Gå til innhold

1. gangsgravid <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at legen din er ordentlig! Det er bra de tilrettelegger for at du skal fungere i hverdagen :jepp:

Jeg leste om Sobril, utrolig trist og skummelt. Måtte kjenne ekstra godt etter spark selv når jeg kom hjem idag - og jammen merket jeg det ikke på utsiden av magen også :smilorange: Fikk skikkelige ligamentsmerter i tillegg da, så da er det nok i hvertfall ingen tvil :)

Ha en nydelig kveld, tr.heimspia!

Ja det er skikkelig ekkelt når man leser/hører om slikt. Iallfall noen man "vet litt" hvem er på en måte...

Går konstant å kjenner etter bevegelse selv her ;)

Hurra for at du kjenner så herlige bevegelser! Og ikke minst utenpå også nå!!!

Du får ha en nydelig kveld du også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 + 5 :hjerter_rundt:

Laaaaang dag i dag!!!

Har vært til fysio for behandling av bekkenløsningen. Ok behandling i dag, fikk noen nye øvelser som var litt vonde og ømme, men det kan være så mange grunner til det. Regner med at alt er ømt og sårt akkurat nå :)

Så kontroll til jordmora.

Tipp topp stand på både meg og småen. Innenfor vekstkurven og han trives godt.

Jeg hadde godt blodtrykk og blodprosent i tillegg til standard normal urin.

Etter kontrollen var det hjemom etter en kjapp handletur på butikken.

Min godeste mor kom hit i 14tiden og har vært her i hele dag. Hun flyr rundt som en virvelvind å rydder, vasker og ordner.

Privat liten vaskehjelp? :hoho:

Er litt ubehagelig likevel om det er også veldig godt :)

Godt å få hjelp, ekkelt å måtte ha hjelp....

Ikke morro når gamla synes at huset har støvet ned.....

L har vært å hentet den nye senga vår!!! Og L og modern har satt den opp :)

I natt blir det ny seng og forhåpentligvis en god natts søvn?

Teamlederen min på jobb ønsket et møte ang. sykefravær i morgen, så det blir rundt 12.

Litt blandede følelser før det møtet, men det må vel til :)

Regner i grunn ikke med at jeg kommer tilbake til jobb før permisjonen, men får prøve å virke positiv likvel på møtet :fnise:

Hånda til L har blitt skikkelig hoven og stygg etter knivhullet i går. Gudene vet hvor langt inn det stikket gikk, men etter en arbeidsdag så var den forferdelig stygg. Hoven, knallrød og ekkel.

Prøvde å få han med til legevakta i sta, men han vil ikke eller orker å vente i mange timer for å få hjelp.

Renger med og forventer at han drar til fastlegen først i morgen tidlig. :pisk:

Kjenner jeg angrer en del på at vi ikke dro til legevakta i går, så kanskje hadde vi unngått dette... Fysj å fy!

Skrevet

29 + 6 :hjerter_rundt:

Og jeg har fått sove i natt :hoppendeglad:

Har sovet sikkert 8-9 timer eller noe slikt!

Nye senga levde opp til alle forventninger!

Har vært oppe på do 3 ganger i natt, men mellom toalettbesøkene har jeg sovet tungt :)

Akk å sukk så deilig! happy.png

Våknet litt av meg selv rundt 9tiden og ble liggende en halvtime ekstra bare for å nyte at senga var så god, og at bekkenet oppførte seg litt bedre.

Det ble ALTFOR mye gåing og ting i går og bekkenet kranglet litt når jeg først fant senga i gårkveld.

I natt så har det vært vondt å gå på do også, men siste "soverunde" ser ut til å ha roet ned bekkenet godt :)

Hoppet på vekta i dag tidlig og så at totalen nå er 11,6 kg opp :)

Jeg hadde tenkt feil tall sist, så ble litt forvirra når det var 1 kg ekstra der. Regnet på det igjen og viste seg at sist hadde jeg gått opp 10.5 kg, ikke 11.5.

Det betyr 1 kg opp på de siste 2-3 ukene. Det er for mye synes jeg....

Så dermed ble det sunn frokost igjen i dag :)

Har ikke hatt så mye tid til å lage havregryn om morgenen de siste ukene, så jeg tror det er synderen.

Nettopp ferdig nå med herlig havregryn, splenda (ikke sukker), kanel og et eple på topp :smilorange: Beste starten på dagen det!!!

Tenkte å ta en tur innom bilverkstedet før møtet på jobb. Så får jeg hentet beskyttelses-dekselet for bakskjermen på bila :)

Gruer meg litt til møtet på jobb, men vet at jeg må. Er spent på om de faktisk ønsker meg tilbake eller ei.

Regner i grunn ikke med at jeg kommer tilbake dit etter permisjonen dog...

Arma mi klarer ikke tempoet på pc og den er altfor skadet til å fortsette i 100% stilling der.

Regner med at jeg omskolerer meg til noe annet når permisjonstiden er over, og mulig jeg jobber kun 50% etter permisjonstiden istedenfor 100....

Vanskelig å vite før man står med en liten en på arma og må velge :)

Rent økonomisk kan jeg gå tilbake til studier eller omskolere meg, men jeg må finne motivasjon og HVA jeg vil gjøre :)

Det "hva" er vanskeligst i grunn..... ;)

Skrevet

Dagens lærepenge til meg selv:

IKKE VÆR SÅ NEGATIV!!! :hoho:

Trengte for all del ikke å bekymre meg til møtet i dag nei ;)

Hadde et godt møte med Teamledern min i dag! Hun hadde vært på UL i dag og var flyttet til uke 17.

Ble en del babyprat imellom jobbting ;) hoho

Vi snakket litt omkring at hun gjerne ønsket å ha meg litt på jobb dersom formen tillater det etter hvert. Jeg har jo 100% sykemeldning til den 26 August nå.

Ble enige om at dersom formen min blir bedre, så skal jeg kanskje prøve meg med 30-50% jobb etter 27 August. Da blir jeg satt til andre arb.oppgaver enn de jeg pleier til vanlig slik at jeg slipper å sitte så mye i ro.

Jeg får også mulighet for å legge meg nedpå på pauserommet hvor vi skal ordne med en oppblåsbar madrass. Så jeg får tatt en del pauser og jobbet helt i mitt eget tempo :)

Var et godt møte og jeg føler meg veldig lettet etter den. :closedeyes:

Det lyste ei feil-mld på bilen (igjen!!!) på vei til jobb i dag, så svingte innom mek. verkstedet for å lese av feilen.

Det viste seg heldigvis at det kun var en feilmld som hang igjen fra når de ordnet den her i vår/tidlig sommer.

Slapp å betale for at de programerte bort feilpipinga også :) Bra!

De skjønte nok at den feilmld var deres egen feil når de skiftet den delen sist... Hadde blitt noe kluss :)

Dersom mld kommer tilbake så skal de ta ut delen som de satte inn for å se på den. Flinke gubbene!

Hjem igjen så kom ei fra termingruppa for å hente den gamle senga vår. Ga den bort mot henting til den som enn måtte ville ha den. Hun ringte tvert, og dermed er den borte :gjeiper:

Genial måte å bli kvitt den på. Iallefall når jeg vet i at hun og gubben har det trangt økonomisk akkurat nå, så slipper de å bruke penger på ei ny dobbelseng. Vår fungerte jo ok, var bare for myk for oss :)

Hun går nå fra en 150 cm seng til vår på 180 cm. Det blir sikkert godt med litt ekstra plass!

Hestehengeren er trolig solgt og blir hentet i helga.

Ekstra innvendig glassdør vi kjøpte feil ved oppussingen er solgt og hentes i kveld eller i morgen.

Synes det går så det suser her :hoppendeglad:

Nå finner jeg senga en times tid for å hvile bekkent litt, mens L er ute å rydder og ordner opp ;)

Skrevet

30 + 0 :hjerter_rundt:

Så fantastisk morro å kunne si uke 30 nå!!! :hoppendeglad:

Minstemann i magen var fryktelig rolig i hele gårkveld. Masse liv og røre på formiddagen, men ble helt rolig på kvelden og ettermiddagen. Har gått å smådultet i han i hytt og pine for å få respons. Da har det kommet et lite dult tilbake, men ikke de kraftige sparkene han pleier... :overrasket:

I natt når jeg har vært på do så har det også vært veldig rolig. Han pleier å herje villt om natten.

Begynner å lure om det kan være noe galt i grunn....

Får ringe på føden i løpet av formiddagen om ikke sparkingen tar seg opp. Føler at jeg må ta det såpass serriøst nå. Dersom det skal være noe så har han det kanskje bedre på utsiden istedenfor inne ?

Satser på at ting tar seg opp i løpet av dagen, krysser fingrene for det :)

Ellers så har kjøperen av hesthengeren vist seg å være litt userriøs. Sendte han nettopp en mail hvor jeg skrev at jeg enten må ha penger på konto før henting, eller iallfall en gyldig kjøpskontrakt som er signert.

Får se hvordan han responderer.

Om han trekker seg så er det helt ok, jeg har 2 andre som venter på å få se den også :)

Irriterende å skal selge ting og folk som jeg føler prøver å lure meg....

Man SKAL være skeptisk til å kjøpe ting, samtidig som man SKAL være skeptisk til å selge ting....

Haha, aldri lett :)

Men når jeg får en dårlig magefølelse om at han prøver å lure meg, da skal jeg ha alt klart før jeg gir ifra meg hengeren tror jeg. Altfor mye penger som kan "forsvinne" og jeg blir nødt til å opprette en anmeldelse på tyveri.... Fysj :)

Kryss fingrene på begge punkter dersom noen har noen ledige fingre for meg ;)

Skrevet

Hipp hurra for 30 uker :hoppendeglad: Gleder meg til jeg passerer 30! Uker, altså... ;)

Håper alt er bra med minstemann! Tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge du kjenner spark og får respons når du dulter, men som du sier så er det greit å ta alle "tegn" seriøst :jepp: Og en telefon til føden skader ikke!

Håper du får en strålende dag :klemmer:

Skrevet

Wohoo, som ukene dine raser av gårde! Gratulerer med passert 30, det er jo virkelig et mål på veien!

Håoer og tror at alt er bra der inne, men lurt å sjekke for sikkerhets skyld om du blir stresset.. det er jo ikke bra for noen av dere!

Skrevet

Takk for omtanken flikkorna :)

Minstemann er fortsatt veldig rolig, men jeg kjenner små dult i ny og ne. Har ikke tenkt så mye mere på det etter lunsj i dag, for da kom det noen skikkelig sinte spark. Tror ikke han likte lunsjen min :fnise:

Er fortsatt litt vâr på det, så følger med. Kjenner at han vrir og vender en del på seg, men ikke skikkelige spark som får magen til å bule i alle retninger.

Liker ikke at han er blitt roligre, men det er mulig at det er blitt trangere der inne?

Avventer litt til siden han har vært snill i dag og vist meg tegn når jeg har blitt bekymret :)

Håper nesten han holder meg våken med sparkene i natt :sleeping:

Heller det enn å være usikker!

Ble så henger-salget gikk igjennom og vi fikk signert kontrakt. Den blir trolig hentet på lørdagen som kommer :) Det blir kjekt!

Jeg er skuffet over fysioterapauten min. I dag var en merkelig erfaring.

Ble vist inn på behandlingsrommet og fikk på varmeomslag på venstre hofte/side. Da ligger jeg jo på høyre side. Ble liggende alene i 45 minutter før hun kom tilbake. Fikk 5 minutter massasje og så var det på med varmepakning igjen. Alene i nye 45 minutter!

Å be ei gravid dame med bekkenløsning om å ligge alene i samme stilling i 1.5 time er litt i overkant. Det ble skikkelig vondt i høyre side av bekkenet og hofta, så jeg reiste jeg opp etter 45 minutter. Når jeg rusla ut av rommet virket hun nesten litt forfjamset. Mulig hun glemte meg?

Så var det å sitte på medisinballen å vippe på bekkenet i 10 minutter.

Å sitte på en ball, varmeomslag og kun få LESE om bekkenløsning i medisinbøkene hennes ser jeg IKKE på som fornuftig fysio-behandling. Føler meg litt lurt når hun skal løpe mellom flere pasienter samtidig.

De øvelsene jeg har fått brosjyre på har vi ikke gått igjennom.

Det er vanlig at man skal ta en gjennomgang av øvelsene slik at man vet man gjør de korrekt. Ellers kan jo pasientene gjøre feil og bli værre :kjempesinna:

Snakket litt med moderen om det etterpå og hun er helt enig. Hun har jobbet selv som fysio i 30 år (men i et annet spesialfelt) og skjemmes litt over hennes kollegaer.

Det er ikke slik en behandling skal være.

Så jeg tenkte å ta meg en tur til legen å få en ny henvisning ettersom jeg har gitt fra meg denne til hu her. Så da skal jeg prøve å kontakte ei anna i morgen som jeg har fått annbefalt. Håper hun kan ta litt mere tak i ting og vise meg HVA jeg skal gjøre. Ikke legge meg i en seng med masse bøker og be meg om å lese meg opp om hva bekkenløsning er og hva forskning sier. Det klarer jeg fint å finne på internett hjemme eller via bibiloteket..... Skuffet over oppfølgingen! huh.png

Planen var å se en film i kveld med L, men han er ute å herjer med et eller annet på låven. Får se om jeg får lurt han inn i huset ;)

Skrevet

I dagens opplysningssamfunn er vi i stand til å finne masse informasjon på egenhånd, det vi trenger fagfolk til er å spesialtilpasse og veilede akkurat OSS i det vi trenger hjelp til.. jeg blir sint på sånne som gjør det enkelt og slenger i oss brosjyrer og ikke har tid til å hjelpe..

Skulle av og til ønsket jeg hadde turt å si ifra litt mer, men det som iallefall er lett å gjøre er å gå til noen andre. Har sett at det kan føre til stooor bedring, etter legebyttet mitt! Så finn en annen, du :)

Skrevet

FrøkenStrøken:

Ja ikke sant :)

Slik som jeg maste på deg om å ta det serriøst og bytte, så får jeg iallefall følge egne råd i tillegg ;)

Skal ringe rundt og høre i morgen. Har heldigvis fått noen gode tips om serriøse folk fra kjentfolk :)

Skrevet

30 + 1 :hjerter_rundt:

I natt har jeg fått sove! Herlige skaper så deilig det har vært!

Var oppe å tisset kun 1 gang, så fikk 3-4 timer søvn både før og etter toalettbesøket :)

Det trengtes!!!

Når jeg tisset rundt 3 i natt så sprellet minstemann litt i magen igjen. Fortsatt ikke like kraftige spark som for noen dager siden, men nok til at jeg da kunne sovne igjen med mindre bekymringer.

I dag tidlig våknet jeg når L stod opp for å dra på jobb.

Jeg har vist snorket og putret i hele natt :fnise:

Han hadde hatt det morro med å spørre meg om ting og jeg hadde svart uanset "Mmm, ja!"

Var sikkert dypt i drømmeland!

Fikk 2 timer søvn etter at han dro også, og har fått ligge i senga å slappe av i en halvtime etter at jeg våknet :)

Noen forsiktige dult i magen etter at jeg har våknet, men ikke like mye som det pleier....

Tror det blir litt selvpleie i dag! Dusj og barbering! Tenkte å bruke massasjedysene i dusjen til å varme opp bekkenet litt, likevel om det kjennes mye bedre ut i dag :) I dag er jeg nesten ikke øm!

Og jeg var skikkelig øm når jeg la meg i gårkveld! laugh.png

Tror den nye senga fixer kroppen min sakte men sikkert! I tillegg til at jeg vet litt mere hvor mine egne grenser går....

L ELSKER den nye senga også!

Nesten for dumt at vi ikke kjøpte ny seng tidligre i grunn ;) Shitt au, NÅ er den i hus!

Lille Q (bikkja) har vært dårlig noen dager nå. Ingen matlyst og veldig slapp. Var til dyrlegen med han i går og de finner ikke noe galt. Tennene er fine, magen og resten av kroppen. Det eneste man finner er at han har fått noen små byller mellom potene som kommer og går. De tror at det kan være en bakteriell infeksjon, så han får antibiotika nå i 10 dager.

Hadde spist opp litt mat i natt, men nå ligger han og sover igjen.....

Får følge med han litt ekstra framover :)

Han hadde også gått ned 1 kg den siste uken, og det er altfor mye for en liten hund på nå 9 kg.

Han var jo litt tykk fra før av, men det er feil måte å miste vekta på....

I vår brukte vi jo 3 mnd på å få av han 1 kg. Den kg kom på igjen når vi var på ferie og svigermor passet dyrene :fnise:

Tror at L har lastet ned noen serier til meg, så det er mulig det blir en tv-dag :)

Godt med en dag jeg ikke trenger å kjøre bil eller ut å gjøre ting!

Regner med at vi skal handle i kveld til resten av uken, så da blir det litt gåing og vimsing på obs`n :)

Så kjekt når man kan gjøre unna en storhandel i ny og ne!

Skrevet

Minstemann er rolig i dag også :overrasket:

Nå er det ganske mange timer siden siste dultet.

Snakket med ei trivelig jordmor på føden og ble enige om at jeg spiser et kraftig måltid nå med masse karbohydrater, saft og slikt og rister/mishandler magen litt. Dytte litt omkring på den for å vekke småen.

Dersom han ikke gir mye respons da, så skulle jeg ta en tur for en sjekk.

Så nå er det bare å spise!!!! unsure.png

Tror at han vil våkne til, men greit å ha hatt en dialog med føden tilfelle det ikke er noe mye respons...

EKKELT!

Liker ikke dette!

Liker mere at han herjer villt og holder meg våken!

Skrevet

Liker ikke! Håper han bare har snudd seg litt og ligger og dulter mot ryggraden, eller at han har fått det litt trangt!

Skrevet

Etter tidenes lunsj så ble det noen dult fra han. Fortsatt ikke like kraftige som tidligre, men nok til at vi avventer litt :)

Så jeg finner sofaen igjen og ser mere tv. Har begynt å se sesong 1 av The Mentalist nå. Fantastisk serie! Har sett en del av dem tidligre, men ikke hele sesonger.

Fant forresten igjen kameraet vårt også!!! Så nå kommer bilde av uke 30 + 1.

Ser ifra uke 28 at magen er blitt mye spissere!

3013.jpg

Morro å se så stor forskjell på bare noen uker.

Her er uke 28 for å sammenligne:

2802.jpg

Skrevet (endret)

Drakk en stoooor og sukkerholdig milkshake for noen timer siden, og minstemann reagerte ikke...

Har kjent noen veldig svake "snubevegelser", men det er alt.

Snakket med føden og tar en tur nedover for å være helt sikker unsure.png

Krysser fingrene for at han bare ligger med bena mot morkaka....

Endret av tr.heimspia83
Skrevet

tilbake fra føden.

Minstemann hadde det helt fint, takk lov :)

Mulig han bare har endret bevegelsesmønster, men frisk og rask :)

Nå kan vi sove godt igjen :)

Skrevet

Åh så bra, det er godt å vite! :klemmer:

Skrevet

Supert! Tok de ul, eller? Godt å få en betryggelse :)

Skrevet

30 + 2 :hjerter_rundt:

Skrev bare en kjapp setning fra pad`en i går, tilfelle noen lurte.

Jeg har jo vært litt usikker de siste 2 døgnene fordi han er blitt så rolig.

Ringte jo føden i går på dagtid og prøvde det de annbefalte. Fikk noen små dult, men ikke noe som det har vært tidligre (harde og mange).

I løpet av dagen var det forholdsvis rolig. Kjente at han vred seg et par ganger, og at han på en måte killet/strøk meg på innsiden.

På kvelden så ringte jeg dem igjen. Ikke desperat eller hyper-bekymret, mest for å vite hva jeg kunne regne som normalt å få ned bekymringene litt.

Fikk et enkelt og klart svar: Dersom du er bekymret så kommer du en tur og vi sjekker at alt er som det skal.

De var bare SÅ trivelige på telefonen, og jeg måtte bare komme inn. De sjekket det gjerne og ville at jeg skulle føle meg trygg. Om jeg følte meg tryggere av å komme en tur, så kom jeg :)

Hjalp L å skifte dekkene på hengeren før vi dro nedover. Hengeren stod jo med vinterdekk med pigg. Kjedelig for han som kjøper hengeren om piggen faller ut på turen fordi vi ikke skiftet om på de :)

Tenkte først at L ikke skulle være med, han skulle jo opp tidlig i dag for å levere henger.

Han skiftet om fort og ble med han happy.png

Fant parkering rett utenfor, deilig for bekkenet å slippe å gå så langt :)

Inn på baksiden av føden og ble sendt opp til 5 etg hvor føden er. Mottaket er logisk nok i 1 etg.

Oppe på 5 etg så hadde de journalen min klar med alt fra ul i uke 18 og slikt. De fikk helsekortet mitt og vi skulle sette oss å vente. Vanlig ventetid på sykehus er jo en evighet, men innen noen få minutter så kom det ut ei supertrivelig ung jordmor i såvidt 30årene. Ble veiledet til et undersøkelsesrom som så ut som en liten fødestue. Litt mindre enn hva vi har blitt fortalt at fødestuene er på St. Olavs.

Snakket litt med henne om hva jeg hadde kjent og følt, så koblet hun på en maskin av noe slag. 2 elektroder på magen. 1 som målte hjertelyden til småen (fant den tvert gitt), og en som måler rier. Jeg har jo heldigvis ingen rier, men den måtte på for ordens skyld. Så fikk jeg en slik håndholdt knapp jeg skulle trykke på når jeg kjente spark.

Hun kjente litt omkring i magen for å se hvordan han lå, og da våknet han litt til :)

Så skulle vi ligge der i 20 minutter (tror det var 20 minutter?) slik at de fikk se sammenhengen mellom hans hjerteslag, rier og sparkene jeg kjente.

Tror jeg kjente omkring 10-15 spark/bevegelse når jeg lå der :)

Man hørte tillogmed på maskinen når han dultet i magen, ble et tomt "plopp" i høytaleren på maskinen laugh.png

Hjerterytmen hans var høyt og lavt og all over the place. Det er vist slik et friskt barn skal se ut :)

Det husket L at jordmoren sa under fødselskurset forrige uke også ;)

Så kom det inn en lege i slutten av 30årene som skulle ta videre sjekk.

Hun var også herlig. Trivelig, blid og fokusert på jobben sin happy.png

Fikk snakket litt og hun informerte om hva vi skulle gjøre videre.

Hun sjekket magen med hendene for å kjenne litt, samt at vi skulle bruke UL. Hun sjekket først liggestillingen hans, og om hun så bevegelse. Sjekket hjertet, størrelsen på hodet og buken (vanlige målene), og blodstrømmen i navlestrengen. Alt ble sjekket 3 ganger for å være helt sikker. Hun slet litt med å finne den siste målingen i navlestrengen fordi han lå litt kinkig til og lå ikke i ro :fnise:

I kjent E-stil.

Under hele UL-sjekken så lå han å smårørte på seg. Åpnet og knyttet nevene og rørte litt på bena. Ingen store og ville bevegelser som tidligre, mere små og rolige.

Hun mente at han var noen få % over snittet i vekt (superbra), og hadde veldig bra hjerterytme. Han vokser korrekt og viste gode bevegelser.

Hun følte seg ikke usikker på at han hadde det fint der inne :hoppendeglad:

Umulig å vite for sikkert hvorfor han har blitt roligre, for han skal fortsatt ha god plass der inne :)

Hun sa også at de opplever veldig ofte at bekymrede mødre senker skuldrene når man kommer inn til dem, og at det kunne være en grunn til at aktiviteten hans tok seg opp. Jeg blir mere vàr på bevegelsene, og føler meg tryggere. Det er nok sant :)

Vanlig at når man går å er bekymret hjemme så spenner man seg litt....

Vi fikk klar beskjed når vi dro igjen at om det skulle være noe som helst, uansett hvor dumt det enn måtte være i våre egne hoder, så ringer vi dem og eventuelt tar turen igjen.

Det viktigste er at mor som bærer og far som pårørende føler seg trygge.

Jeg er fortsatt imponert!

Eneste erfaringen jeg har med føden er når jeg ringte i uke 14 og hadde magekramper. Da fikk jeg beskjed om at dersom noe var galt, så kunne de ikke hjelpe meg likevel..... :overrasket:

Jeg var jo klar over det, men de virket totalt uvillige til å lytte eller sjekke noe som helst....

DET har endret seg når jeg nå er i uke 30!

Inn og ut på sykehuset på 1 times tid, og vi kom ut med store smil begge to :)

Til tross for litt bekymringer så fikk vi sett småen en gang til, og bekreftet at han hadde det fint.

I tillegg fikk vi sett hvor vi skal den dagen fødselen starter, og ikke minst, hvor fantastiske de som jobbet der var :)

Det ble en god kveld!

Jeg sovnet straks vi kom hjem igjen, sliten og trøtt. Sov 5 timer i strekk før tissetrangen vekte meg :)

DET er lenge siden så lang sammenhengende søvn. Tror jeg var mere trøtt enn jeg trodde selv... Tar på å gå å bekymre seg :gjeiper:

Skrevet

Våknet når L skulle ut i dag.

Han som skal kjøpe hengeren kjører fra nannestad og oppover, så L sa at han kunne kjøre imot han et lite stykke. De skulle møtes på kvikne. ca 2 timers kjøring fra oss :)

De har vel nettopp møttes, og utveksler informasjon og sjekker hengeren sammen...

Tror og håper at det ikke skal være noe kjøperen kan reagere på. Jeg har vært ærlig om de små ripene på den og alt det andre.

Får vel en telefon innen en liten halvtime eller times tid om hvordan det gikk :)

L tok med seg bestekompisen, så de har en liten road-trip sammen :fnise:

De har det nok morro sammen :) Blitt mindre sosialt på de to etter at jeg kom i bildet, logisk nok.

Og det siste halvåret har det jo vært oppussing her hjemme, og at L har tatt seg av meg litt ekstra pga bekkenløsningen og at han generelt gleder seg til smått ;)

Tror at R (kompisen) gleder seg til å bli "onkel-R" da ;)

Han er så herlig fyr. Varm og god, stor og som en gigantisk bamse!

Sliter litt med selvtilliten pga vekta si (er ganske stor), og er singel.

Jeg er blitt fryktelig glad i karen selv :)

Akkurat samme humor som meg, og han passer så fint inn med oss.

Håper virkelig at han kan finne seg ei trivelig dame etter hvert. Det hadde vært supert å kunne dratt på ferie som par sammen :)

Vi kan finne på å ta han med på ferie likevel vi da ;) haha! Han er jo bare SÅ god!

Tror jeg ville likt han uansett om han ikke var kompisen til L. Såfremt han hadde turt å pratet med meg da... Er jo tidenes mest sjenerte rundt jenter. Jeg teller tydeligvis ikke helt som jente der, fordi han prater med meg ;)

Mulig det er fordi jeg er dama til L, eller rett å slett fordi jeg alltid har vokst opp som "en av gutta".

Jeg skal servere vår eminente kylling nuggets igjen til middag. Vet at de elsker det, og jeg kvier meg for å lage det. Det blir så mye rot i kjøkkenet!

Men, nå er de jo så snille å leverer hengeren min, så litt søl tåler jeg altså ;)

Snille karene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...