Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #21 Del Skrevet 10. januar 2004 tenkt deg kor bra d kan bli no den herre gongen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. januar 2004 #22 Del Skrevet 10. januar 2004 dødsrått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #23 Del Skrevet 10. januar 2004 vi hadde da ett trivelig treff sist? det synes iallfall jeg. Det va kjæmearti. Æ glede mæ i alle fall!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #24 Del Skrevet 10. januar 2004 Det gjør jeg også. skal vi da si ifra kl 19 på Egon Trondheim den 23 januar? monja: du kan få sove over hos meg i Steinkjer hvis d skulle røyne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #25 Del Skrevet 10. januar 2004 Det gjør jeg også. skal vi da si ifra kl 19 på Egon Trondheim den 23 januar? Helt greit. Hold av plass til meg da, som kommer ca i åttetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. januar 2004 #26 Del Skrevet 10. januar 2004 Trøndere er ganske impulsive bare de får tengt seg om.(Sant) Håper Drage kommer også. Og Bergenspike. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 10. januar 2004 #27 Del Skrevet 10. januar 2004 Var i kontakt med Drage i dag,hun har problem med PCen sin, men hun stiller også den 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. januar 2004 #28 Del Skrevet 10. januar 2004 Bra. Vil gjerne ha med alle ifra forrige gang for å få en slags kontinuitet i treffene våre. De andre i Trøndelag må OGSÅ komme hvis de har anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 11. januar 2004 #29 Del Skrevet 11. januar 2004 Håper Drage kommer også. Og Bergenspike. :D Jeg kommer! Jeg håper at det kommer noen andre nye også! Dere som har meldt dere på til nå - har dere vært på treff sammen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 11. januar 2004 #30 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg skulle gjerne vært med, men jeg kan ikke den helgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #31 Del Skrevet 11. januar 2004 Dere som har meldt dere på til nå - har dere vært på treff sammen før? De som var med sist var Jeg, sexsadie, Labella, Blubird, Skarv og Drage. Og det var kjempekoselig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. januar 2004 #32 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei, trondheims studerende oslo jente som kan tenke seg å komme..... Egon i sentrum det snakkes om? Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. januar 2004 #33 Del Skrevet 12. januar 2004 Egon i sentrum det snakkes om? Ja, det er det :D Kjempekoselig om du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. januar 2004 #34 Del Skrevet 12. januar 2004 Er litt "skummelt" å møte mange nye mennesker på en gang, hadde vært greit å snakke med noen på forhånd. Legger inn messenger adressa mi om det er noen som bruker det, hadde det vært koslig å si noen ord før fredag 23. Ingvild ..... se under...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 12. januar 2004 #35 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei ostengi, jeg sendte deg en PM. :blunke: Men du? Det er ikke lov å legge mail-adresse ut i innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 12. januar 2004 #36 Del Skrevet 12. januar 2004 La deg til i messenger, jeg, ostengi - så vet du hvem denne fremmede er :blunke: Litt skummelt er det jo, men det gikk veldig fort over sist gang! Bare greie jenter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #37 Del Skrevet 12. januar 2004 Er litt "skummelt" å møte mange nye mennesker på en gang, hadde vært greit å snakke med noen på forhånd. Legger inn messenger adressa mi om det er noen som bruker det, hadde det vært koslig å si noen ord før fredag 23. Skjønner at det er skummelt, det tenkt jeg også sist men det ble utrolig koselig. Alle sammen er koselige mennesker. Gleder meg til å møte deg og alle de andre. Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. januar 2004 #38 Del Skrevet 12. januar 2004 Er litt "skummelt" å møte mange nye mennesker på en gang' date='[/quote'] Sist så oppførte vi oss alle som de voksne menneskene vi tross alt er; og da blir jo alt greit som oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. januar 2004 #39 Del Skrevet 12. januar 2004 Det går jeg utfra ja, :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. januar 2004 #40 Del Skrevet 12. januar 2004 Da blir det på Egon i midtbyen Trondheim den 23 januar ifra kl 19. Jeg skal bestille bord jeg da. Skal jeg bestille på Ikkerøyk som sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå