Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Ja, den første. Bruker den veldig mye, men det blir ikke Apple neste gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Galaxy Tab 8.9", genial å ha i senga eller å surfe på mens TV/PC-skjerm brukes til spill eller TV.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men vurderer en Galaxy Tab når jeg får lyst til å ta meg råd til det.

• Liker 1
Skrevet

ja en iPad 2, fikk gjennom jobben. Bruker den mest til å lese blader og bøker på (men foretrekker egentlig Kindle'n min, selv om den er omtrent like fresh og sexy som en kalkulator).

Skrevet

Jepp, iPad2. Kjøpte den mest fordi jeg har planer om å bruke den som kartplotter i båten (har hørt mye skryt om navigasjonsappen), men også fordi jeg var nysgjerrig. Så langt (kjøpte den i fjor høst) har hovedbruksområdet vært som lesebrett eller til å spille wordfeud, men jeg har funnet at på korte reiser så erstatter den fint laptopen. Den tar liten plass og dekker reisebehovet for nettsurfing og bøker, pluss at den kan brukes til å ta notater med. Sist uke var jeg på et en dags kurs i forbindelse med jobb og brukte iPad'en som notatblokk hele dagen. (Niks, ingen sensitiv info på kurset, så jeg våget gjøre det slik.) Nå er det bare å lempe notatene over fra Evernote til Word og så sende over til jobbPC.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har en archos 250(?)gb, ikke like fancy, men fungerer jo på samme måte bortsett fra at det er android. Elsker den :rodmer:

Skrevet

Ja!

Jeg har:

- iPhone 4

- iPad 2

- 13" MacBook Air

Gjest snoopy_93
Skrevet

Nei, vil heller ikke ha det. Ser ikke helt greia med en så stor duppeditt når jeg har både pc og Iphone. (ser på ipad som en forvokst iphone.)

Skrevet

Har ikke iPad.

Hadde gjerne tatt i mot en om jeg fikk den gratis, de er jo artige leketøy, men jeg kommer ikke til å kjøpe selv, ikke nå i hvert fall. Det er alt for dyrt, og jeg har ikke behov for det. Har jo laptop og smart-mobil (trenger strengt tatt ikke smart-mobilen heller, men fikk den i gave).

Skrevet

Ja!

Jeg har:

- iPhone 4

- iPad 2

- 13" MacBook Air

Spørsmålet var om du hadde i-pad

• Liker 3
Skrevet

Ja

Skrevet

Spørsmålet var om du hadde i-pad

i-pad hva er det?

Skrevet

i-pad hva er det?

Et forsøk på å være morsom? Var ikke særlig vellykket

• Liker 1
Skrevet

Et forsøk på å være morsom? Var ikke særlig vellykket

Nei. Jeg har aldri hørt om i-pad, altså med bindrestrek og liten 'd'.

Skrevet

Ja, sønnen min på 1 år fikk den i julegave av bestemor. Vi foreldre bruker den mest da ;)

Skrevet

Nei. Jeg har aldri hørt om i-pad, altså med bindrestrek og liten 'd'.

Da var det visst et forsøk på å være morsom da, får du skjønte nok hva jeg mente. Er ikke alltid like lett med dysleksi

Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Sønnen din på 1 år fikk en iPad? :sjokkert:

Endret av Thessie!
Skrevet

Ja, har iPad, første generasjon. Bruker den litt til surfing og mest som lesebrett.

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...