Gå til innhold

Etnisk rensning i Thailand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anti Breivik? Synes du 77 unge mennesker fortjente å bli drept?

Du er et forbanna, ynkelig og fattig mennske, det er synd på deg.

Hva tror du ??? han viser ABB som kilde og med disse bilder prøver å forsvare ABB sine handlinger.

Hadde han mistet, søskene, barn eller foreldrene sine,så kunne han skjønt smerten. Enkelte personer har 0 sans for medmeneskehet. :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol fornærm en av dere ???? kan du nevne da den ene personen du har fornærmet? hvem er han eller hun? Du skrev muslimer hater jøder, ikke at Bahtti hater Sharon.

Jeg hadde ikke 6 i Norsk, men er meget fornøyed med 6ere og 5 ere mine i Realfag, (Fysikk, Kjemi, Bio og Matte) Historie og Gym. Men jeg diskuterer ikke karakterene dine på skolen, Det var du som kom med karakterene dine. Don,t try to change subjects on me huh.

Er ikke du fornærmet?

Hvordan foregår prøvene og eksamen nå til dags da? Med laptopen på fanget?

Jeg kom med karakteren fordi du tydeligvis trodde at du skulle belære meg. På min tid måtte vi lære alt utenatt.

Jeg skrev "forhindre fri innvandring", men da mente jeg selvsagt ikke at det skulle være forskjellesbehandling av innvandrere, men at man får begrense innvandringen av muslimer. Noe som er helt legitimt. Men som jeg også har skrevet så skjønner jeg ikke hvorfor de kommer hit om de synes alt er så ille her, og dersom de ønsker å omgjøre samfunnet til muslimsk stat så kan man jo lure på om det finnes en lovhjemmel for å hindre de adgang til landet.

Skrevet (endret)

Er ikke du fornærmet?

Jeg kom med karakteren fordi du tydeligvis trodde at du skulle belære meg. På min tid måtte vi lære alt utenatt.

Jeg skrev "forhindre fri innvandring", men da mente jeg selvsagt ikke at det skulle være forskjellesbehandling av innvandrere, men at man får begrense innvandringen av muslimer. Noe som er helt legitimt. Men som jeg også har skrevet så skjønner jeg ikke hvorfor de kommer hit om de synes alt er så ille her, og dersom de ønsker å omgjøre samfunnet til muslimsk stat så kan man jo lure på om det finnes en lovhjemmel for å hindre de adgang til landet.

Jeg tror du skjønner ikke poenget mitt. Er ikke du fornærmet??? Du sa ikke noe til meg men muslimer generelt at Muslimer Hater Jøder, det var dette jeg svarte for.

Hva mener du med laptoppen på fanget? I dine dager måtte lære utenat, hva tror du vi gjør. Hallo hva er det du tenker på, matte, kjemi og fysikk prøver foregår stor sett uten hjelpemidler det samme gjeld alle andre fag.

Hvilke fag hadde du forresten?

til syvende og sist, så trenger ikke muslimer å endret statsregler fordi ifølge religionen våres kan vi forholde oss til Reglene i de landet vi befinner oss, om det er Norge eller USA. Loven skal være det samme for alle.

Det som skal gjelde Ola Nordmann skal også gjelde Ali.

Endret av lady GaGa
Skrevet

Du kan selvsagt nekte for at muslimer hater jøder så lenge du lever. Men det er jo litt pussig at det er det inntrykket man sitter igjen med da....

Skrevet

religionen våres

Er du innvandrer eller er du :sjokk: konvertitt?

Skrevet

Er du innvandrer eller er du :sjokk: konvertitt?

Hva vil du med det???

Skrevet

Hva vil du med det???

Vite om du bør sendes til Akershus festning eller ei.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...