Gå til innhold

JA til kjønnshår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på jenter som er ubarbert og har mye kjønnshår,det er jo bare så deilig! :)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, men du er ikke det eneste mennesket i verden, så tror ikke kampanjen Ja til kjønnshår er fullstendig udelt positiv.

• Liker 2
Skrevet

Javel, fint for oss å vite.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenner på jenter som er ubarbert og har mye kjønnshår,det er jo bare så deilig! :)

Jeg støtter deg 100%,sexy med jenter som har mye hår nedentil,på rompa,lårene osv :) skulle ønske flere lot det gro naturlig!

• Liker 1
Skrevet

Ååh, er det virkelig noen menn som liker dette? Da skal jeg jaggu slutte å barbere meg fra nå av. :) Har alltid hatt lyst til å la det gro fritt, dette renslighetstullet er litt oppskrytt synes jeg. Foretrekker forøvrig selv menn med langt hår og skikkelig fullskjegg (gjerne hår i ører og nese og :rodmer: ).

Naturlig er best!

Not.

• Liker 14
Skrevet

Åh, er det noen på internett som mener noe, da må jeg følge etter som en sau.

• Liker 3
Skrevet

Åh, er det noen på internett som mener noe, da må jeg følge etter som en sau.

Må være lov til å si hva man mener vel..særlig når de fleste mener det motsatte pga en motesak

• Liker 13
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg støtter deg 100%,sexy med jenter som har mye hår nedentil,på rompa,lårene osv :) skulle ønske flere lot det gro naturlig!

det kommer jeg aldri til å gjøre. Tror jeg holder meg til gutta som ikke vil ha kjønnshår.

• Liker 1
Skrevet

det kommer jeg aldri til å gjøre. Tror jeg holder meg til gutta som ikke vil ha kjønnshår.

Det må du jo få lov til..:) Håper det finnes noen for en som liker jenter med kjønnshår også da..

• Liker 1
Skrevet

Æsj.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Fint for deg TS.

Du hadde ikke likt meg! :)

• Liker 1
Skrevet

Fint for deg TS.

Du hadde ikke likt meg! :)

Hehe,kan ikke like alle her i verden..:)

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det må du jo få lov til..:) Håper det finnes noen for en som liker jenter med kjønnshår også da..

de fins nok

Skrevet

de fins nok

Håper det..men har ikke funnet mange hittil desverre..:(

Gjest BettyBoop
Skrevet

Håper det..men har ikke funnet mange hittil desverre..:(

Problemet ligger vel i om du prøver å tvinge henne til å la alt gro villt dersom hun ikke vil det selv..

Skrevet

Problemet ligger vel i om du prøver å tvinge henne til å la alt gro villt dersom hun ikke vil det selv..

Det ville jeg aldri ha gjort,jenta må gjøre som hun føler det best selv :) synes bare det er rart at ingen liker å la det gro villt..jeg kan ikke være helt alene her i verden om å like det..?

• Liker 2
Skrevet

Endel ja..og der er jo alle barbert og kjedelig etter min smak,de aller fleste ihvertfall

Skrevet

Det ville jeg aldri ha gjort,jenta må gjøre som hun føler det best selv :) synes bare det er rart at ingen liker å la det gro villt..jeg kan ikke være helt alene her i verden om å like det..?

På sommeren og om jeg skal ut på svømming tar jeg selvfølgelig å barberer til trusekanten siden jeg ikke synes det er veldig lekkert da hårene tyter utenfor bikinitrusen.

Ellers får "dotten" være ubarbert.

Har barbert helt et par ganger siden mannen min ønsket litt forandring.

Synes det var både ubehagelig siden jeg følte jeg ble klam. I tillegg til mye kviser og nupper over det hele og sår i trusekanten siden ingenting beskyttet huden.

DET var IKKE pent.

Følte meg som en liten jentunge uten hårveksten, jeg er da voksen...

Og guuuuur så de klødde da det begynnte gro ut litt....

Nei for min del var det bare en negativ opplevelse.

Mannen min skjønte ikke problemet først til jeg overtalte han med å barbere seg selv. Noe han også gjorde. Han fikk nok litt aha opplevelse da utstyret så ut til å minske betraktelig uten hår. Han følte seg mindre mandig.

Så jo litt stuslit ut også uten hårveksten, så jeg måtte nå si meg enig i det. :fnise:

Han ble også plaget med utslett, nupper og kløe, så det ble en kort debutt for oss begge.

Nei JEG vil ha en skikkelig MANN i senga og han vil ha en KVINNE ikke noen som ser ut som en liten gutt og ei lita jente...

• Liker 15
Skrevet

På sommeren og om jeg skal ut på svømming tar jeg selvfølgelig å barberer til trusekanten siden jeg ikke synes det er veldig lekkert da hårene tyter utenfor bikinitrusen.

Ellers får "dotten" være ubarbert.

Har barbert helt et par ganger siden mannen min ønsket litt forandring.

Synes det var både ubehagelig siden jeg følte jeg ble klam. I tillegg til mye kviser og nupper over det hele og sår i trusekanten siden ingenting beskyttet huden.

DET var IKKE pent.

Følte meg som en liten jentunge uten hårveksten, jeg er da voksen...

Og guuuuur så de klødde da det begynnte gro ut litt....

Nei for min del var det bare en negativ opplevelse.

Mannen min skjønte ikke problemet først til jeg overtalte han med å barbere seg selv. Noe han også gjorde. Han fikk nok litt aha opplevelse da utstyret så ut til å minske betraktelig uten hår. Han følte seg mindre mandig.

Så jo litt stuslit ut også uten hårveksten, så jeg måtte nå si meg enig i det. :fnise:

Han ble også plaget med utslett, nupper og kløe, så det ble en kort debutt for oss begge.

Nei JEG vil ha en skikkelig MANN i senga og han vil ha en KVINNE ikke noen som ser ut som en liten gutt og ei lita jente...

Helt enig med deg :) Jeg vil også ha en kvinne isenga,ikke ei hårløs,ribba høne.. Vil ha ei kvinne med ubarbert kjønnshår som virkelig viser at hun er ei voksen,naturlig kvinne!! :)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...