Gå til innhold

JA til kjønnshår!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen damer som faktisk lar det gro naturlig her da?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen damer som faktisk lar det gro naturlig her da?

Prøvd nettsex/nettdating-sider? KG er nemlig ikke et kontaktforum.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hahaha ser for meg den kontaktannonsen:

Jeg ser etter en jente med full bush. hahaha

• Liker 1
Skrevet

Spurte bare om det finnes sånne damer her jeg..det må vel være lov..?

• Liker 2
Skrevet

Spurte bare om det finnes sånne damer her jeg..det må vel være lov..?

Og når du finner dem så vil du ... ?

Dette er jo totalt meningsløst. Hvor gammel er du?

Selv liker jeg høye, mørke menn. Synes du da jeg skal lage en tråd som heter "JA til høye, mørke menn", hvor jeg forsøker å sortere ut alle her på forumet som er høye, mørke menn?

Dette minner meg om da vi som småunger på barneskolen løp rundt og ropte "hest er best"... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Såklart har du lov til det:)

Tror de over her har spist trassepiller-.-

• Liker 4
Skrevet

Såklart har du lov til det:)

Tror de over her har spist trassepiller-.-

Hehe,ja noe må det være :gjeiper: jeg spør jo bare fordi det er artig å vite..:)

• Liker 1
Skrevet

Og når du finner dem så vil du ... ?

Dette er jo totalt meningsløst. Hvor gammel er du?

Selv liker jeg høye, mørke menn. Synes du da jeg skal lage en tråd som heter "JA til høye, mørke menn", hvor jeg forsøker å sortere ut alle her på forumet som er høye, mørke menn?

Dette minner meg om da vi som småunger på barneskolen løp rundt og ropte "hest er best"... :fnise:

Siden du spør så er jeg 30,og liker jenter med full bush :) hvis du ikke liker tråden så kan du vel bare la være å kommentere..verre er det ikke,kjære deg

• Liker 4
Skrevet

Siden du spør så er jeg 30,og liker jenter med full bush :) hvis du ikke liker tråden så kan du vel bare la være å kommentere..verre er det ikke,kjære deg

Orly?

Vent ... hva var det du liker, sa du??? Jeg tror det må gjentas én gang til faktisk. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Orly?

Vent ... hva var det du liker, sa du??? Jeg tror det må gjentas én gang til faktisk. :goodbye:

Hehe,en god ting kan ikke sies for ofte vet du ;)

Skrevet

Så bra at noen liker hårete underliv :) hilsen jente 27

• Liker 6
Skrevet

Når andre her lager tråder om ribbet høner, og hvor flott det er og ein haug med brukere slenger seg på, så kan vel de som foretrekker det naturlige også gjøre det?!

Jeg barberer ikke.

Jeg gjorde det i noen år da jeg var yngre, men huden var sår, klam, full av nupper, det luktet vondt, det svei og jeg fikk infeksjon på infeksjon. Selv etter flere år med barbering og brukte alle tips som finnes der ute i verden.

Det var ikke noe for meg, min hud eller min trivsel.

Stusse er helt OK, men det blir aldri noe mer barbering her.

Folk må få lov til å være akkurat slik som de selv ønsker, men skal ærlig innrømme at etter så mange år med dette barberings hysteriet så begynner jeg å bli veldig lei av det.

"Hvilken frisyre skal jeg gå for når jeg skal gynekolog?" osv....

Liker ikke barberte guttunger heller, jeg vil ha menn.

• Liker 8
Skrevet

Når andre her lager tråder om ribbet høner, og hvor flott det er og ein haug med brukere slenger seg på, så kan vel de som foretrekker det naturlige også gjøre det?!

Jeg barberer ikke.

Jeg gjorde det i noen år da jeg var yngre, men huden var sår, klam, full av nupper, det luktet vondt, det svei og jeg fikk infeksjon på infeksjon. Selv etter flere år med barbering og brukte alle tips som finnes der ute i verden.

Det var ikke noe for meg, min hud eller min trivsel.

Stusse er helt OK, men det blir aldri noe mer barbering her.

Folk må få lov til å være akkurat slik som de selv ønsker, men skal ærlig innrømme at etter så mange år med dette barberings hysteriet så begynner jeg å bli veldig lei av det.

"Hvilken frisyre skal jeg gå for når jeg skal gynekolog?" osv....

Liker ikke barberte guttunger heller, jeg vil ha menn.

Så bra at det finnes noen damer som deg! :) jeg har selv barbert meg noen ganger for å prøve det,og vet hvor ubehagelig og upraktisk det er.. Godt å høre at det fortsatt finnes naturlige damer der ute!

• Liker 4
Skrevet

Obvious troll is obvious :ler:

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Angående menn og deres hårvekst, så synes jeg gjerne at de kan beholde mye av kjønnshåret, men det kommer også litt an på mengde man har naturlig.

Og dersom han vil han en god rimjob, så skader det ikke å barbere seg rundt det brune øyet.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe,ja noe må det være :gjeiper: jeg spør jo bare fordi det er artig å vite..:)

Jeg synes ikke tråden er teit TS. De som vil være med å diskutere for og imot kjønnshår kan gjerne med, men de som bare vil kommentere hvor teit de synes denne tråden er, kan vel bare holde seg vekke???

Det finnes nok mange kvinner med kjønnshår, bare ingen som tørr å si det så høyt :gjeiper:

Etter noen år med sår og nupper, ble jeg lei. "Todagersskjegg" er ikke pent! :forvirret: Nå har jeg en tykk stripe der nede. Jeg barberer på kanten og rundt den såkalte gullgruva + at jeg lar ikke håret bli veldig langt - stusser det litt.

Hver sin smak :) Kjæresten ser helst at jeg vokser det enda mer ut, men det viktigste for meg selv er at det ser rent og stelt ut.

Endret av ssecret
  • Liker 4
Skrevet

Hahaha ser for meg den kontaktannonsen:

Jeg ser etter en jente med full bush. hahaha

Hva i alle dager flirer du av?

Heldigvis er vi mange (voksne) kvinner som er trygge nok på oss selv, vår kropp og vår seksualitet, at vi ikke har behov for å se ut som en sju-åring der nede.

Ja til lett trimming, men i hovedsak naturlig behåring!

• Liker 9
Skrevet

Hva i alle dager flirer du av?

Heldigvis er vi mange (voksne) kvinner som er trygge nok på oss selv, vår kropp og vår seksualitet, at vi ikke har behov for å se ut som en sju-åring der nede.

Ja til lett trimming, men i hovedsak naturlig behåring!

Godt at noen her er voksne nok til å tørre å si seg enig med meg! Jeg vil ikke ha småjenter,men en kvinne..

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjør alt, alt ettersom hva jeg føler for. Jeg vokser innimellom, barberer litt, barberer alt, lar det vokse fritt en stund, kommer helt an på hva jeg ønsker der og da. Variasjon er nøkkelen til min trivsel, iallfall.

Ellers så sa en jeg kjenner, etter at søsteren hennes døde av kreft, at hun hadde sluttet å barbere seg, både nedentil, legger og armhuler. Jeg spurte selvsagt hvorfor og hun fortalte da at søsteren før hun døde hadde sagt at hun angret på alle hårene hun hadde brukt så mye tid på å fjerne hele livet, for når hun lå der full i gift og uten hår på kroppen, så verdsatte hun virkelig alle hårene alle steder. Jeg syns det satt ting litt i perspektiv.

• Liker 8
Skrevet

Godt at noen her er voksne nok til å tørre å si seg enig med meg! Jeg vil ikke ha småjenter,men en kvinne..

Jeg tror dette med å være (så godt som) glattbarbert er et veldig "ungt" fenomen. Jeg går i en svømmehall to til tre ganger ukentlig, og ser litt av hvert. :) De som stiller uten eller med ørliten stripe, er gjerne helt unge jenter, fra tenåringer til opp mot femogtyve (anslår jeg - jeg spør jo ikke om alder, og ikke glor jeg veldig, heller...). Når man tipper tredve, vil jeg påstå at fire av fem har bare "trimmet busk". Det er i hvertfall mitt inntrykk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...