Gå til innhold

1. gangsgravid <3

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Herlig å være ut i båt å fiske når været er greit :jepp:

Får håpe det bare er en influensa som herjer litt i kroppen din og ikke noe annet enn det! Kjedelig når ikke formen er helt som en kunne ønske altså, og jeg håper at bekkenet ditt kan bli bedre av mer bassengtrening og når du for kommet deg til fysio igjen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 + 3 :hjerter_rundt:

Rolig dag i dag. Sovet urolig og hatt mye vondt unsure.png

Spiste frokost og spilte litt spill, så fant jeg senga igjen mens L gikk ned til fjæra for å snorkle litt mere :)

Nå står bolledeigen til heving ute i sola, og jeg er oppe å går igjen.

Regner med at vi spiser lunsj, rydder hytta og setter nesen hjemover ikke altfor sent i dag :sukk:

Veldig koselig å være hær, men jeg vil så gjerne få gjort mere !

Jeg liker ikke å sitte inne å ikke ha noe å gjøre.

Spørs om jeg finner vannrett stilling i hengekøya ute istedenfor og venter på L :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 + 4 :hjerter_rundt:

Det ble så jeg bakte ferdig bollene i går, så spiste vi lunsj og vasket ned hytta før vi satte nesen hjemover igjen :)

L som kjørte bila hjemover i går, og jeg ble faktisk småkvalm av å sitte på :fnise:

Det er ikke likt meg, men igjen så er det en veldig kronglete vei til og ifra Orkanger....

Måtte legge meg ned en halvtimes tid når jeg kom hjem, var helt utslitt :sleeping:

L tok seg enda en tur ute i vannet for å snorkle litt rundt, men kom opp relativt kjapt. Var altfor mye strøm i bukta for å snorkle i.

Hoppet heller i båten og dro for å fiske!

Etter en halvtimes tid fikk jeg en telefon om at jeg eller svigermor måtte komme ned til fjæra med en trillebåre. MASSE fisk! happy.png Dere kan tro det var en som var fornøyd da?!?!

Hadde fått masse fin sei på omkring 3-4 kg!

De ble gjort opp rimelig kjapt pga all knotten. Så lagt i en stamp med vann før de skal filiteres i dag :)

Svigermor superfornøyd, hun elsker fisk men liker ikke å dra ut på sjøen selv (litt redd i båt).

Regner med at det blir en del fisking denne uken når det er så godt fiske! :fnise:

Sovnet relativt sent i gårkveld, og L dro på jobb i kjent stil 06.30 i dag tidlig. Jeg våknet nylig og skal spise boller med nyplukket jordbær på til frokost :hoppendeglad:

Har igjen bare 1 1/2 episode av Fringe også som jeg tenkte å kose meg med!

Har en del småærend som jeg håper på å få gjort i dag, men bekkenet får avgjøre det i grunn.... Kjennes litt bedre ut igjen i dag, men jeg vet godt hvor fort det kan snu unsure.png

Vi er invitert bort på middag i midtbyen i kveld for å feire bursdagen til ei venninne!

Må være i litt ok form til da også, så greit å ikke bruke opp all energien til bekkenet før kvelden kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 + 5 :hjerter_rundt:

I går rakk jeg å rusle en snartur i byen. Hele 2 kvartaler ;) haha!

Fikk levert tilbake ei bukse jeg hadde kjøpt som hadde gått opp i 3 sømmer, kjøpt noen knagger for å ha hjemme, kjøpt gave til venninna mi som hadde bursdag og tatt en tur innom slik helse-butikk og kjøpt bekkenbelte.

Bekkenbeltet var litt ekkelt, men kjente med en gang at det hjelper på :) Strammer liksom opp bekkenet og holder ting der de skal være. Ubehagelig fordi det er såpass stramt...

Var hjemom en halvtimes tid og lå på senga, før jeg dro og fikk ordnet nye negler happy.png Vakre og fine negler! Fikk på noen blomster som pynt også, og fikk ordnet tærne.

Jeg når jo såvidt ned til tærne for å få på meg sokker, så det er bare å GLEMME å klippe negler eller lakkere dem :fnise: Ble fransk neglelakk på de!

Får vel spørre enten min mor eller ei venninne om å hjelpe meg å pusse på de når de blir litt lengre igjen ;) Man kan vel spørre om hjelp til slikt?

Tror ikke L er veldig villig eller fornøyd med å måtte pusse på tærne mine :fnise: hehe, ikke helt det han ser på som maskulint?

På kvelden dro vi på en resturant for å feire venninna mi. L furtet og ville mye heller fiske enn å være sosial, men ble med etter litt overtalelse fra meg ;) Er så sjeldent vi er ute og sosialiserer, så såpass må være ok.

Endte opp med at han hadde det veldig koselig, og var glad for at han ble overtalt :)

Hjemme igjen til 21, og det var i grunn ikke for tidlig :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det duket for fødselskurs :sukk:

Møtte opp på helsestasjonen i god tid og fikk møtt igjen ei fra termingruppa. Hun har termin om 8 uker og er 4-5 uker lengre på vei enn meg :)

Hun er frøken perfekt ;) Iallefall utad! Hun som irriterer meg litt i grunn....

Veldig trivelig og grei, men litt intenst "jeg er best og flinkest til alt, og mitt barn blir BEST!"

Det var fullt opp med gravide damer og partnerne deres :) Tror det var 15-16 par som var der.

Folk satt rundt større bord, og vi kom på "gruppe" med 4 andre par.

Ei hadde termin om 3 uker, og de andre var omkring midten av september.

Veldig trivelige folk, mange samme holdninger som oss, men de var alle veldig sjenerte :rolleyes: Prøvde å ta en spøk i ny og ne, men det var ikke alltid noe særlig respons på det. Jaja :)

Vi fikk se en film fra 2 kvinner i fødsel, samt 2 kvinner som fortalte om deres opplevelser under fødselen.

Jeg er veldig fornøyd med hvordan filmen var laget, fordi det var mest fokus på alt omkring fødselen, ikke at man fikk se selve kjønnet og barnet på vei ut (slik jeg var redd for) :balltre:

Fikk også snakket mye omkring forskjellig smertelindringer, fødestillinger, mannens/ledsagers rolle under veis og hvordan fødselen foregår rent fysisk med barnet i fødekanalen og slikt.

Tårene satt løst hos mange av damerne (meg også) når man på slutten av fødselen fikk se foreldrene og barn sammen :lillesky:

Fikk også pratet en del om amming og sett en ammefilm. Den samme ammefilmen blir vist på barsel på sykehuset etter fødsel, men da i fullformat. Vi så bare mindre klipp med det viktigste.

Alt i alt en veldig fin dag, og jeg føler meg MYE tryggere på en fødsel nå når jeg vet mere :)

Nå begynner jeg faktisk å tro at jeg skal klare det!

Gleder meg til kontroll til jordmora neste uke, så får vi snakket litt mere omkring dette også :nigo:

På vei hjemover så henta vi lille Q (bikkja) fra dyrlegen. Han har fått en liten byll mellom 2 poter som måtte sjekkes, samtidig som han måtte ta tannstein og klippe tilbake klørne. Har sorte klør, så de blir litt lange når man ikke tørr å klippe så nærme nerven.

Stakkaren var helt i ørska når vi kom, og da var det noen timer siden han hadde vært i narkose ;)

Siklet og hang helt slapt i armene til L :grinele:

Morro og samtidig veldig ekkelt. Må le litt av stakkaren, men samtidig får man jo litt vondt i hjertet av å se han så stusselig :sjenert:

Ekkelt fordi dyr virker så døde når de er så dopet, og artig fordi han desperat prøvde å logre med halen, men det var bare de ytterste små leddene som rørte på seg ;) haha!

Vel hjemme fikk han hvile litt i kurva si, men det falt ikke helt i smak. Prøvde å gå omkring for å være med oss, men vingla overalt.

Endte opp med at jeg og L hoppa i senga for å sove en time, og vi tok med Q på en håndduk for å være med oss. Han får aldri være i senga til vanlig, men i dag ble det invilget en liten dupp der :)

STORfornøyd bikkje som sovna tvert!

Er fortsatt litt ør i hodet og ikke 100%, men er tilnærmet normal nå etter en del timer :)

Masse tanker på en dag, og både jeg og L hadde mye utbytte av kurset, samt en smakebit på pleie av liten sjel etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ikke bra ut med bekkenløsning.... Håper jeg slipper unna det når jeg kommer så langt. Når begynte du å kjenne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, høres ikke bra ut med bekkenløsning.... Håper jeg slipper unna det når jeg kommer så langt. Når begynte du å kjenne det?

heisann :

jeg begynte å kjenne ømt bekken allerede i uke 14; og det slo ut for fullt etter uke 25 :))de fleste slipper heldigvis å ha vonde bekkenløsninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :

jeg begynte å kjenne ømt bekken allerede i uke 14; og det slo ut for fullt etter uke 25 :))de fleste slipper heldigvis å ha vonde bekkenløsninger :)

Håper det ikke blir verre for deg da, og at bekkenbelter er til hjelp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 + 6 :hjerter_rundt:

Og tiden går fort! I morgen er vi allerede i uke 29. Synes ikke det er lenge siden vi satt med testen i hendene å lurte på hva i alle dager vi hadde begitt oss ut på i grunn :hoho:

Vi ønsket det så inderlig, og planla og prøvde. Hadde jo IKKE forventet at det skulle klaffe på 1 forsøk! :)

Nå er det ikke så lenge igjen til vi får møte minstemann, hele 85 dager til termin! huh.png

Merkelig spennende og litt skummelt å tenke på. Fra vi møter minstemann så vil hverdagen endres totalt. Vi er ikke lengre bare oss to som kjærester, men en liten familie. Vi må tenke annerledes og hverdagen vil bli dominert av en liten tass på noen kg :)

Gleder oss masse, og er veldig spent på hvordan vi vil klare rollene som foreldre.

Ikke minst hvordan vi vil klare å fortsette å være gode kjærester med hverandre happy.png

Tror nok at det går helt greit, men mye tanker som ble igjen i hodet etter kurset i går.

Begynner å få antydninger til melk i brystene også nå! Klemte bittelitt på ene brystet i går og det kom en liten dråpe med væske unsure.png Er fortsatt usikker på om det var tilfeldig eller om det betyr at melken begynner å komme i gang?

Ble såpass satt ut at jeg droppet helt å tenke mere på det, hoppet til sengs og ikke gitt det mye tanker før nå. Prøvde igjen nå, og ingenting som skjer :)

Mulig det var alle barneskrikene i filmene og prat om slikt som satte igang litt hormoner på kvelden?

Fikk pratet litt med L i går om hvilke forventninger og håp vi har når han kommer ut, samt litt hvordan vi har det nå :)

Han er faktisk enig :hoppendeglad: i at jeg har vært imponerende lite hormonell. Hadde vist snakket med en på jobben om det for noen dager siden, og han hadde også ei rimelig tilnærmet jordnær fru under svangerskapet. Til han (kollegaen) så var alt gulle godt fram til de spiste vaffler en dag. Da kom det brunost på utsiden av vaffelen og hun braste ut i hysterisk gråt huh.png Noe som tydeligvis ble trigget av at brunosten ikke passet på vaffelen ;)

Morro å høre likevel at han ikke synes at jeg har vært heeeeelt på jordet :overrasket:

Har hatt en utrolig dårlig natt i dag, som resulterer i at L også har fått det.

Hatt mye vondt og i tillegg måtte tisse hver bidige time.

Herlig kombinasjon å måtte stå opp så ofte for å tisse, samtidig som det er så utrolig vondt å reise seg :kjempesinna:

Dagen i dag blir nok her hjemme med bare meg og dyra :)

Frokosten blir trolig inntatt forran tv`n og jeg håper formen tillater litt husvask og rydding i løpet av dagen.

Lovte at jeg skulle prøve å gjøre alt klart slik at L kan støvsuge huset og tømme barnerommet i kveld. Har lyst til å få til det da :)

Ellers er vi på leting etter ny båt, og har funnet en som L har veldig lyst på. Den er ikke billig, men fantastisk praktisk for vårt bruk. Håper vi får svar på mail fra selgeren snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snart 29 uker!! :hoppendeglad: Tenk at det bare er 85 dager igjen til termin!!

Hvordan er bekkenet for tiden?

Så flott at dere har snakket om forventninger og om tiden etter at lillegutt er ute! Det tror jeg er kjempeviktig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i dag, og er nå utslitt i grunn :gjeiper:

Fikk ryddet det meste i huset, vasket ned kjøkkenet og vasket 3 runder med klær.

Fikk besøk av ei venninne i 14-tiden som ble her til L kom hjem fra jobb.

Middag før vi dro ut for å handle. Svigermor skal bygge seg en lèvegg, eller rettere sagt L skal bygge en lèvegg til henne :)

Fikk handlet materiale til denne (nesten alt) og vi fikk handlet litt mat også :)

Ikke borte mere enn 2 timer, men jeg er heeeeelt kake!

Var trøtt og sliten før vi dro ut for å handle i grunn..... :sleeping:

Liten tur på nettet nå før jeg finner senga. Gudene vet hva L driver med, men tror han tar opp båten sin for å vaske den før den blir lagt ut for salg i helgen.

Får satse på å få til en hvil midt på dagen i morgen, så kanskje jeg er våken lengre på kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snart 29 uker!! :hoppendeglad: Tenk at det bare er 85 dager igjen til termin!!

Hvordan er bekkenet for tiden?

Så flott at dere har snakket om forventninger og om tiden etter at lillegutt er ute! Det tror jeg er kjempeviktig :jepp:

Bekkenet er ikke venner med meg for tiden nei :fnise:

Enkelte dager så tillater det meg å få gjort litt husarbeid og ha et tilnærmet ok liv, andre dager er jeg mere eller mindre lenket til sofaen/senga.

Ja tror det er viktig å få snakket om slikt FØR det braker løs i grunn :)

Merker at gubben er blitt mere vàr på meg og øm i blikket etter at vi pratet om slikt :) Flere små klemmer og kyss i løpet av gårsdagen og i dag laugh.png Tror han også fikk noen tanker i hodet etter kurset og at vi snakker mere om det :yvonne:

Synes at 85 dager høres så mye kortere ut enn 11 uker! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 + 0 :hjerter_rundt:

Fått sove godt i natt til en forandring! Oppe for å tisse 3-4 ganger dog, og måtte bruke en stund på å vaske opp etter bikkja. Han har vist vært dårlig i natt og det var små oppkast-plasser over hele huset unsure.png

Æsj....

L hadde gitt han et hamburgerbrød i gårkveld, og det hadde vel satt igang noe som ikke var like morro....

Frokosten er fortært nå, og jeg vurderer om jeg skal kjøre meg en tur. Må få skiftet noen lys på bila, og det er ikke noe som vil ta mye energi å kjøre til mek. verkstedet :)

Får se om jeg klarer noe mere aktiviteter enn som så, men da har jeg iallefall fått gjort 1 ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte folk forundrer meg og andre imponerer i grunn :)

Svigermor imponerer stort! Hun var med når vi skulle handle i går, jeg og hun handlet mat mens L kjøpte skruer og slikt på en annen butikk. Hun vimser rundt og triller handlevogna. Pakker i poser og bærer de ut :) Ikke alt er like lett når jeg må gå med gåstaver/krykker.

Samme som når vi var å hentet bikkja hos veterinæren så skulle vi kjøpe med hundemat i samme slengen. Det er da en 12kg sekk vi pleier å handle.

L tok bikkja som fortsatt var langt ifra gangbar, og jeg skulle ta fòrsekken. Var litt usikker hvordan jeg skulle bære den for å unngå for mye belastning på bekkenet, men trengte ikke å tenke lenge. Ei som jobbet der ilte til og hev den på ryggen sin. Hun kan ikke ha vært mere enn 18-20 år. Smilte og lo hele veien og mente at det var så lite å takke for, det gikk bra ja :) Snille damen!

Var innom et apotek i går for å kjøpe noen småting. Halta nå omkring der inne og fikk tak i det jeg skulle. Betalte og skulle gå. Da pakket hu dama alle tingene i en liten papirpose uten håndtak.

Spurte pent om hun hadde en plastpose isteden eller noe annet med håndtak og vifta litt med krykkene. Nei tenk, de ga kun ut papirposer til kundene. Ellers måtte de ta 1 kr betalt for de andre posene!

Men kjære vene da, jeg kan da godt betale 1 kr for en pose, det er bare å spørre :pisk:

Ble så sjokkert når hun nekta meg en pose at jeg ikke helt viste hvordan jeg skulle reagere i grunn. Heldigvis var svigermor kjapt ute og tok papirposen.

DET var kundeservice ja!!! :kjempesinna:

Kan ikke skjønne at det skal være SÅ vanskelig å forstå at man ikke får bært med seg en bitteliten plastpose som er fylt til randen med varer mens man går med gåstaver?

Jeg forventer ikke at noen som helst skal gå utav sin vei for å hjelpe meg, jeg er da ikke syk, bare litt mindre mobil.

Var å skiftet lyspærer på bilen i dag, og det er en god trapp opp til hvor de sitter de som har verkstedet. Leverte nøklene og snakket med de før jeg gikk å satte meg i sofaen som er på nedsiden av trappa.

Da kom de ned trappen og leverte tilbake nøklene og regningen til meg :)

Fantastisk lite som skal til for å lette litt på dagen :)

Kortere lunte for tiden, og lurer i grunn litt på hvorfor enkelte mennesker ikke ser små ting....?

Jeg har jobbet såpass lenge med kundeservice gjennom butikker, kiosker og nå via telefon på jobben min. Vet godt hvor lite som skal til for å kunne gi det lille ekstra som hjelper noen :)

Det er så godt å vite at man har gjort dagen til noen andre iallefall bittelitt bedre.....

Bagateller som at kunder ønsker å bli oppringt istedenfor å stå i telefonkø igjen kan utgjøre SÅ lite for jeg som jobber med det, men blir et utrolig irritasjonsmoment for kundene. Vi har jo også tidenes teiteste ventesang på telefonen vår :fnise: Bare det er irriterende nok i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke kundebehandlere kan redde en hel dag! Jeg husker jeg fikk skryt for t-skjorta mi av bussjåføren en gang, jeg ble så glad :smilorange: Og jenta på veterinæren hadde jo rett, det er stort sett ikke så mye jobb for dem. Da jeg jobbet på Maxbo var det ikke måte på takknemlighet vi fikk når vi bar tunge ting til kassen for kundene, og nå når jeg jobber med saksbehandling og tilbyr meg å sende søkerne sms når vi har mottatt papirene deres er det som om jeg skulle gitt dem alt jeg har :) Det skal veldig lite til!

At ikke apotekdama tilbød deg å kjøpe en plastpose når hun så ståa di er jo litt sløvt... kanskje hun var stressa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hun var stressa ja :)

Virket dog ikke slik, hun var oppe i 40åra og jeg var mutters alene på apoteket ;)

Kan hende hun ikke hadde dagen sin i går, men jeg syntes bare det var litt rart, iallefall når hun ble nærmest sinna fordi jeg etterspurte om det kunne være mulig å få/kjøpe med håndtak....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en 2timers "dupp" på meg i dag ;)

Merker godt at kroppen trenger mere ro og hvile...

Bekkenet har faktisk vært snill med meg i dag, iallefall snillere :)

Har fått til å rusle litt rundt, vaske hus og slikt.

Når jeg våknet til var det middag, og etter det fikk jeg malt ferdig 1.strøket med grunning på gyngestolen min. Må jo male bunn og topp forskjellige dager ettersom den må stå på hodet når jeg skal male bunnen :fnise:

Vi fikk også ryddet såvidt litt mere i kjelleren og tatt ned ei hylle fra det kommende barnerommet.

Håper været er ok i morgen også, så får vi brent opp noen gamle madrasser og papp og slikt :)

Skal også kjøpe maling til barnerommet i morgen og møte ei fra termin-gruppa.

Blir så vi går for en veldig lys farge på veggene, og heller knæsj farge på møblene.

Litt annerledes enn hva jeg opprinnelig tenkte, men skjønner det er mye enklere å male og mere praktisk :)

Tenkte å ta nytt bilde av magen i dag, men finner på merkelig måte ikke kameraet?!?!

Jeg brukte det jo forrige uke og la det tilbake til plassen sin. Den ligger ikke der nå og L sier han ikke har brukt det... merkelig huh.png

Tror at L tar en fridag fra jobb i morgen for å få ferdig entreen og vaskerommet med strøm og lister.

Prøver å spørre fint om han kan prioritere barnerommet litt, men virker ikke som om han er særlig intr. i det....

Jeg ønsker så gjerne å få kommet igang med barnerommet. Få ting på plass dit de skal og få litt orden i alle tingene.

Han mener at vi har goooood tid og at jeg bare maser :kjempesinna: Teiting!

Sa jo at han skulle tømme rommet for 3 uker siden og jeg har ikke nevnt det de første 2 ukene etter det. Først de siste dagene jeg har spurt pent om litt hjelp....

Tror ikke han skjønner at det er godt å få orden på det rommet også. Har en formening om at rommet ikke blir særlig brukt den første tiden fordi han skal sove på vårt rom. Men hva med alt av tingene til småen da?

Fysj... Håper han kan se at jeg trenger hjelp og skjønner behovet mitt for å "rede" litt i småen sitt rom også......

unsure.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 + 1 :hjerter_rundt:

Ei lita helvettesnatt var over i dag tidlig.

Ikke bare har bekkenet vært ømt på venstre side (som vanlig), men smertene snek seg over til hele korsryggen og høyre side også i natt huh.png

Ble dermed ikke fryktelig mye søvn, men fikk noen gode timer i ny og ne.

Våknet og tenkte ikke stort over det, opp å spise jordbær til frokost. Måtte finne senga igjen etter 10 minutter pga bekkenet og korsryggen :rolleyes: Var vist ikke mye medgjørlighet der i gården nei...

Ble liggende en times tid ekstra å kjede meg mens kroppen fikk hvile.

Kjentes litt bedre ut etter det :)

Ble så jeg, L og svigermor kjørte en tur for å handle litt. Jeg fikk handlet litt mat og vi fikk handlet det som mangler for elektriske og andre ting i entrèen.

L er ivrig på å bli ferdig med oppussingen i de rommene som er startet, så han startet kl 7 i dag tidlig :jepp:

Nå er entrèen nesten ferdig. De manglet gulvlist på byggern så det må vi handle en annen dag isteden.

Jeg har fått flekket over dørlistene i gangen vår. De var tidligre brune, men når L pusset opp for 5 år siden ble de hvite. Da var Q en liten valp med kløe i tenna. Ergo er noen av dørlistene småflekkete helt nederst i bunnen av valpetennene :nei: Nå er førstestrøket gjort, og jeg får ta det andre i morgen en gang :)

Har nettopp våknet av 2 timer hvile på senga i håp om at kroppen skulle oppføre seg enda bedre, men den kjennes bare vond ut.

Kjennes faktisk ut som om det er full låsning i hele korsryggen, og stråler ut i begge rompeballene.

Fantastisk deilig :kjefte:

Er jo ikke noe vits å ha meg i vei til legen heller, fordi det er jo bekkenløsninga og jeg får ikke noe smertestillende pga graviditeten. Eneste jeg får ta er vel paracept, men jeg vil helst ikke ta noe. Alt påvirker jo minstemann i magen til en viss grad....

Så jeg tviler på om jeg får grunnet en til runde på gyngestolen i kveld, likevel om jeg gjerne vil gjøre det..... :snurt:

Fant forresten en nydelig film på youtube som viser samme tanke og holdning med hestetrening som jeg har/hadde :)

Kjenner en del på at jeg savner å trene hest, og har så smått tittet litt på forskjellige raser og slikt :fnise:

Mulig det blir hest på meg igjen, men det er litt tidlig helt enda. Nygjerrig er jeg iallefall :tommelsmil:

Endret av tr.heimspia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble så jeg rakk et strøk med grunning av bunnen på gyngestolen likevel :)

Deilig å kunne sitte ute i sola når været er så bra!

Nå sitter jeg med en sjokolade og appelsinjuice og storkoser meg ;) Til tross for et sinna bekken :P

Blir en rolig dag i morgen md noe handling av maling og grunning igjen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...