Gå til innhold

Den store mønsterboken.......


Usikker

Anbefalte innlegg

fra Cappelen!

Er det noen som har denne boka? ----OG som anbefaler meg å kjøpe den? :håndarbeids-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den!

Har brukt den ganske mye, men det er bare fordi den ligger der :kul:

Hva slags mønstre har du behov for da?

Det er bare sånne svart/hvitt-skisser med dyr, blomster osv. Passer fint å male enkle mønstre etter, gravere eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på en del med lappeteknikk/applikasjon - så jeg er stadig på utkikk etter små-mønstre.......... figurer m.m.

+at jeg maler litt på kurv/tre innimellom! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte denne boka i hobbyklubben, og trodde den skulle være helt fantastisk.

For det første var den bitteliten, og var bare kryptiske teite mønstre som ikke gikk an å bruke til en dritt. Jeg tenkte også litt på applikasjon, men også maling, julekort +++

Jeg likte den iallefall ikke noe særlig, og har ikke brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den heter "Den store mønsterboka" er vel egentlig litt misvisende, ja.

Den er liten, men ganske tykk.

Jeg fikk den som gratisbok da jeg meldte meg inn i en bokklubb og hadde egentlig ingen forhåpninger, men det viser seg at den er ganske nyttig hvis du skal male f.eks.

Vet ikke om den egner seg så godt til lappeteknikk, men den er fin til lage omriss av f.eks blomster når du skal male på ting. Fin til gravering også... eller når du skal tegne et enkelt motiv på et kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fremdeles få Den store mønsterboken som gratisbok hvis du melder deg inn i Cappelens Hobbyklubb

Jeg har ikke brukt den enda, men skal se på det nå når jeg skal pusse opp et skap for å ha på barnerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...