AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #21 Skrevet 14. februar 2012 På sommeren og om jeg skal ut på svømming tar jeg selvfølgelig å barberer til trusekanten siden jeg ikke synes det er veldig lekkert da hårene tyter utenfor bikinitrusen. Ellers får "dotten" være ubarbert. Har barbert helt et par ganger siden mannen min ønsket litt forandring. Synes det var både ubehagelig siden jeg følte jeg ble klam. I tillegg til mye kviser og nupper over det hele og sår i trusekanten siden ingenting beskyttet huden. DET var IKKE pent. Følte meg som en liten jentunge uten hårveksten, jeg er da voksen... Og guuuuur så de klødde da det begynnte gro ut litt.... Nei for min del var det bare en negativ opplevelse. Mannen min skjønte ikke problemet først til jeg overtalte han med å barbere seg selv. Noe han også gjorde. Han fikk nok litt aha opplevelse da utstyret så ut til å minske betraktelig uten hår. Han følte seg mindre mandig. Så jo litt stuslit ut også uten hårveksten, så jeg måtte nå si meg enig i det. Han ble også plaget med utslett, nupper og kløe, så det ble en kort debutt for oss begge. Nei JEG vil ha en skikkelig MANN i senga og han vil ha en KVINNE ikke noen som ser ut som en liten gutt og ei lita jente... Siterer hele fordi jeg er helt, helt enig. Hvor dette hysteriet med at alt hår skal fjernes kommer fra, vet jeg ikke, men det blir for dumt når man er "uhygenisk" dersom man ikke barberer bort pelsen på musa. Jeg foretrekker å se ut som jeg har passert puberteten. Da slipper jeg samtidig inngrodde hår, nupper og kløe. 5
katinkatinka Skrevet 14. februar 2012 #22 Skrevet 14. februar 2012 Greit med forskjellige preferanser, altså, men å si at en kvinne som barberer seg er umoden, lite kvinnelig og unaturlig blir vel litt i overkant. 6
volvo22 Skrevet 14. februar 2012 #23 Skrevet 14. februar 2012 Siterer hele fordi jeg er helt, helt enig. Hvor dette hysteriet med at alt hår skal fjernes kommer fra, vet jeg ikke, men det blir for dumt når man er "uhygenisk" dersom man ikke barberer bort pelsen på musa. Jeg foretrekker å se ut som jeg har passert puberteten. Da slipper jeg samtidig inngrodde hår, nupper og kløe. Hvorfor er det ikke flere damer som deg?? 3
PulsPlus Skrevet 14. februar 2012 #24 Skrevet 14. februar 2012 Jeg barberer meg og jeg har hverken nupper, kviser og andre urenheter i huden. Det går på hvordan du barberer deg og hvilke produkter du bruker før og etter. Uansett er vi alle forskjellige. Jeg liker potet, noen liker ris 7
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #25 Skrevet 14. februar 2012 Det ville jeg aldri ha gjort,jenta må gjøre som hun føler det best selv synes bare det er rart at ingen liker å la det gro villt..jeg kan ikke være helt alene her i verden om å like det..? Du er sikkert ikke det, men moten sier shave it all. Og de fleste jenter liker ikke at hår stikker ut fra trusekanten. Spesielt ikke på sommern når det er bikinisesong.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #26 Skrevet 14. februar 2012 TS, bruker du dette forumet som en møteplass/kontaktannonseplass for å møte hårete kvinnfolk? Har knapt sett deg skrive om noe annet enn dette evinnelige kjønnshårgnålet ditt. GREIT, du liker hårete kvinner. Vi har skjønt det nå. Og .... ? Om alle her inne skulle laget poster som dette, hadde det vært helt meningsløst og ekstremt lite givende å diskutere noe som helst. "Ja til appelsiner til lunch!", "ja til golden retriever!", "ja til blowjobs!", "ja til blondegardiner!". Folks preferanser er ikke så spennende at det er nødvendig å opprette egne tråder for én enkelt persons smak. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #27 Skrevet 14. februar 2012 Jeg barberer meg og jeg har hverken nupper, kviser og andre urenheter i huden. Det går på hvordan du barberer deg og hvilke produkter du bruker før og etter. Uansett er vi alle forskjellige. Jeg liker potet, noen liker ris Gi noen råd da mann. hvordan unngår du nupper? 1
volvo22 Skrevet 14. februar 2012 #28 Skrevet 14. februar 2012 Du er sikkert ikke det, men moten sier shave it all. Og de fleste jenter liker ikke at hår stikker ut fra trusekanten. Spesielt ikke på sommern når det er bikinisesong. Jenter med hår utenfor trusekanten er jo bare pirrende og deilig 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2012 #29 Skrevet 14. februar 2012 Jenter med hår utenfor trusekanten er jo bare pirrende og deilig Nei. 7
volvo22 Skrevet 14. februar 2012 #30 Skrevet 14. februar 2012 Nei. Hver sin smak vet du jeg liker det!! ser voksent og sexy ut 2
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #31 Skrevet 14. februar 2012 Jenter med hår utenfor trusekanten er jo bare pirrende og deilig de fleste syns ikke det.
volvo22 Skrevet 14. februar 2012 #32 Skrevet 14. februar 2012 de fleste syns ikke det. Jeg vet det,og det er jo helt opp til hver enkelt..bare synd at det er så få damer for oss som faktisk liker det 2
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #33 Skrevet 14. februar 2012 Jeg vet det,og det er jo helt opp til hver enkelt..bare synd at det er så få damer for oss som faktisk liker det Men er det noen krise for deg om de ikke har det? Er uten kjønnshår avtennende for deg?
PulsPlus Skrevet 14. februar 2012 #34 Skrevet 14. februar 2012 Gi noen råd da mann. hvordan unngår du nupper? Det er en lang liste men hovedpunktene er: -Dusj i varmt vann -trimme vekk hårene om de er lange -bruke en forholdsvis nytt blad -bruk en barberkrem som er for sensitiv hud (gilette osv er sprøyt) -barber med hårene først så dra mot for å få med de som ligger inn -dra korte, langsomme drag -bruk en aftershave uten alkohol -la det lufttørke (å gni håndduken på området irriterer huden) 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #35 Skrevet 14. februar 2012 Det er en lang liste men hovedpunktene er: -Dusj i varmt vann -trimme vekk hårene om de er lange -bruke en forholdsvis nytt blad -bruk en barberkrem som er for sensitiv hud (gilette osv er sprøyt) -barber med hårene først så dra mot for å få med de som ligger inn -dra korte, langsomme drag -bruk en aftershave uten alkohol -la det lufttørke (å gni håndduken på området irriterer huden) men kan man bruke aftershave der nede? og all aftershave lukter jo mann..
volvo22 Skrevet 14. februar 2012 #36 Skrevet 14. februar 2012 Men er det noen krise for deg om de ikke har det? Er uten kjønnshår avtennende for deg? Neida,så viktig er det ikke. Bare mye mer pirrende med kjønnshår,alltid drømt om ei hårete jente
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2012 #37 Skrevet 14. februar 2012 Er en barbert vulva et skritt mot en mer likestillt verden, ettersom en da kan si.. her er jeg!?
PulsPlus Skrevet 14. februar 2012 #38 Skrevet 14. februar 2012 men kan man bruke aftershave der nede? og all aftershave lukter jo mann.. Du får det også til kvinner, apoteket er din beste venn Men den MÅ være uten alkohol, hvis ikke er den ikke til mye hjelp. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #39 Skrevet 14. februar 2012 Du får det også til kvinner, apoteket er din beste venn Men den MÅ være uten alkohol, hvis ikke er den ikke til mye hjelp. ok. takk for tips:)
Gjest BettyBoop Skrevet 14. februar 2012 #40 Skrevet 14. februar 2012 Er en barbert vulva et skritt mot en mer likestillt verden, ettersom en da kan si.. her er jeg!? Jet er for barbert mannekjønn og jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå