Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

*ler* jammen kjære deg, på det midterste bilde åpner hun knapt kjeften! Umulig å se tennene skikkelig der. jeg er 100% sikker på at dette er en og samme person. Bare vent og se ;)

Ja, men, kjære sminkør: Åpne knapt kjeften? Det spiller vel ingen rolle om hun smiler eller ikke, du ser tennene godt på alle bildene og de er helt ulike.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler* jammen kjære deg, på det midterste bilde åpner hun knapt kjeften! Umulig å se tennene skikkelig der. jeg er 100% sikker på at dette er en og samme person. Bare vent og se ;)

Se på føflekkene og se på tennene, ulik størrelse på de også. Men du får nå tro hva du vil, men bare et lite tips... BRILLER! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men, kjære sminkør: Åpne knapt kjeften? Det spiller vel ingen rolle om hun smiler eller ikke, du ser tennene godt på alle bildene og de er helt ulike.

Jeg er ikke "sminkør"....Jobber med sminke,styling, lyssetting og planlegging i en norsk tv kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalme av dere. Sitte å vurdere jenter på den måten.

Litt interes.å se at det er bare jenter som svarer.

Usmakelig, rett og slett. Hvem tror dere at dere er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentere om det er samme jente på alle tre bildene eller ikke, er det usmakelig? Da er det sikkert mye du syns er usmakelig. Hadde vært noe annet om det hadde vært diskusjon hvorvidt de er pene eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn og kvinner vurderer damer og rangerer dem. Dette er jo ikke noe nytt. Hva synes du om missekonkurranser forresten? Hvorfor blir du kvalm av noe som er helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg velge? Nei, det må jeg ikke.

Knuller alle tre. Starter fra venstre, og jobber meg mot høyre. Som forøvrig er den rekkefølgen jeg rangerer de. Vel, TS fikk visst svar på spørsmålet likevel.

-Domino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt også og funderte på dette da jeg leste artikkelen igår, men har nå kommet til at det er samme jenta. Det er vel nettopp poenget med artikkelen også; å vise hvor mye sminke gjør med utseendet.

Ulike sminke, ulike vinkel, forkjelllige ansiktsuttrykk bare.

Vet selv hvor ulik jeg kan se ut på bilder tatt av andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt også og funderte på dette da jeg leste artikkelen igår, men har nå kommet til at det er samme jenta. Det er vel nettopp poenget med artikkelen også; å vise hvor mye sminke gjør med utseendet.

Endelig er vi flere i samme båt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har de sminka vekk føflekkene på bildet i midten da eller? Og så tatt det vekk på bilde nr tre?

Endret av Mortem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme jenta på de 3 bildene??? Hæ?? De ligner kanskje litt men de er 3 helt forskjellige jenter. Herregud hvor mye rart folk har for seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER ser dere bilder av 3 unge damer, som alle ser flotte og fine ut.

MEN hvem tiltrekkes dere menn mest av, og hvem syns dere kvinner er finest?

Jeg lager denne tråden, fordi det er artig å se at vi ikke tiltrekkes av det samme utseende, og da forstår nok flere usikre jenter at utseende er ikke alt, og at det viktigste er å fremheve sine beste sider og å være stolt av seg selv! For det gjør en enda mer tiltrekkende!

Selv falt nok mest for bildet til venstre.

Hun til venstre var skjønn, de andre zero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg utrolig nok sendt en mail, så får vi se om det er tre forskjellige jenter eller om det er den samme jenta, som jeg tror. Ble så nysgjerrig nå, håper jeg får svar, hehe

Jeg har også sendt mail, hehe :popcorn:

Hah, det har jeg gjort for lengst.

Hvem har dere sendt mail til? Julenissen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de sminka vekk føflekkene på bildet i midten da eller? Og så tatt det vekk på bilde nr tre?

Ang. føflekkene så er de såvidt synlig på bilde nr 1, usynlige på bilde nr 2 og ganske synlig på bilde nr 3. Tenker det har med blitzen å gjøre.

Vi får vente og se om de som har sendt mail får noe svar, så får vi se hvem som har rett :lur:

Endret av ~white lady~
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vente og se om de som har sendt mail får noe svar, så får vi se hvem som har rett :lur:

Utrolig at du som er blind kan lese og skrive.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...