Gå til innhold

Hvem av disse tre tiltrekker deg mest?

AnonymBruker

224 stemmer

1. 1. Hvem tiltrakk deg mest?

• Hun til venstre
      185
    • Hun i midten
      7
    • Hun til høyre
      32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare det å kalle det avvikende å syns at en flott jente er pen er jo helt sykt.

Tror du bør ta en titt på søylediagrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Du er nok det sorte får i denne debatten, med et avvikende syn på hva som er tiltrekkende.

herregud.. er ikke alle som følger saueflokken. dessuten er hun til høyre veldig pen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare en AB, din mening er irrelevant.

Så Stjernefiskens mening er mer relevant?

Typisk at noen, særlig kvinner, skal gi sympatistemmer til hun i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir du sikkert stempla som sjalu. :P just a warning!

Har allerede blitt det av Lilu. Men jeg er en gutt, og er ikke attraktiv selv. Da får jenter også tåle realitetene. De er ikke pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede blitt det av Lilu. Men jeg er en gutt, og er ikke attraktiv selv. Da får jenter også tåle realitetene. De er ikke pene.

Ingen av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjalu, nei. Bare at jeg syns du trengte en pat hvis du synes jentene der er stygge, for da ser du ikke mange pene jenter i livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun til venstre (nummer 1) var penest hvis jeg må velge, men egentlig synes jeg alle tre var forholdsvis kjedelig utseendemessig. (Nei, jeg er ikke sjalu, er bare ikke slikt utseende som tiltrekker meg mest)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Siden det ble en stor diskusjon om dette tenkte jeg at jeg, som journalist og fotograf i saken, kan avklare dette.

Dette er tre vidt forskjellige jenter som jeg møtte under brudeshowet til Christiania Glassmagasin i Oslo.

Hilsen Synne :)

Det var jo innlysende!!!!!!!!!!! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER ser dere bilder av 3 unge damer, som alle ser flotte og fine ut.

MEN hvem tiltrekkes dere menn mest av, og hvem syns dere kvinner er finest?

Jeg lager denne tråden, fordi det er artig å se at vi ikke tiltrekkes av det samme utseende, og da forstår nok flere usikre jenter at utseende er ikke alt, og at det viktigste er å fremheve sine beste sider og å være stolt av seg selv! For det gjør en enda mer tiltrekkende!

Selv falt nok mest for bildet til venstre.

Ikke tiltrekkes av det samme utseende? xD Jeg mener nå at tråden demonstrerer det motsatte ;P Forøvrig skjønner jeg ikke at hun til høyre har fått flere stemmer enn hun i midten da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tiltrekkes av det samme utseende? xD Jeg mener nå at tråden demonstrerer det motsatte ;P Forøvrig skjønner jeg ikke at hun til høyre har fått flere stemmer enn hun i midten da

Ja, usikre jenter forstår nok at utseende er ikke alt etter dette :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Må si at denne tråden tok helt av!

Når jeg først så disse bildene av disse tre jentene, så jeg det PÅ LANG AVSTAND.

Jeg trodde at det var den samme jenta men med forskjellig sminke, og da syns jeg hun passet best måten hun var sminket på på det første bildet til venstre.

Men så fikk jeg se bildene nært, og da så jeg at det var tre forskjellige jenter, men jeg syns de var litt like i ansiktsform og hårfarge og andre småting, så jeg skjønner godt at noen mente at det var den samme jenta, men at hun var sminket forskjellig.

Sånn sett har sminke mye å si, og om man sminker seg rett, blir man skikkelig flott og attraktiv,

men om man sminker seg feil, så ser man plutselig ikke så bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...