Gå til innhold

Etnisk rensning i Thailand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Muslimer er kun 4.6% av innbyggerne, men likevel bedriver de etnisk rensning og har startet sitt oppdrag om å fjerne all kaffirer. Denne gangen er det buddhister som må lide.

Advarsel: Veldig grafiske bilder. Jeg tåler mye selv, men måtte brekke meg av bildene som kommer frem i artikkelen. Men sannheten må frem...

Link: http://barenakedislam.com/2012/02/13/thailand-muslims-in-the-south-are-slaughtering-buddhists-in-order-to-ethnically-cleanse-the-area-warning-graphic-images/

Hva sier anti-Breivik til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det foregår en kamp i de sørlige provinsene i Thailand. Disse var selvstendige muslimske riker ledet av sultaner helt til de ble innlemmet i Thailand eller det som daa het Siami 1902. Dette er en motstandskamp som har foregått i over hundre år.

Det ble undertegnet en fredsavtale i 1998 som gjorde at muslimene i denne delen av Thailand fikk sitt statsborgerskap tilbake.

Men disse bildene vil jeg tro er fra tiden etter 1998 og er mere relatert til narkotika krig en helligkrig.

Når fredsavtalen i 1998 ble undertegnet ble fokuset på krigen mot narkotika. 2500 personer ble drept i løpet av 90 dager.

• Liker 3
Gjest Elfrida
Skrevet

Veldig grafiske bilder er bare forbokstaven...men det at vi ikke er vant til å se slike bilder gjør ikke denne voldsbruken nødvendigvis værre enn voldsbruk andre steder. Det er mest at norsk presse ikke publiserer slikt.

Skrevet

Det foregår en kamp i de sørlige provinsene i Thailand. Disse var selvstendige muslimske riker ledet av sultaner helt til de ble innlemmet i Thailand eller det som daa het Siami 1902. Dette er en motstandskamp som har foregått i over hundre år.

Det ble undertegnet en fredsavtale i 1998 som gjorde at muslimene i denne delen av Thailand fikk sitt statsborgerskap tilbake.

Men disse bildene vil jeg tro er fra tiden etter 1998 og er mere relatert til narkotika krig en helligkrig.

Når fredsavtalen i 1998 ble undertegnet ble fokuset på krigen mot narkotika. 2500 personer ble drept i løpet av 90 dager.

Dette er antakeligvis helt uskyldige thailendere, jeg forstår ikke hvordan du forsøker å rasjonalisere det.

Skrevet

Er du en av de idiotene som støtter Breivik? For med det utsagnet så så høres det sånn ut.

Så du synes det er galt å være "anti-Breivik", eller? :spy:

• Liker 3
Skrevet

Dersom man tenker konsekvenser av kommende innvandring av muslimer og det faktum at de allerede i dag har truet med innføring av sharia i Norge så bør vel de innvandringsvennlige kanskje begynne å tenke litt!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes nesten den linken burde fjernes.Det er mange barn+unge her.De trenger virkelig ikke disse grusomme bildene.

Skrevet (endret)

Dersom man tenker konsekvenser av kommende innvandring av muslimer og det faktum at de allerede i dag har truet med innføring av sharia i Norge så bør vel de innvandringsvennlige kanskje begynne å tenke litt!

Dette er vel også en krig mot narkotika.

Endret av Apis
Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Misjonsbefalingen

Muslimske separatister, ikke krig mot narkotika oppfatter jeg.

Her er iallefall en bedre lenke om saken, uten bilder.

Skrevet (endret)

Mulig med overtagelse

Endret av KSM
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes nesten den linken burde fjernes.Det er mange barn+unge her.De trenger virkelig ikke disse grusomme bildene.

Er man ikke gammel nok til å se bilder så bør man vel ikke være på nett. Sannheten bør komme fram! Det er nok av naivisme i Norge. Men hovedgruppen av de "naive" er kanskje muslimene som prøver å manipulere nordmenn til å tro noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Muslimer er kun 4.6% av innbyggerne, men likevel bedriver de etnisk rensning og har startet sitt oppdrag om å fjerne all kaffirer. Denne gangen er det buddhister som må lide.

Advarsel: Veldig grafiske bilder. Jeg tåler mye selv, men måtte brekke meg av bildene som kommer frem i artikkelen. Men sannheten må frem...

Link: http://barenakedislam.com/2012/02/13/thailand-muslims-in-the-south-are-slaughtering-buddhists-in-order-to-ethnically-cleanse-the-area-warning-graphic-images/

utifra det du skriver så er du sikkert en av dem som støtter ABB og Fjordmann.

Det der saken med muslimmer i Thailand er en lang historie, at du drar alle muslimer inni det, og prøver å støtte ABB via dette linke så tar du feil. Skaff deg jobb og hjerne så slipper du å lage slike tråder. Hvis man skal dømme etter bilder så finnes det mange sterke bilder av muslimer som har blitt drept og torturert av USA soldater... Iraq fengsler, Afghanistan. Hitler som drepte Jøder osv. Pga av liten gruppe kan man ikke skylde på alle.

Hvis du mener at Breivik gjorde det rette så er du f* meg hjerneskade og bør legges inn på Sykehuset umiddelbart. :kjefte:

Skrevet (endret)

Jeg er Anti Breivik, :kjefte: Jeg har sett mange slike bilder av muslimer som er blitt mishandlet og drept av ikke muslimer. Hver sak har to sider. De som har gjenomført slike handlinger må straffes hardt, men du kan ikke støtte breivik via dette.

Beivik gjorde galt og han må straffes hardt for det.

Personlig synes jeg det er skammelig at folk som deg finnes i dette landet. Jeg skjønner ikke folk skal komme og støtte folk som ABB. jeg har selv mistet venner og jeg ser familien deres hverdag. Moren til den ene er psykisk-syk og sørger heletiden. Våken opp :kjefte:

Endret av lady GaGa
Skrevet

Skulle vel bare mangle at ikke muslimer blir drept også, sånn som de holder på.

Hva har Hitler og jødene med muslimene å gjøre? Trodde ikke muslimene liker jøder.

Skrevet

Alle i Norge, utenom noen få personer, er Anti-Breivik. jeg skjønner ikke hvorfor TS blander inn Breivik i disse tragiske massemordene.

Men for å komme til saken, dette er uskyldige mennesker som blir slaktet ned pga religion. I nesten alle muslimske land så blir kristne og andre religiøse minoriteter undertrykket, eller jaktet ned og drept.

Det er ikke lenge siden jeg leste i norske aviser om saken der flere kristne og deres barn ble brent levende i Pakistan, hvor de også brente ned hjemmene og kirken til de overlevende. Dette skjer hele tiden, men får svært lite oppmerksomhet i vestlige medier.

Skrevet

Herregud, er det forferdelig vanskelig å se at man med anti-Breivik mener folk som er for fri innvandring av muslimer og overhodet ikke tenker konsekvenser.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, er det forferdelig vanskelig å se at man med anti-Breivik mener folk som er for fri innvandring av muslimer og overhodet ikke tenker konsekvenser.

Så du vil behandle muslimer som jøder, akkurat som nazister gjorde i 2.verdenskrig.

Du kan ikke si at alle er velkommen her men ikke muslimer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...