Frokosten i dag tidlig var selvfølgelig et kakestykke Droppet av katten til veterinæren og skal hente han igjen nå om en liten halvtime. Er spent på hva de har gjort med småen... Håper for all del at han kan få være ute framover uansett hva som var årsaken og resultatet. Synes så synd på han når han må være innekatt :gjeiper: Dådyrøynene kommer fram da gitt. Så var det bassentrim igjen Kjenner at jeg er litt ømmere i dag enn i går ettersom jeg vasket en del hus og slikt... Litt ivrig da vettu. Var i bassenget 10 minutter før resten og fikk ligge å flyte rundt for meg selv Klarte å ta i en del under treninga også, og etter timen så lå jeg å fløt som en liten dupp i nye 20 minutter Småen liker veldig godt når jeg ligger på magen i vannet og flyter. Da blir det kjempeliv i magen Sikkert morro å få så stor plass å boltre seg på når jeg strekker meg helt ut! Lang og deilig dusj etterpå før jeg tuslet innom jobb for å levere sykemeldinga. Møtte teamlederen min i bunnen av trappa, så slapp jeg å gå opp Genialt! På vei hjemover var klokken allerede blitt 13.30 og jeg var supersulten! Ble til at jeg kjørte innom mcdonalds :gjeiper: og kjøpte meg en kyllingburger. Liten bit av himmelen Usunt ja, men herreguuuuud så godt! Blir nok en wok til middag for å prøve å kompansere litt for den usunne dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. august 2012 #595 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke moro når dyra blir dårlige, håper det går bra med han! Ellers må jeg beundre den energien du hadde i går, skikkelig herlig å kunne kjenne på kroppen at den er mer medgjørlig enn den er til vanlig Sikkert kjempegodt å kjenne at behandlingen virker, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. august 2012 #596 Del Skrevet 27. august 2012 Høres herlig ut med basseng, må jeg si! Flyte rundt, både du og babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. august 2012 Forfatter #597 Del Skrevet 28. august 2012 32 + 5 Katten var smådopet i hele gårkveld. Senest når vi skulle legge oss så lå han langflat ut på gulvet og bare gløttet på oss Nå er det litt stygt å le altså, men herregud så komiske dyra blir når de er dopet :gjeiper: Jeg er jo vant til hest fra før av, og der våkner de til ganske kjapt innen en times tid etter at de har fått i seg dopet. De legges selvsagt ikke i full narkose da, en vesentlig forskjell der Han begynte å styre litt på kvelden. Ville bare ligge på fanget. Litt vanskelig og trangt å ligge på fanget når jeg sitter på pcn og magen er i veien, så jeg måtte titt og ofte legge han over til nabostolen. Det falt IKKE i smak, så da prøvde han like gjerne å sove på tastaturet. DER måtte jeg da se han Merkelig og litt morro hvor utrolig pysete og kjælen han ble når det var synd på han. Både bikkje, katt og kaill er helt likedan Trolig jeg også.... Vil bare ha kos og trøst Nesten litt koselig med SÅ kjælne dyr og gubbe Litt dårligre med søvn i natt. Var mye øm etter treninga i går og fant aldri helt noen god liggestilling. I tillegg var jeg så tørst i går at jeg hadde nok drukket godt over normalen. Dermed ble det litt løping til toalettet og ligge å vri på seg Synes magen er blitt fryktelig tung de siste dagene. Jeg må sitte på sengekanten 10-15 sekunder før jeg reiser meg for å la tyngdekraften komme litt sakte men sikkert.... Og lettere blir det vel neppe heller Katten fikk medisinen sin i dag tidlig (fysj og fy synes han) og fikk komme ut. Til tross for regn, masse vind og en av sesongens første høststormer, så ruslet han ut bestemt og fornøyd. Kjempekjedelig å være inne må man skjønne Jeg dro og fikk ordnet med vipper og bryn slik at jeg ser noenlunde presentabel ut igjen Deilig å få de farget og formet. Iallefall nå når jeg går uten sminke 24/7 Orker virkelig ikke å sminke meg for å bare gå hjemme eller til og fra treninga.... L er da vant til meg uten sminke og liker meg slik Bare jeg selv som føler meg naken med blonde vipper og bryn..... Etter det skulle jeg innom legekontoret for å levere morgenurin for sjekk. I.o.m at det var proteiner/eggehvite i urinen på fredagen. Lettere sagt enn gjort. Det var ingen parkeringsplasser ledige i normal gangavstand til legekontoret. Fant en parkering et godt stykke unna, men konkluderte med at det var litt i overkant å gå den runden med et vondt bekken. Så da var det bare å kjøre videre og prøve igjen i morgen eller torsdagen. Dumme legekontor..... Var innom Bebito også for å kjøpe en ammemadrass. Ammemadrassen kan jo brukes som madrass i senga vår dersom han skal sove med oss, samt at det er bedre og mindre klamt enn et tisselaken. Fant den jeg ønsket, men synes de er litt dyre. 799,- for den minste... Fordelen er at dersom han sovner i den, så er det bare å flytte han + madrassen over til senga si. Mange småbarn som våkner når de flyttes over pga temp. endringen i madrassen de ligger på Hører jeg iallefall av folk jeg kjenner Kjøpte også med en stillongs som matcher bodyen jeg kjøpte sist. Styggdyrt med den ulla der, men den er virkelig fin og praktisk. Den er så tøyelig at den former seg med barnet uten å "skrukke". Str 50 - 56 Hjemover igjen så fikk jeg handlet litt mat og hentet ut varmepakningen jeg har bestilt for ryggen. Tenkte å prøve den etterpå mens jeg ser litt tv Tror det blir godt med varme i korsryggen når jeg er stiv og støl Småenoppdatering: Han har VIRKELIG funnet yndlingsplassen sin i magen. Han ligger å sparker skikkelig hardt mot høyre side og ribbebena. Rumpa er høyt oppe under mellomgulvet og han trives vist der. Har prøvd å dytte han litt forsiktig over til andre siden eller å legge meg på venstre side, men det virker som om han er bestemt på sin kosestilling Litt irriterende med føtter og armer som spreller kun på en side av magen, ømt og vondt til tider. Men jeg kjenner han jo så godt nå, at det er på en måte bare betryggende å kjenne så mye liv Kan gjerne roe ned litt på natta dog.... Raring Har virkelig tatt av med bevegelse i magen siste uken! Nå spreller det døgnet rundt, og jeg skjønner ikke helt det at han skal sove 13-16 timer i døgnet der inne? Da drømmer han iallefall og spreller i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #598 Del Skrevet 29. august 2012 32 + 6 Dagen i dag har ikke blitt brukt til noe fornuftig i grunn. Våknet rundt 9tiden av meg selv og ble liggende en liten å sulle bort en times tid Frokost og tvinge i stakkar katten medisinen sin. Han lukter den sprøyta på lang avstand og krøller seg sammen i missnøye for smaken. Oppfører seg heldigvis finfint, synes bare det er litt ekkelt og sender meg stygge blikk etterpå Så tv noen timer før L kom hjem. Var vist ikke noe å gjøre på jobb i dag foruten å vente på ei gravemaskin han skal bruke resten av uken. Så han har ryddet garasjen mens jeg sov en dupp Dro en tur oppom broderen som har ei byggsag hos seg. Bor for tiden i et byggefelt, og har en super byggsag som snekkerne hans bruker til daglig. Så fikk vi kappet alle platene vi skal bruke for reoler nede i kjelleren. På vei hjemover handlet vi litt mat, før det vanket taco til middag Etter middagen nå har jeg kjørt traktor mens L har fyllt igjen alle hullene i gårdsveien og opp til hovedveien. Er et lite stykke med grusvei som regelmessig får en del hull. Er jo alle som bor her nede som bruker veien, men vi som har vedlikeholdet Faktisk morro å kjøre traktor! Regner med at L får lære meg å brøyte til vinteren Han snakket forresten om at han ønsket å ta ut 3 uker for å være med meg og småen når fødselen er over Kontra de 2 som man har krav på! Tror det blir deilig å ha han hjemme med oss ei uke ekstra Han ønsket også at vi skulle reise bort en tur til helga. Ta inn på hotell en plass og kose oss. En av de siste "utfluktene" vi har som kun kjærester Søting altså! Hadde ikke forventet at han ønsket det, så det var morro Vet ikke hvor mye morro jeg er i grunn så tjukk og umobil jeg er for tiden :gjeiper: Men han vil nå ha meg likevel, så det må bety noe Føler meg som en strandet hval for tiden! Alt er tungt og vondt! Og jeg tørr nesten ikke hoppe på vekta. Vet og kjenner godt på kroppen at det har kommet noen flere kg ja.... Tørr å håpe på ikke mere enn 3? Blir ikke overrasket om det er noe slikt i grunn... Masse vann i kroppen og jeg er tørst hele tiden Merket forsåvidt selv i gårkveld at jeg hadde for høy puls/blodtrykk. Når jeg skulle legge meg så dunket det skikkelig høyt i brystet og jeg følte meg svimmel... Eneste gangen jeg har kjent det slik tidligre er når jeg svimte av pga smerter etter et spark fra en hest, samt når de stakk for mange ganger for blodprøvene. Er overbevist om at jeg hadde gått i bakken dersom jeg hadde stått. Alle de typiske tegnene, høy puls, kaldsvette, kald panne og urolige fingre. Ekkelt! Gikk heldigvis over innen et lite minutt eller så, så jeg fortalte ikke noe til L Vil ikke bekymre han uten grunn..... Får prøve å komme meg til legen med urinprøve i morgen, og spørre om de kan måle blodtrykket når jeg først er der. Så får jeg dobbelsjekket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #599 Del Skrevet 30. august 2012 33 + 0 7 uker igjen til termin! Forhåpentligvis er det under 8 uker til vi får møte småen nå Etter mine egne beregninger etter eggløsning så skal jeg kun være 34 uker på vei nå... Dette er rent regnet ved å telle uker etter EL. Litt dumt i.o.m at de aldri setter igang en fødsel før 1-2 uker over ULtermin. Jeg vet jo nøyaktig når EL var, så det er ikke mye å diskutere der egentlig. Så dermed om jeg går 1 uke over termin, så er det egentlig 2... og dersom fødselen ikke kommer igang av seg selv så settes jeg jo ikke i gang før rundt 10 dager etter termin. Det er jo i virkeligheten 17 dager etter termin.... Vet ikke helt om jeg liker det! Håper jo selvfølgelig at fødselen setter igang av seg selvtil riktig tid, men man tenker jo litt på "hva om, hvis osv" man ender opp med å gå en del over tiden... En tanke som har dukket opp de siste dagene bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 30. august 2012 #600 Del Skrevet 30. august 2012 Hurra for 33 uker!! Krysser fingrene for at du slipper å bli igangsatt.. jeg for min del håper at babyen kommer 1-2 uker før termin Du blir vel nøye kontrollert de siste ukene, og de følger utviklingen til babyen din! Så tror ikke du skal bekymre deg for det Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå