Gå til innhold

Kva er gale med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke si opp jobben din, det tror jeg er utrolig viktig at du ikke gjør. Helsen din blir ikke bedre hvis du slutter å jobbe, og når sjefen din ber deg om å slutte må du ikke gjøre det, uansett.

Hvis legen din ikke finner ut hva du feiler kan det kanskje være lurt å gå til privatlege, kanskje de finner ut hva det kan være? God bedring i alle fall!

Nåja, det kommer alt an på jobb, arbeidsmiljøet, type sykdom osv. Men å slutte når en er syk er økonomisk galskap. Da er det bedre å gå inn og ut av sykemelding, og håpe på det beste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er 19 år, og det føles som heile livet mitt står på vent for no å rakne...

Eg har vore MYKJE og LENGE sjuk, og legen finn ikkje ut av det. Som den pliktoppfyllande jenta med eit alvorleg tilfelle av flink pike-syndromet, har eg alltid vore perfeksjonist og jobba knallhardt. Til slutt vart det litt mykje. For 1 1/2 år sidan gjekk eg på veggen, vart sjuk, klarte ikkje bevege meg då eg våkna. Dette kom seg, men i sommer begynte helsa å skrante igjen på andre vis.

I løpet av sommaren i fjor hadde eg halsbetennelse, virus, halsbetennelse, meir virus og det føltes som om eg hadde ein penicillinkur i månaden. I haust fortsatte gildet med kikhoste der eg blant anna hosta til eg knakk nokre ribbein. Flaksen min fortsatte, og sidan begynnelsen av desember har eg hatt ein kroppstemperatur på mellom 37,8 og 38,3 nesten kvar einaste kveld. Eg har også vore forkjøla innimellom. Den siste forkjølelsen var voldsom, og då var feberen vekke ei veke. Immunforsvaret fann vel noko anna å putle med då?

Legen har testa alt han kom på av stoffskifte, jernlager, andre lager og nivå, revmatiske sjukdommar og leverprøver osv.. Leverprøven var litt høg då vi testa den, men dei to siste gongane vi har testa den, har det vist at den er på veg ned igjen. Dette kan tyde på eit virus, f.eks. kyssesjuka, men den hadde eg antistoffar mot allereie i 2009.

Symptomene mine er:

• Låg feber
  • Fryser stort sett alltid, men enkelte hetebyger
  • Dårlegare hukommelse. Har alltid hatt ein lynskarp hukommelse, men no skjer det oftare og oftare at eg ikkje kjem på ord når eg snakkar. Har eigentleg klisterhjerne for sangtekstar, men no slit eg med å lære meg ein enkel. Kjærasten min må alltid passe på at eg har hugsa telefon, lommebok og nøklar. Viss ikkje går eg frå ein av delene - minst.
  • Leddsmerter
  • Konstant trøtt og sliten. Kunne sovna over alt. Uansett kor mykje eg sover, så føler eg meg ikkje meir opplagt. Veit at ein kan bli trøtt av å sove for mykje, men merkar ingen forskjell om eg går for mykje eller lite søvn
  • Hodepine. Har aldri slitt med hodepine tidlegare. No får eg det ofte
  • Svekka immunforsvar

Arbeidsgivaren min sa rett ut at ho ikkje har lov til å sparke meg for å vere sjuk (eg har hatt sjukemelding kvar gong eg har vore borte), så ho vil eg skal si opp.

Legen min har henvist meg til ekspert på indremedisin og revmatiske sjukdommar, og eg skal dit om ei veke. Men eg har vore sjuk så lenge no, og all legehjelpen eg har fått har så langt tatt altfor lang tid og uten å finne svar. Har dere på KG nokre forslag til kva det kan vere? Eg treng sårt hjelp! Eg er så lei av å vere sjuk. Føler meg så makteslaus.

Takk på forhånd! <3

Har du nylig flyttet?

Det der skjedde meg da jeg flyttet inn i leilighet full av muggsopp. Har vært syk en gang i måneden med betennelser og infeksjoner lenge nå. Gleder meg til vi kommer oss ut herfra nå...

Skrevet

Har du hatt noen form for hudutslett?

Symptomene dine kan nemlig minne om borreliose som man får etter å ha blitt bitt av flått infisert med borrelia-bakterien (Lymes disease). Bor du i område med mye flått? Vet du om du har hatt flåttbitt?

Skrevet

Har du blitt sjekket for Sarkoidose/Løfgrens syndrom? Det er en sykdom ikke leger tenker så ofte på når pasienter blir trøtte/slitne, får vonde ledd og nedsatt almenntilstand. Det er verdt å tenke på ihvertfall.

Sarkoidose

Sarkoidose (Sarkoidoseforeningen)

Skrevet

Og så burde du absolutt kreve nye blodprøver for å sjekke stoffskiftet! Husk å be om at også anti-TPO blir sjekket, da andre verdier kan være tilsynelatende normale selv om skjoldbruskkjertelen ikke funker bra nok. Ved sjekk av anti-TPO kan legen se om du har antistoffer i blodet, noe som isåfall er et klart tegn på at du har den autoimmune sykdommen Hashimotos (lavt stoffskifte fordi kroppen angriper egne celler, i dette tilfellet skjoldbruskkjertelen). Mange leger er litt slappe med å sjekke dette grundig, av en eller annen grunn.

AB #25

Skrevet

Har du nylig flyttet?

Det der skjedde meg da jeg flyttet inn i leilighet full av muggsopp. Har vært syk en gang i måneden med betennelser og infeksjoner lenge nå. Gleder meg til vi kommer oss ut herfra nå...

Eg bur fortsatt heime. Relativt nytt hus og ingen muggsopp.

Har du hatt noen form for hudutslett?

Symptomene dine kan nemlig minne om borreliose som man får etter å ha blitt bitt av flått infisert med borrelia-bakterien (Lymes disease). Bor du i område med mye flått? Vet du om du har hatt flåttbitt?

Ja, det har eg faktisk ein del av. Tørre flekker som klør og røde, små prikker... Skal definitivt be legen sjekke for det! Så vidt eg veit har eg aldri hatt flått, men eg bur på landet rett ved ein skog så det skal vel egentlig godt gjøres å ikkje få flåttbitt? Setter kjempestor pris på svar!

Har du blitt sjekket for Sarkoidose/Løfgrens syndrom? Det er en sykdom ikke leger tenker så ofte på når pasienter blir trøtte/slitne, får vonde ledd og nedsatt almenntilstand. Det er verdt å tenke på ihvertfall.

Det trur eg ikkje eg er sjekka for! Tusen takk for idear! Dette skal rett på lista mi over ting eg vil sjekkes for :jepp:

Håper sjølvsagt eg har noko som er lett å bli kvitt, men etter så lang tid, så ønsker eg aller mest ein korrekt diagnose. Det kan bli litt lettare å forholde seg til. Og eg håpar det så kan vere lettare å forklare til andre kvifor eg er sjuk og slapp og trøtt heile tida. Så dette skal eg si ifra om til legen!

Og så burde du absolutt kreve nye blodprøver for å sjekke stoffskiftet! Husk å be om at også anti-TPO blir sjekket, da andre verdier kan være tilsynelatende normale selv om skjoldbruskkjertelen ikke funker bra nok. Ved sjekk av anti-TPO kan legen se om du har antistoffer i blodet, noe som isåfall er et klart tegn på at du har den autoimmune sykdommen Hashimotos (lavt stoffskifte fordi kroppen angriper egne celler, i dette tilfellet skjoldbruskkjertelen). Mange leger er litt slappe med å sjekke dette grundig, av en eller annen grunn.

AB #25

Det skal eg be om! Takk skal du ha! :jepp: Det er stor hjelp i alt dette!

Skrevet

Når det kjem til ME, så er det noko eg har tenkt litt på også. Eg har ein onkel med ME. Er litt redd for at det skal vere noko kronisk, men er det det, så får eg ta det derfra. Det viktigaste for meg no har egentlig blitt å få ein korrekt diagnose. Innbiller meg at det gjer det lettare å forholde seg til, lettare å forklare til andre..

Angåande jobben... Eg snakka med arbeidstilsynet, og så lenge eg er ekstrahjelp så kan dei ta fra meg vaktene mine. Eg sa derfor opp jobben min. Får lønn ut februar, og treng ikkje jobbe i oppsigelsestida. Eg orka ikkje lage noko styr. Har ikkje energi til det, og no får eg konsentrere meg om å bli frisk og heller jobbe meir som ringevikar i skulen dei dagane som ikkje er så gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...