Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Skjønnhet handler ikke om symmetri. Disse jentene kan være så symmetriske som overhodet mulig, uten at de nødvendigvis blir vakrere enn hun til venstre av den grunn. Det avgjørende er hvordan øyne, nese og munn er plassert i forhold til hverandre, og de størrelsesmessige proposjonene på disse.

Måtte le av at det ble påstått at Mariah Carey er "average looking".

Man får jo de reultatene man vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte le av at det ble påstått at Mariah Carey er "average looking".

Man får jo de reultatene man vil ha...

Spør du meg er hun mindre pen, hvertfall usminket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder? De har jo ikke engang lik øyenfarge.... eller ansiktstrekk.. :klo:

Hvis du mener de ikke har lik øyenfarge så bør du ta en titt til....Tydelig at det er samme person,særlig på bilde 2 og 3. Like øyne, hake, nese (bare en bittelitt annen vinkel) og panne.

Forskjellen er at hun smiler bredere på bilde nr 3, enn hva hun gjør på bilde nr 2. Samt at hun på bilde to er sminket annerledes...Brynene på det midterste bilde er fylt ut med brynsblyant.

Se bilde nr 1 og nr 3- da ser du at tennene er PRIKK like!

Uttrykket hun har i øynene blir veldig forandret jo mer eyeliner hun får på seg....Ta en titt til,du.

Jeg jobber selv med make-up, og det er UTROLIG hva sminke kan gjøre.

Endret av Eliine
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener de ikke har lik øyenfarge så bør du ta en titt til....Tydelig at det er samme person,særlig på bilde 2 og 3. Like øyne, hake, nese (bare en bittelitt annen vinkel) og panne.

Forskjellen er at hun smiler bredere på bilde nr 3, enn hva hun gjør på bilde nr 2. Samt at hun på bilde to er sminket annerledes...Brynene på det midterste bilde er fylt ut med brynsblyant.

Uttrykket hun har i øynene blir veldig forandret jo mer eyeliner hun får på seg....Ta en titt til,du.

Jeg regner med at du tuller? Det er jo tydelig at det er tre ganske forskjellige jenter, nesen er blant annet forskjellige på alle tre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte ikke over det før du sa det! Men det kan stemme at det er samme jente. Alle har jo lik munn, like tenner, lik nese, små føflekker under halsen, likt hår (kun satt opp forskjellig), like øredobber etc... Jenta er bare forskjellig sminket på bildene, feks øyrebrynene og mengde eyeliner og mascara - til høyre har hun den naturlige "looken".

Endret av Frøya90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ser vel at brynene er helt forskjellige, ikke bare påtegna, men du ser jo hvor hårene er. De ligner jo ikke engagn!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta på dere brillene og prøv igjen! På bilde nr 1 er brynene "gredd" og svakt sminket. På bilde nr 2 er brynene hardt sminket,mer vektlagt og sminket i en annen fasong. Bilde nr 3 er brynene ikke gredd,helt naturlige-ikke sminket.

merkelig at folk seriøst ikke ser dette??

Jeg driver med dette daglig.....

Mener dere virkelig at det er "tre random" jenter med prikk like haker, tenner og neser....?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta på dere brillene og prøv igjen! På bilde nr 1 er brynene "gredd" og svakt sminket. På bilde nr 2 er brynene hardt sminket,mer vektlagt og sminket i en annen fasong. Bilde nr 3 er brynene ikke gredd,helt naturlige-ikke sminket.

merkelig at folk seriøst ikke ser dette??

Jeg driver med dette daglig.....

Mener dere virkelig at det er "tre random" jenter med prikk like haker, tenner og neser....?

Skulle ikke tro du drev med det daglig. Og siden det er hun i midten og hun til høyre det er lettest å sammenligne; hvordan kan du si at nesen og munnen ser helt lik ut? Hun i midten har en buttere nese med et lite "hakk" i og hun har en smalere munn enn hun andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lik nese engang, ikke øyeform heller. Midten har en føflekk nede på halsen som de andre ikke har. Om noen bør putte på seg briller så er det du og evt. skifte jobb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke tro du drev med det daglig. Og siden det er hun i midten og hun til høyre det er lettest å sammenligne; hvordan kan du si at nesen og munnen ser helt lik ut? Hun i midten har en buttere nese med et lite "hakk" i og hun har en smalere munn enn hun andre.

Ser du ikke at hun smiler mye svakere på bilde nr 2? (se deg i speilet når du smiler,så ser du at leppa blir annerledes)

Og at vinkelen på bilde er ulik på bilde nr 2 og tre, noe som gjør at nesene kan se litt ulike ut? Bilde nr 3 er også tatt litt nærmere enn nr to... Se på tennene på bilde 1 og 3?

Hårfargen er HELT lik....Nøyaktig like mye "ettervekst" og helt like fargenyanser i hele håret...

Hake er tilogmed bittebittelitt "skakk", merkelig at 3 ulike jenter liksom har prikk like,litt skakke haker? Hva mer må du ha for å se at dette er samme jenta??

Overraskende at folk er så dårlig til å se likheter...

Driver med make-up i jobben min daglig, og sminke gjør underverker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Venstre. Men alle hadde veldig gule tenner...

Tror heller det er valget av leppestift-fargen som gjør tennene enda gulere.

Likte ikke sminken i det hele tatt, selv jeg klarer å legge en penere sminke enn det der. Skulle tro at alle hadde problemhud, er bare de med massiv akne som legger så tjukt på. Sikkert "Jeanette fra Halden" som har sminket dem. Sminken på bildet i midten var spesielt ille. De andre var OK, men jeg hadde vært (mye) mer kravstor om jeg var bruden.

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HER ser dere bilder av 3 unge damer, som alle ser flotte og fine ut.

MEN hvem tiltrekkes dere menn mest av, og hvem syns dere kvinner er finest?

Jeg lager denne tråden, fordi det er artig å se at vi ikke tiltrekkes av det samme utseende, og da forstår nok flere usikre jenter at utseende er ikke alt, og at det viktigste er å fremheve sine beste sider og å være stolt av seg selv! For det gjør en enda mer tiltrekkende!

Selv falt nok mest for bildet til venstre.

Joda, artig å se at vi ikke tiltrekkes av det samme utseende :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, artig å se at vi ikke tiltrekkes av det samme utseende :gjeiper:

Men når 80 % vil ha samme person så er det gjerne ikke rart at det er 5-600 000 single her til lands. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk er det den samme jenta på alle tre bildene... Hvor utrolig det faktisk måtte virke, ved første øyekast.

Helt SYKT hvor stor forskjell sminke kan gjøre!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...