Gå til innhold

1. gangsgravid <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoho!

Og nå har vi nesten tømt barnerommet :)

Dobbelsenga er demontert og hyllene er tatt ifra hverandre.

Vi har gått igjennom all malingen vi har liggende, og har det meste vi trenger i grunn :)

Artig!

L var skikkelig ivrig, med en liten ironi i stemmen mente han at nå fikk jeg vel drømmen min oppfylt ;) haha!

Nja, drømmen min er jo et liv med han, og dette er jo en del av det :)

Skrevet

29 + 2 :hjerter_rundt:

Sovet ganske godt i natt! :hoppendeglad:

Våknet rundt 7-8tiden. Da var det en liten herre i magen som har lyyyys våken! Lå å sparket og dultet i alle retninger. Kjenner veldig godt når han snur seg der inne. Er som om hele magen vrir seg på en måte...

Sparket sterkest når jeg lå på siden :)

Prøvde å kjenne etter hva som er hva på han når jeg lå på ryggen, og fikk kjenne en liten arm eller fot :fnise:

Tror det var en arm i grunn. Kjente tydelig at den var noen cm bred og jeg kunne på en måte "holde rundt" den på siden. Så trakk han den til seg og ville ikke at jeg skulle kjenne mere. Ble noen sinna spark rett i siden etterpå :gjeiper:

Tror ikke han likte å bli håndtert og ikke fikk være fri ;)

Tror også jeg kjente ryggen eller rumpa hans på ene siden. Var en stor bul som stakk ut på siden, men den var ikke veldig hard. Har lest at hodet kjennes hardt ut, så da er det trolig en rumpe?

Kjemperar start på dagen, og fryktelig morro :hjerter_rundt:

Nå har jeg spist frokost og malt 2 strøket med maling på listene. L har kjørt til byggern/obs for å kjøpe gulvlist og jeg vurderer om jeg skal snike meg ut for å få på 2 strøket med grunning på toppen av gyngestolen :)

Gleder meg MASSE til å få på den lilla fargen stolen skal ha til slutt!

Mulig jeg får på førstestrøket i morgen alt! laugh.png

Vurderer om vi skal sprøytelakkere det siste strøket slik at det blir jevnt og fint. Jeg er litt skeptisk til om det vil dekke alt like bra som en pensel... Vi får se hva det blir til :)

Male male male male! :overrasket:

Skrevet

Og ikke minst viste vekta kun 200 g opp siden sist veiing :hoppendeglad:

Til tross for at jeg ikke har tenkt over matinntaket noe særlig. Det er gøøøøy, iallefall siden jeg nesten ikke klarer å være i bevegelse :)

HURRA!!!

Skrevet

Langt på vei: 29 uker + 2 dager

Igjen til termin: 11 uker

Termin: 21 Oktober.

Neste kontroll: Jordmor-time 7 August

Kjønn: Gutt!

Utålmodig: Ikke enda. Gleder meg masse med å kjenne bevegelsene og bli kjent med han via magen, men gleder meg mest til å ha han i armene.

Navn: Navnet er 90% sikkert. Vi har funnet et navn vi trives godt med, men må se at han passer til navnet når han kommer ut.

Innkjøp: Det viktigste er klart, mangler bare noen småting samt ull-klær.

Vektøkning: 11,5 kg

Melk i brystene: Nei ikke enda.

Strekkmerker: Noen på magen. Jeg hadde noen før graviditeten også, så det er usikkert om det er de gamle som har blusset opp eller at det er kommet nye. 1 er iallefall rødt og vises godt.

Hevelser og vann i kroppen: Kun dersom jeg er mye på bena og ikke hviler nok. Da kan jeg få litt hevelse i anklene.

Hodet ned: Tror ikke det. Kjenner godt at han romsterer rundt i alle retningene og den siste uken liker han best å ligge på tvers å sparke ute i sidene.

Aktivitet på babyen: Store deler av dagen og sparkene og bevegelsene er mye kraftigere enn før. Det er mest aktivitet på morgenen og sent på kvelden. Han sparker alltid litt når jeg er oppe på toalettet rundt 3 om natten. Så å si uten unntak :) Det begynner å vises godt når jeg ser på magen når han herjer, alt vrir seg og dulter og rister.

Tungt: Kjenner at det begynner å bli en del tyngre med det meste for tiden. Magen er mere i veien og det blir kun barbert legger når jeg har en skikkelig god dag! Har tillogmed funnet fram sommersko som jeg slipper å knyte for å slippe å bøye meg ned mere enn nødvendig ;)

Kynnere: De har roet seg veldig men kommer hvis jeg stresser og er i mye aktivitet.

Hodet festet: Nei.

Barnerom: Vi har endelig fått kommet igang med barnerommet. Det meste er kjøpt inn men trenger noen strøk med maling. Vi er enige i fargene, og håper på å få et veldig fargesterkt rom som blir morro for minstemann.

Sulten: Nei ikke veldig mye. Passer på å spise hver 3 time men trenger ikke noe mengder mat før jeg blir mett.

Matkick/Drikke: Pepsi Max! Skikkelig dilla for tiden! Ut-ristet uten kullsyre! Har alltid likt det veldig godt, men i det siste så er det en liten bit av himmelen med iskald pepsi max! Nam!

Plager: Kvalmen kom aldri skikkelig, kun enkeltdager hvor jeg følte meg litt uvel.

Bekkenet er plagsomt og vondt, full bekkenløsning og jeg klarer sjeldent å fungere godt en hel dag. Virker som om såfremt jeg hviler nok og passer på å ikke løfte noe særlig samt holde meg unna trapper, så får jeg holdt det litt i sjakk. Time til fysioterapaut på mandagen, så håper på å få noe mere hjelp og gode råd.

Halsbrannen kommer oftere for tiden. Merker godt på kveldene at jeg må ta halsbrann-tabletter gjerne flere runder før det gir seg slik at jeg får sove. Kan få det på dagtid også dersom jeg har stått en del framoverbøyd ved f.eks maling av gyngestolen min.

Humør: Stort sett blid og fornøyd. Merker ikke noe til svingninger i humøret, men tårene kommer raskere nå enn tidligre. Kan være bagateller som utløser det, men det renner likevel om jeg ikke er lei meg.

Regner med at humøret hadde vært enda bedre om bekkenet hadde fungert litt bedre, men samtidig så koser jeg meg veldig mye med å rusle rundt her hjemme og ikke være på jobb :)

Sykehusbaggen: Den pakkes litt nærmere termin men har allerede gjort meg en del tanker om hva som skal være med.

Høygravid: Nei. Anses som høygravid ca 40 dager før termin når magen når sitt høyeste punkt.

Skrevet (endret)

Nå følte jeg plutselig at jeg har en evighet igjen, når du har 11 uker igjen til termin og jeg er 11 uker i dag :gjeiper:

Endret av -Mala-
Skrevet

tiden går så fort mala! Plutselig er du også 11 uker fra termin ;)

Skrevet

Ja,tiden går utrolig fort! Jeg har kun 8 uker igjen,skjønner ikke hvor tida har blitt av!!!! :)

Skrevet

Så denne i dag: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/859774/ og det første jeg gjorde når jeg var ferdig var å lage meg en banan-milkshake ;)

Skremmende hvor vektorientert man blir i løpet av graviditeten.

For alle tydeligvis, både kjendiser og oss normale :)

Er godt fornøyd med 11.5 kg til nå, men det er fortsatt mange uker igjen! :overrasket:

Håper at kroppen ikke begynner å samle på vann etter hvert. Synes selv at vekta er skremmende høy og jeg har aldri vært så tung før.... Skummelt unsure.png

Skrevet

I dag har jeg vært FLINK altså! :hoppendeglad: Kanskje litt for flink?

Fikk grunnet det siste strøket på toppen av gyngestolen.

Fant så senga for å hvile kroppen en liten times tid etterpå.

L kom hjem og fikk gjort ferdig gangen/entrèen mens jeg sov.

Så var det å spise lunsj før vi rusla ut i båten for å fiske litt :)

Søstra til L og minstemann på 3 år ville så gjerne være med å fiske litt. Han har vært ute i båt 1 gang tidligre og fikk jo fiskestang av oss i bursdagsgave i mai.

Jeg har aldri vært ute i båten til L, kun sett han gå ut å fiske i den. Det har liksom ikke passet de gangene jeg har ønsket å være med.

Lille P på 3 år var så flink! En del bølger og strøm ute på sjøen, men han syntes det bare var morro. Trygt og godt å stå/sitte imellom meg og moren sin :)

Lille fiskestangen hans ble fort festet fast til han ettersom han la den ifra seg overalt og kunne nok mistet den over bord når vi ikke fulgte med. Han synes i grunn det var mest morro å sveive på stanga enn å fiske, og det skjønner jeg jo. Ble så vi satte på en fiskekrok uten selve kroken. Så fikk han herje med den uten at vi trengte å bekymre oss for selve kroken :gjeiper:

Søstra til L fikk først en liten torsk. Den var sikkert ikke større enn 1 kg. Vi var alle litt spente på hvordan lille P ville reagere (han er generelt en stor pyse og redd ALT), og som tenkt så fikk han nærmest panikk og hoppet nesten ute av båten mens han hyyyyylte. Fikk presset seg ned mellom bena mine og gjemte seg der. L var kjapt ute med å kaste fisken over bord. Etter det var han redd tillogmed krokene på stengene. De kunne jo være fisk og levende. Tok et lite 5minutt før han roet seg ned og sveivet litt mere på stanga si.

Så fikk søstra til L enda en liten fisk. Bitteliten sei på sikkert kun 15 cm lang. Festet i finna på toppen.

L var veldig forsiktig når han viste den fram til en veeeeeldig bekymret P. P fikk bestemme at den skulle ikke oppe i båten, så den gikk rett i vannet igjen. Ingen panikkanfall den gangen :hoho:

Da hadde vi vært ute i ca 2 timer. Ingen fisk og søstra til L begynte å bli kald. Så vi la snuten tilbake til land igjen. Vel inne på land så plukket jeg opp et blåskjell og viste lille P.

PANIKKslagen så han på meg og vræææælte!

Bare å kaste bort den ja....

Haha!

Jeg var overhode ikke den kule tanta da lengre, jeg tok jo på et blåskjell må skjønne :overrasket:

Til tross for en småhysterisk liten kid (som forventet) så var det veldig koselig likevel :)

L storkoste seg mens han lekte med småen og vi fikk nærmest en liten forsmak for hva vi går til.

Fantastisk deilig å se hvor flink han er med onkelungen sin :)

Er fortsatt overbevist om at han blir en fantastisk far! happy.png

Vel hjemme ble middagen laget og spist.

Vi fikk slappet av en liten halvtime før vi dro ut igjen for å gjøre litt mere.

Fikk kjørt en liten tur med hestehengeren min for at den skulle få trille litt etter å ha stått i ro noen mnd.

Det er merkelig å koble til hengeren igjen uten at lille CC skal være med på den....

Vel hjemme så fikk jeg spylt den skikkelig ren innvendig med høytrykkspyleren. Fikk vasket alle delene til den også. Regner med den er tørr i morgen så da får vi sette inn matte og slikt igjen.

Bilder taes i morgen og da er den til salgs unsure.png

Synes det er ekkelt å måtte selge den. VET at jeg må og skal gjøre det, men det er liksom en stor del av minnene som følger med den hengeren....

Er jo drømmehengeren min.

Og om jeg skal ha hest igjen innen noen år, så har den sunket såpass i pris at det ikke er verdt å ha den stående.

Kjempekjipt!

Tror jeg skal få tatt bilder av alt utstyret som skal selges også i morgen og legge ut en annonse på det i samme slengen....

:tristbla:

Liker det IKKE!

VET det må til!

Og jeg er egentlig ikke klar for å si farvel helt enda til alt sammen!

Men nå må jeg gjøre det! Kan ikke ha tingene liggende for alltid!

Minnene er i hodet mitt, må prøve å overbevise meg selv om det hele tiden :rodme:

Skrevet

Jeg fikk forresten bekreftet rimelig godt at båten L har nå ikke egner seg for en familie som skal fiske og ute på fjorden :roll:

Den har altfor lave karmer og er ustabil på bølgene. Er jo kun 13 fot med en bitteliten motor.

Da er det iallefall klart at vi må ha en annen båt :)

Lur måte han fikk vist meg hvorfor han er så ivrig på en ny båt? ;)

Jeg er iallefall enig nå!

Skrevet

29 + 3 :hjerter_rundt:

Sobril her inne mistet lille datteren sin nå i uke 32. Død i magen.

Forferdelig at det har skjedd. Da blir jo jeg automatisk også redd... Det hører liksom sammen at man sammenligner seg selv med de andre.... Tror ikke jeg klarer å se for meg hvor vondt hun og mannen hennes har det akkurat nå :(

Heldigvis har minstemann sparket og vist masse liv etter at jeg leste om det i går...

Men man er jo aldri garrantert noe som helst.....

Fysj!

Krysser fingrene for at de får igang fødselen snart og at de får ta sine farvel me henne det neste døgnet. Heldigvis har man vistnok veldig god oppfølging av sykehuspersonalet og samtaler etterpå. Noen synes det er groteskt at man som foreldre får vaske, stelle og kose med sitt døde barn, men det er en grunn til deg. Det er nok en enorm sorg som skal få sette seg, og man ønsker å ta vare på alle minner man kan....

Må prøve å ikke la disse tankene overdøve gleden min selv, til tross for hvor trist det er... :(

I dag kommer foreldrene mine hjem fra seiling i nord-norge!

De er vel hjemme her i tr.heim i hele 1 1/2 uke før de drar tilbake til Canda :fnise:

Får se om moderen får tid til å komme på besøk en dag eller ikke. Vet hun vil, men hun har også så mye å gjøre når de først er hjemme. Forventer ikke at hun rekker det i grunn :)

Skal uansett hente de på flyplassen i kveld, så får vi sagt hei og hade tilfelle det ikke blir flere besøk før de drar :)

Kommer hjem igjen like før fødselen, i håp om at de ikke skal gå glipp av den :)

Gudene vet hvilke planer de har etter fødselen, men kjenner jeg de rett så er de nok på vei til canada igjen innen kort tid ;) Men igjen så kan jo ting endre seg med det første barnebarnet?

Det hølj-regnet når jeg var oppe for å tisse rundt 7tiden i dag, og jeg ble faktisk litt glad da :)

Regn betyr at jeg kan få hjelp INNE i huset av L, ettersom han elsker å rydde og fixe ting ute. Nå er det oppholdsvær igjen, men overskyet. Da er det 50/50 % sjanse for at han er noe av dagen inne :)

Elsker sol og godvær karen ja ;)

Ellers var jeg innom facebook i sted og så at en del folk på jobben har hatt storfest i helga. Nesten alle sammen var der, inkludert teamlederen min som nå er 3 1/2 mnd gravid. Hun drakk Bailys....

Kommenterer fra ei venninne av henne sa bare at hun hadde også drukket en del under svangerskapet, og det gikk såååå fint :overrasket:

Jeg skal ikke kommentere noe, men synes ikke noe om at hun var på fest og drakk når hun er gravid dog...

De får gjøre som de selv vil, merker bare at jeg tenkte "say whaaat?" når jeg så det ;)

Skrevet

Heihei, leser litt innpå her jeg :) Synes det er en uting å drikke under svangerskapet jeg, helt enig med deg.

Skrevet

Heisann Lizzie :)

Jeg har definitivt verdens mest fantastiske samboer <3 :hjerter_rundt:

Skrevet

29 + 4 :hjerter_rundt:

Dagen i dag startet med et brak! Teamlederen min på jobb lurte på hvor det ble av meg?

Sykemeldingen min var vist t.o.m i går, og de trodde jeg skulle komme på jobb i dag :balltre: Dumme,dumme meg har ikke vunnet å få en ny sykemelding enda. Trodde at vi hadde jobbet helga nå og dermed hadde fridag i dag. Skulle levere ny sykemelding i dag og håpte at det gikk opp i opp med jobbdagene.

Fysj, det var SÅ dumt av meg å ikke dobbelsjekke og samtidig få gitt beskjed om at det blir lengre sykemelding!

Det verste er at de dermed er 1 i manko i dag, og det er vanskelig å få tak i folk på så kort varsel :(

Ekkel og dårlig samvittighet for det.

Og i tillegg vet jeg godt at de ikke ønsker å ha meg jobbende der lengre enn mulig i.o.m at jeg har vært så mye sykemeldt de siste årene pga arma. Forrige teamleder sa mer eller mindre rett ut at jeg fikk bare finne meg en annen jobb om arma ikke tålte å jobbe hos dem... Valgte å prøve litt til og da ble jeg jo gravid.

Håper det som skjedde i dag ikke ga dem enda en anmerkning som kan føre til at de prøver å si meg opp huh.png

De kan jo ikke gi meg sparken pga sykemeldinger og svangerskapet, men man kan gi folk fyken om det er andre ting i arbeidslivet som gir godt nok grunn.

Jeg har ikke fått noen advarsler, så regner med at de holder kjeft likevel... Men lell :rolleyes: Vet nå aldri med så store konsern.....

Gårdagen gikk bare knallfort!

Etter lunsjen dro vi ut med båten for å fiske. Rolig sjø og fantastisk solvær!

Ingen fisk den første timen, så da fikk jeg heller en sigthseeing av L :) Morro å se husene og hyttene fra vannet. Fikk et annet perspektiv på det da :)

Skikkelig idyll å ligge henslengt i fronten av båten, sola steiket og min bedre halvdel som fortalte om folk som bor på de forskjellige stedene :)

Så kom venninna mi innom (hu fra dk) og vi fisket enda en times tid.

Fortsatt ingen napp :sprettoy:

Skikkelig dårlig fiskelykke! Venninna mi fikk en ok fisk på omkring 3 kg, men det var alt.....

Så var det bare å hive seg rundt å skifte klær så fort vi var oppe på land, fordi vi skulle hente foreldrene mine på flyplassen.

Kom akkurat samtidig som flybussen så de hadde heldigvis ikke ventet noe på oss som var litt trege ;)

Spiste alle sammen på en liten resturant ved dem, før vi kjørte dem hjem.

Ble sittende å prate i noen timer om alt og ingenting, og moderen fikk fortalt meg en del om bekkenløsning og små endringer på f.eks senga som kan hjelpe :)

Det lønner seg som regel å ha ei mor som har jobbet som fysioterapaut i 30 år :jepp:

Kom oss hjem først rundt 22.30 i gårkveld og L satte i gang tvert med å ordne så senga ble litt hardere.

Senga vår er skikkelig myk, og da sliter jeg en del me å snu meg og komme inn og ut av den.....

Så han ordnet seng mens jeg ordnet noe toast til kveldsmat til han :) Finfin arbeidsfordeling!

Ble så han ordnet med planker mellom den nederste og øverste madrassen, og den ble en del fastere av det.

Blir litt satt ut av hvor flink han er og hvor mye omsorg han har for meg :lillesky:

I går når vi var å skulle fiske så passer han på å dra båten helt oppe på land slik at jeg bare kan ploppe rett uti båten, og drar meg ombord. Han bærer alt vi skal ha med av f.eks poser og slikt ettersom jeg ikke helt får det til og vasket nesten hele hestehengeren for meg når han først var i gang :)

I tillegg holder han på til nesten midnatt slik at jeg skal få sove bedre om natten....

I blandt lurer jeg virkelig på hvor jeg fant han, til jeg kommer på at det var på nettdating ;) haha!

Føler iblandt at jeg ikke fortjener en så god og bra mann, men når jeg sier det til han så ler han bare og sier at det går nok begge veier :hoppendeglad:

Jeg føler meg virkelig som verdens heldigste jente/kvinne/kjærring (velg det som passer) iblandt :hjerter:

Gleder meg masse til modern skal komme utover i løpet av uken for å se på flere løsninger her hjemme som kan hjelpe meg.

Fikk forresten med meg krykker i gårkveld, så nå er det ingen flere gåstaver å bruke :)

Time til fysio kl 10.00 og lege 14.30.

Må vel innom jobb med ny sykemelding og unnskylde meg grovt etterpå.... :overrasket:

Er det hormonene som tuller med hodet mitt og dermed lurte meg med dagene?

Ammetåka på vei ?

Fysj...

Skrevet

Hurra for mannen :hoppendeglad::hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

Gjort er gjort med den sykemeldinga, høres ikke ut som om de har fulgt deg opp skikkelig heller da, iom. at de trodde du var frisk nok til å komme på jobb? Du får bare gjøre ditt, og beklage, men du kan jo også foreslå at dere har tettere oppfølging med møter og telefoner, er ikke det lovregulert egentlig? På jobben vår er det ihvertfall fast opplegg med oppfølging av alle sykmeldte.

Skrevet

Hurra for mannen :hoppendeglad::hjertesmil: :hjertesmil: :hjertesmil:

Gjort er gjort med den sykemeldinga, høres ikke ut som om de har fulgt deg opp skikkelig heller da, iom. at de trodde du var frisk nok til å komme på jobb? Du får bare gjøre ditt, og beklage, men du kan jo også foreslå at dere har tettere oppfølging med møter og telefoner, er ikke det lovregulert egentlig? På jobben vår er det ihvertfall fast opplegg med oppfølging av alle sykmeldte.

Det er noe lovregulert at man skal ha en samtale etter å ha vært sykemeldt i et vist antall uker. Tror det er 8/12 eller 16 uker :)

Jeg er bare vært sykemeldt i 3 uker denne gangen, og da utgår vel det kanskje?

Fikk pratet med Teamlederen min når jeg leverte ny sykemelding i dag, og virket ikke som om det var noe sure miner pga i dag tidlig, heldigvis :)

Skrevet

Det var en bra time til fysio i dag :)

Fikk varmeomslag på bekkenet, massasje og en del lesestoff. Fikk også gjort noen øvelser som skal stabilisere bekkenet litt.

Ny time igjen i morgen tidlig, og en på fredagen :)

Var innom moderen mellom fysio og legen. Fikk pratet og spist litt lunsj :)

Til legen så fikk jeg ny sykemelding i 3 uker, ny henvisning til bassengtrening og en legeerklering om at jeg trenger handicap-parkering en liten periode framover.

Både lege og fysio mente at jeg er innenfor kravene til dette ettersom jeg er så lite gangbar. Så da søker vi om det, enten går det eller ikke ;)

Var innom jobben en snartur på vei hjemover. Møtte heldigvis Team-lederen min på utsiden så jeg slapp å gå opp alle trappene inn til kontorene.

Virket som om det var greit det som skjedde i dag tidlig i grunn :)

Hun er selv 16 uker på vei nå og giftet seg for 3 uker siden! Morro å snakke litt med henne om barn og svangerskap. Er jo ei kjempetrivelig dame :)

L er ute å plasker litt i vannet, og jeg tror jeg finner senga en liten tur :) Sliten etter en lang dag....

Fysio og jordmor i morgen!

Legen ville forresten at jeg skulle på kontroll til henne igjen i uke 32, at jeg ikke kun gikk til jordmor. Ønsket å følge meg opp litt mere. Samt at jeg må uansett ha time til henne innen den tiden om jeg må forlenge sykemeldingen....

Nå skal jeg duppe!!!! :hoppendeglad:

Skrevet

L kom opp med et herlig kutt i hånda gitt :kjefte:

Hadde hjulpet naboen med å kutte noen tau ute ved et kloakkrør, og akkurat når han skulle snitte tauet så hadde han andre dratt i tauet. Resultatet var kniven inn i ene knokelen på oversiden!

Heldigvis en splitter ny kniv som jeg synes er "litt" for kvass i grunn. Var vel enig med det han også...

Ingen vits i å dra på akutten for å få et sting, så da dro vi heller til apoteket for å kjøpe strips. Veldig fint og jevnt lite hull på knivhullet :)

Når vi først var på solsiden tenkte vi like gjerne at vi kunne spise middag ute :)

Peppez pizza ble valget!

Bestilte oss en stor pizza på deling, og jeg klarte bare 2 biter ;) haha!

L fikk i seg halve pizzaen, og resten ble med hjem. Da har han lunsj i morgen også :pasha:

Gleder meg MASSE til å finne senga nå, er helt ferdig!

Ny runde med fysio i morgen og kontroll til jordmora. Dersom jeg har energi til overs så kommer moderen en tur også etter det :) Bare å lade batteriene!!!

:overrasket:

Skrevet

Ps. Det er IKKE morro å hinke avgårde på krykker når det er finvær og halve byen sitter på solsiden og drikker pils. Føler seg som latter-kicket til alle!

Bolle tykk gravid dame som går med krykker... Bedre enn tv det ;)

Fysj, aldri følt meg så ulekker før offentlig......

Skal egentlig ikke bry meg, minstemann herja i magen og koste seg. Så det går greit likevel...

Er bare litt kjipt når alle andre går i singletter og strutter i sommerværet!

Fysj....

Skrevet

Så bra at legen din er ordentlig! Det er bra de tilrettelegger for at du skal fungere i hverdagen :jepp:

Jeg leste om Sobril, utrolig trist og skummelt. Måtte kjenne ekstra godt etter spark selv når jeg kom hjem idag - og jammen merket jeg det ikke på utsiden av magen også :smilorange: Fikk skikkelige ligamentsmerter i tillegg da, så da er det nok i hvertfall ingen tvil :)

Ha en nydelig kveld, tr.heimspia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...