tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #801 Del Skrevet 30. september 2012 37 + 3 Ble som forventet ikke noe dupp i går på dagen heller... Vanskelig å sove for tiden Vi så Istid 4 i gårkveld. Synes den var knallmorro Mye maserier i gårkveld og i natt. En gang våknet jeg av masse kramper i magen og tok fram appen rietelleren. Krampene holdt gående i omkring 5 minutter av gangen, men det kunne gå alt ifra 5 - 15 minutter mellom hver "rie". Altså kun modning og maserier Sovnet etter en liten stund og fikk noen flere timer på øyet.... Sliten etter alle maseriene de siste dagene da. Mye øm i korsryggen og mellom skuldrene.... Fullmåne i kveld! Tror dog ikke at han kommer i kveld, da skulle jeg vel kjent mere til ting som har vært i gjære? Krysser fingrene likevel for at det er en svak og liten sjanse for det Svigermor tror han kommer den 17 okt, mamma sier ingen dato, kun "han kommer når han selv vil!". Jeg tror også at han kommer når han har lyst... Gjerne få lyst snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 30. september 2012 #802 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tipper på den 10.oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #803 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg tipper på den 10.oktober Helt ok om han kommer da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #804 Del Skrevet 30. september 2012 Du får bestille en liten massasje fra mannen din, slik at du ikke blir helt utslitt og stiv Hvor lenge er det vanlig at man modnes, da? Det er kanskje veldig individuelt. Googlet litt nå, og det kan gå veldig fort for mange. Men jeg tenker, at hvis du modnes mye nå, så er kanskje lillemann rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #805 Del Skrevet 30. september 2012 Du får bestille en liten massasje fra mannen din, slik at du ikke blir helt utslitt og stiv Hvor lenge er det vanlig at man modnes, da? Det er kanskje veldig individuelt. Googlet litt nå, og det kan gå veldig fort for mange. Men jeg tenker, at hvis du modnes mye nå, så er kanskje lillemann rett rundt hjørnet? Håper det iallefall Kan jo også være at han er blitt så stor der inne og trykker så mye på livmora i alle retninger at kynnerne kjennes mye bedre? Eller at han har funnet et fint punkt han liker å sparke i som gjør at livmora går i kramper? Gudene vet Blir fryktelig glad om han kommer før tiden, men jeg innser jo at det er mere vanlig å gå over tid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #806 Del Skrevet 30. september 2012 Krysser fingrene for at det blir slik du ønsker! Men kramper i livmora er vel annerledes enn vanlige kynnere, er det ikke? Eller, nei.. Hmm! Det er lite jeg veit, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #807 Del Skrevet 30. september 2012 Formiddagen i dag ble i senga med tv`n og L Sett noen episoder med den serien hvor de bygger fantastiske og rare hus. Synes det er fryktelig spennende å se når arkitekter får frie tøyler og bygger sine egne hus Dro til ei venninne rundt 14. Fikk pratet en god del og klappet på fiiiiine hesten! Hun er for tiden sykemeldt pga en prolaps, og var i ganske dårlig form... Vi gikk i samme tempo gitt haha! Vet jo at de prøver å få barn etter at de mistet her i vår, men jeg har lovt å ikke spørre hvordan det går. Og det skal jeg holde Jeg er dødsnygjerrig på hvordan ting går, og nå har jeg jo ikke sett henne på mange uker. Hun har fått ganske mye større pupper siden sist Så jeg HÅPER selvfølgelig at det kan bety at de har klart det igjen! Vet at hun trolig ikke tørr å si noe til noen før de er godt over 12 uker denne gangen, i.o.m at de mistet på 11 + 2/3 sist... Vel hjemme så laget jeg til middag mens L gjorde ferdig kjelleren. Nå er ALLE rommene ryddet og sortert. Han har gjort en super jobb de siste ukene Masse plass og det er godt oversiktlig med alle rom. Matboden har blitt for mat og kjøkkenutstyr, kontra oppbevaring tidligre f.eks Fikk også ryddet i bilen min i kveld. Satt på beskyttelse på bakluka slik at vi ikke skraper opp lakken med barnevogna og fått på plass barnesetet Så nå står barnesetet på plass! Greit å ha den i bilen tilfelle det blir hastverk og vi må på sykehuset. Man får vel ikke dra hjem fra sykehuset uten at de ser at man har en godkjent barnesete og slikt heller Super regel! Nå er jeg helt kake i bekkenet og tror jeg finner senga... Vondt langt inne i rumpeballene faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #808 Del Skrevet 30. september 2012 Krysser fingrene for at det blir slik du ønsker! Men kramper i livmora er vel annerledes enn vanlige kynnere, er det ikke? Eller, nei.. Hmm! Det er lite jeg veit, kjenner jeg Ja det kjennes veldig annerledes ut. Kynnere har jeg jo ikke kjent mye til fra innsiden tidligre, kun med hånda at magen har blitt steinhard. Er ikke vant til at krampene/kynnerne skal være i både korsrygg og hele magen. Kjennes i grunn ut som en skikkelig matforgiftning + vondt i korsryggen på en gang? Kjennes rart ut Ååååhhh håper det kan skje noe snart! Vil så gjerne møte han og se de bittesmå fingrene og tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #809 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg vet iallfall at man får mye luft i magen hvis det er rier Kanskje man får det av sterke kynnere også? Jeg har også kjent kynnere, men det er så svakt at magen er stram og at det gjør pittelitt vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 Forfatter #810 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg vet iallfall at man får mye luft i magen hvis det er rier Kanskje man får det av sterke kynnere også? Jeg har også kjent kynnere, men det er så svakt at magen er stram og at det gjør pittelitt vondt.. Dersom luft i magen betyr rier, så er jeg definitivt i den kategorien Her gasses det til den store gullmedaljen Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #811 Del Skrevet 30. september 2012 Spennende! Så flink du har vært idag! Kos deg videre, også håper jeg at det roer seg for rumpeballene dine OG DERSOM DET ER RIER eller noe, så håper jeg det blir seriøst snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #812 Del Skrevet 1. oktober 2012 37 + 4 Intet morro å fortelle om natta som har gått nei.... Altså har nok bestefar blingset når det gjelder fullmåne, hittil iallefall. Kan jo fortsatt komme om 1 mnd Men igjen så kan det jo hende at min slektslinje er svakere preget i han, og at L sin spiller mere inn. Dersom det er så, så håper jeg for all del IKKE at han kommer den 17 Oktober. L har bursdag den 17, og hans bestemor hadde også den 17 okt. Må være veldig kjedelig å feire bursdag samtidig som sin far? Fikk sovet 9 timer i natt da Var godt å slippe maseriene og kynnerne i natt. Kroppen har oppført seg imponerende bra Snakket med legekontoret i dag ang. henvisning til poliklinikken ang. svangerskapskløe. Fikk time til en annen lege enn min egen til rundt 14 i dag. Håper at han kan gi meg en henvisning jeg kan bruke på sykehuset. Dersom de tar blodprøvene på legekontoret får jeg jo ikke svar innen en ukes tid, mens på poliklinikken så får man svar dagen etter Så nå er det bare å få på seg badedrakten og vagge ut til bilen. Bassengtrim er bare SÅ deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #813 Del Skrevet 1. oktober 2012 Masse energi innabords etter bassengtrimmen i dag Merker veldig godt at formen er stigende, og det er herrrrrlig! Etter bassenget var det ny runde med akupunktur. For å få best mulig effekt av modningsakupunkturen så satt jeg i hele 45 minutter med nålene i dag Var litt i overkant lenge synes jeg selv, og ble enig med henne at jeg ikke skal sitte så lenge neste gang Ømt å sitte helt i ro så lenge... Etter nålene bar det til legebesøk. Kom inn til en annen enn min fastlege. Snakket fort og gæli om kløen og han var også enig om at poliklinikken var nok den raskeste måten å finne ut av det på. Ringte poliklinikken og snakket kjapt med dem, var innom og leverte henvisninga også. Ble enig om å komme inn kl 08.30 i morgen tidlig, fastende Så da tar de blodprøver i morgen tidlig, så får jeg svar i løpet av dagen om det kan være det. Han skrev heldigvis også på henvisningen at jeg har fått mye vann i kroppen og det kan ha en medvirkende faktor. Legen mente at kløe og vann i kroppen kunne være tegn på, som de følger med, svangerskapsforgiftning. Nyere forskning viser dog at det er kun proteiner/eggehvite i urin og høyt blodtrykk som viser sv.skapsforgiftning Tror kanskje ikke han var heeeelt oppdatert. Men men Blodtrykket mitt var helt fint og han mente at jeg virket veldig frisk og rask. Noe jeg føler meg også Etter byturen var jeg innom apoteket og hamstret mengder med Gaviscon Halsbrannen har vært et pågående prosjekt i de siste dagene, men jeg har vært tom for halsbrann-tabletter... Men nå har jeg mengder!!! Fikk utrolig lyst på risengryngrøt i dag Så nå står det og puttrer på kjøkkenet Kommer til å spise meg fordervet sikkert.... Mon tro om all energien den siste tiden kommer av at jeg har blitt så mye mere sulten igjen? Godt er det iallefall! Og jeg føler meg mye finere enn tidligre! Til tross for at jeg så på magen og hoftene i dag og ble forskrekket over hvor MASSE strekkmerker som har kommet de siste dagene.... FY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 1. oktober 2012 #814 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så bra at du fikk time kjapt! Det er bra med leger som tar en på alvor (selv om han kanskje ikke er helt oppdatert ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 1. oktober 2012 #815 Del Skrevet 1. oktober 2012 Tenk, nå er det ikke lenge før han kommer!! Spennende! Kanskje han kommer på bursdagen min, 14. oktober! Eller kanskje helst litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #816 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bråvåknet av magekramper for en times tid siden her! Skikkelige tak i magen. Tok tiden på det for nygjerrighetens skyld og de har vart imellom 1-3 minutter med 5-15 minutters pause. Samtlige "tak" har startet eller endt med en kjempe Gikk en tur på do i sted (like greit å tisse når jeg først er våken) og hadde skikkelig diare... Altså skulle og burde dette bety at noe er i gjære.... De siste 20 minuttene har det derimot vært helt stille igjen, så jeg legger meg for å sove igjen Dersom dette kun er modningsrier enda, synes jeg at de enten kan bli effektive eller slutte å plage meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 #817 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Men..! For en lurifaks av en kropp du har.. Du får holde oss oppdatert iallfall, for jeg er superspent på hva de neste dagene dine vil bringe Håper du har fått deg litt søvn nå! Det hørtes jo kraftigere ut enn teite mase-rier iallfall!! Unektelig spennende Endret 2. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #818 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg gir opp snart Sov noen timer etter innlegget her inne, og er nå våken og klar for en svipptur til poliklinikken. Regner med at det går kjapt med blodprøvene så er jeg hjemme igjen for mere søvn... Jeg skjønner ikke hva i alle dager kroppen min holder på med. Men jeg mistenker at modningsakupunkturen er synderen Er litt gjenganger at de dagene jeg får den akupunkturen så er de påfølgene nettene stappfulle av kynnere og modning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 2. oktober 2012 #819 Del Skrevet 2. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 2. oktober 2012 #820 Del Skrevet 2. oktober 2012 Oi, skal bli spennende å høre hvordan det går fremover!! Kanskje er det noe stort på gang allerede Når begynte du med modningsakupunktur? Vurderer nemlig det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå