Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men har Samsung Galaxy Tab. 10.1. Og jeg bruker den veldig mye siden jeg pendler. Den er flott å ha med seg fordi laptopen blir for tung og stor. Jeg er glad i å lese bøker og har en masse ebøker på den. Mye mer praktisk enn å drasse med seg tunge bøker i veska.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet

Ja, har iPad 2. Kjempe fornøyd og bruker så og si bare den :)

Gjest Badabing
Skrevet

Flash funker på Galaxy Tab, ikke sant?

Vurderer å bytte ut iPaden min. Er Taben like rask hele veien, eller blir den tregere over tid?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jepp, det har jeg. :) Synes den er kjempekjekk å ha. Ser innimelom på web-TV på den samtidig med at jeg bruker laptopen min til å surfe med, eller jeg surfer på IPaden, spiller spill på den. :)

Gjest Survival
Skrevet

Nei, har ikke ipad. Har ikke tenkt å få meg det heller. Har både stasjonær PC (ikke apple), laptop (ikke apple) og mobil (ikke apple), det får holde.

Skrevet

Jepp, og jeg digger den :)

Bruker den nesten til alt bortsett fra å skrive lange eposter og dokumenter i forbindelse med studier. Ellers er den genial til nettsurfing, YouTube, nett-tv, spill osv. Bruker nesten ikke pc'en min mer. Har iPad 2.

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har iPad2. Ser fortsatt ikke poenget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har Ipad. Jeg så ikke helt poenget, men må si jeg synes det er en kjekk og artig dings når vi først fikk den i hus.

Jeg bruker den mest til spill, mens barna bruker den til spill og litt nettsurfing.

Skrevet

Jeg har Ipad :) Bruker den veldig mye, det er kjekt at den ikke tar så mye plass som den bærbare og at den er lettere å manøvrere. Elsker å ha den ved siden av når jeg baker eller lager mat :)

Også er den genial når det kommer til lesing :)

Skrevet

Ja. iPad1. Har brukt den mer eller mindre hver dag siden jeg kjøpte den. Det er snart to år siden. Kommer til å oppgradere til en iPad3 i løpet av året. Da blir den først kanske fast å finne på kjøkkenet som veggmontert kokebok eller noe lign.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...