Gå til innhold

Er eg alkoholikar?

Fremhevede innlegg

Gjest Sandra-34
Skrevet

Eg veit ikkje heilt kor eg skal byrje.

Eg= 34 år, kvinne, "vellukka" i forhold til karriere/sosiale settings/interessante hobbyar, singel, den sterke, lyttaren.

Men så er det slik at eg drikk. Kvar dag. Til eg får ein "buzz" og kjenner at eg blir påverka.

Dette har no foregått sidan eg i september ødela armen og hadde store problem med å sove. Låg timevis og stirra i taket før eg kom opp med deg lyse ideen å drikke nokre øl eg kom på at eg hadde i kjøleskapet.

Det fungerte litt for bra, for å seie det slik...

Dei neste dagane handle eg inn øl som eg styrta før eg la meg. Slik slapp eg smertene i armen og var sikker på å sovne raskt.

Problemet (om det no er eit problem?) er at eg aldri slutta å bruke denne taktikken.

Så no tar eg meg 2-3 alkoholeiningar rett før eg legg meg. Får eit slik sug i kroppen at eg blir enormt rastlaus dersom eg veit at eg ikkje har alko i huset.

Det er det samme om det er øl, vin eller sprit. (Men prøver å unngå øl, sidan eg er redd for at det lettare luktar gammal fyll av meg dagen etterpå.)

No skal det seiast at eg er litt usikker på om dette er eit problem. Eg drikk jo ikkjemykje og eg går alltid på jobb. Det er jo slik at i ein del land er det heilt vanleg å ta seg ein god del alkohol i løpet av dagen, utan å bli stempla som sjuk. Kanskje eg berre er ein drama queen som forsøker å vere interressant ved å drikker?

Samstundes så er eg vanvittig redd for dette suget, som liksom kontrollerer meg. Og det er jo slik at dei som har fått diagnose alkoholikar har drukke seg frå både arbeid, heim og sosialt samkvem?

Viss det er nokon som har innspel her, så er eg svært takknemlig. :lete: Nesten uansett om eg får pepper eller beskjed om å ta meg ein drink til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS; gløymte å skrive at eg har drukke kvar dag sidan september, minus 4-5 dagar...

Skrevet

Drikker du mer enn en liter øll per dag, ja da er du alkis.

Skrevet

Ja, det er du.

Når du blir urolig av å tenke på at det ikke er alkohol i huset, i tillegg til alt det andre du skriver om, så er det for meg helt klart at du har et problem. For din egen del burde du oppsøke hjelp før det går enda lengre.

• Liker 4
Skrevet

Jo når du kjenner du blir rastløs om du ikke har alkohok i huset så har du et problem. Siden du faktisk reflekterer over dette så har du en reell mulighet til å stoppe nå, og la det bli med de månedene som har gått. Men lar du det fortsette nå så kommer du nok ikke til å stoppe.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Det er jo et problem når du må ha alkohol for å sovne osv.

Skrevet

Eg vil i alle fall meine at du er over grensa. Det er ikkje mengda i seg sjølv eg tenker på, men "suget" som du nemner, og at det allereie har kontrollert deg ei stund. Det kan godt hende du sjølv klarer å kutte på dette stadiet, og det synest eg du bør prøve på.

• Liker 1
Skrevet

Å faen...

Takk for svært raske og kontante svar. Sjølv om det ikkje var heilt svaret eg var ute etter... :sjenert:

No har eg lese gjennom det eg sjølv og de har skrive, og for å seie det som det er så er det litt tårer her no.

Men kva skal eg gjere då? Kor skal eg gå? Kven skal eg snakke med?

Eg kan ikkje snakke med fastlegen min (har prøvd, men vart avfeid med at eg berre måtte "slutte å drikke".

Er det nokon eg kan snakke med anonymt? Eller ringe ein psykolog?

Dette med å berre "slutte å drikke" fungerte nemlig ikkje, som de sikkert skjønar.

:tristbla:

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Eg veit ikkje heilt kor eg skal byrje.

Eg= 34 år, kvinne, "vellukka" i forhold til karriere/sosiale settings/interessante hobbyar, singel, den sterke, lyttaren.

Men så er det slik at eg drikk. Kvar dag. Til eg får ein "buzz" og kjenner at eg blir påverka.

Dette har no foregått sidan eg i september ødela armen og hadde store problem med å sove. Låg timevis og stirra i taket før eg kom opp med deg lyse ideen å drikke nokre øl eg kom på at eg hadde i kjøleskapet.

Det fungerte litt for bra, for å seie det slik...

Dei neste dagane handle eg inn øl som eg styrta før eg la meg. Slik slapp eg smertene i armen og var sikker på å sovne raskt.

Problemet (om det no er eit problem?) er at eg aldri slutta å bruke denne taktikken.

Så no tar eg meg 2-3 alkoholeiningar rett før eg legg meg. Får eit slik sug i kroppen at eg blir enormt rastlaus dersom eg veit at eg ikkje har alko i huset.

Det er det samme om det er øl, vin eller sprit. (Men prøver å unngå øl, sidan eg er redd for at det lettare luktar gammal fyll av meg dagen etterpå.)

No skal det seiast at eg er litt usikker på om dette er eit problem. Eg drikk jo ikkjemykje og eg går alltid på jobb. Det er jo slik at i ein del land er det heilt vanleg å ta seg ein god del alkohol i løpet av dagen, utan å bli stempla som sjuk. Kanskje eg berre er ein drama queen som forsøker å vere interressant ved å drikker?

Samstundes så er eg vanvittig redd for dette suget, som liksom kontrollerer meg. Og det er jo slik at dei som har fått diagnose alkoholikar har drukke seg frå både arbeid, heim og sosialt samkvem?

Viss det er nokon som har innspel her, så er eg svært takknemlig. :lete: Nesten uansett om eg får pepper eller beskjed om å ta meg ein drink til!

Jeg syns det høres ut som et alkoholproblem det der ja. Hva med AA. -vet ikke hvordan man kommer i kontakt med de men..

Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Skrevet

Du bør holde opp med å drikke umiddelbart!

Klinisk sett er du ingen alkoholiker - men ud fra det du beskriver, kommer du helt sikkert til å udvikle alkoholisme hvis du ikke tar tak i dette. Mengdene du konsumerer (lidt i overkant av hva som er forsvarlig) er ikke så store, men det du beskriver om ditt drikkemønster og refleksjon rundt dette tender samtlige røde lamper hos meg. Jeg tror det er et spørsmål om tid før dette eskalerer, og du vil oppleve større konsum, tidligere drikkestart hver dag, "sykmelding" fra jobb når det er gått for langt en kveld i blandt, samt drikking om morgenen og slurving med måltider.

Du har et veldig usundt forhold til drikking ud fra hva du beskriver. Jeg mener du bør søke å få en samtale med en fagperson, for å vurdere hvorledes du skal ta kontroll over dette. I første rekke vilde jeg anbefale å ringe til rustelefonen - 08588 - og få hjelp til å komme i kontakt med en instans nær deg.

Mengdene du drikker er ikke veldig alvorlig nå. Men det du beskriver om adferd og engstelse rundt dette vil kunde føre til at disse mengdene bliver betydelig større. Du har tatt første steg ind i alkoholikerens tankemåde. Trekk den foden tilbake, og få hjelp før dette ikke lader seg snu.

• Liker 6
Gjest badeand1
Skrevet

AA Anonyme alkoholikere

Landsdekkende opplysningstelefon

911 77 770

Skrevet

Å faen...

Takk for svært raske og kontante svar. Sjølv om det ikkje var heilt svaret eg var ute etter... :sjenert:

No har eg lese gjennom det eg sjølv og de har skrive, og for å seie det som det er så er det litt tårer her no.

Men kva skal eg gjere då? Kor skal eg gå? Kven skal eg snakke med?

Eg kan ikkje snakke med fastlegen min (har prøvd, men vart avfeid med at eg berre måtte "slutte å drikke".

Er det nokon eg kan snakke med anonymt? Eller ringe ein psykolog?

Dette med å berre "slutte å drikke" fungerte nemlig ikkje, som de sikkert skjønar.

:tristbla:

Svaret diit bekrefter det jeg vilde si: Dette klarer du ikke alene!

Jeg gjentager at rustelefonen kan være et godt sted å starte - 08588

Anonyme alkoholikere treffer du på 911 77 770.

Ingen av disse vil være fordømmende, og du vil blive mødt med respekt og forståelse. Her kan du også få hjelp til å finde profesjonell hjelp der du bor.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Har du tenkt at du skal ha familie en dag? Barn? For dette er ikke særlig forenlig med barn, graviditet eller samliv generelt, vet du.

Dessuten handler ikke livet om å sløve seg ned :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Kudos til Giacomo_P for reflekterte svar! :pls:

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Trådstarter:

Blåkors

Forøvrig har jeg følgende tips til deg:

Hvis du beslutter at du skal klare å slutte alene, så sett deg "små mål": En dag uten alkohol. Så den neste, osv.

Det er fullt mulig - mange som har klart det.

Det største steget er imidlertid å innrømme at du har et problem. Og du er kommet så langt at du er på vei inn i et. Slutt mens det fortsatt er mulig.

Skrevet

Bare så det er sagt, man kan godt være alkoholiker uten å drikke seg fra hus og hjem. Min far var alkoholiker i over 20 år (er tørrlagt nå), men det var ikke en dag at han ikke dro på jobb og han gjorde en god jobb også. Men så var det rett hjem og drikke...

Du bør absolutt ta tak i dette med en gang og for guds skyld ikke tenk at du bare skal "vente litt".

• Liker 1
Skrevet

Heilt ærlig så har alle desse bastante svara frå dykk kome ganske bardus på meg. :tristbla:

Heilt ærleg så tenkte eg vel berre at "ja ja, nokon et 2 sjokoladar for å roe seg, mens eg tar meg nokre drinkar. No harm done".

beklagar skrivefeil men er no inne i Koskenkova nr 2.

Det eg har gjort no er å helle ut all spriten (minus den eg brukte til å lage meg den 3. drinken). Og har satt kvitvinen ut av kjøleskapet. For ikkje ein gong eg drikk vel varm kvitvin (håpar eg ).

Så tenkte eg at dersom eg klarar å ikkje drikke i morgon så kan eg sleppe å ringe til AA (eller den andre telefonen). Men viss eg drikk så MÅ eg ringe.

Høyres dette greit ut?

Eller er det ein misbrukar som snakkar her ? Ha ha ! Beklager, men det er slik at eg alltid har vore den sterke/reflekterte for andre. Så no veit eg ærleg tala ikkje heilt kva eg skal føle.

Når det er sagt så er eg SVÆRT takknemlig for at de gidd å svare! :yvonne:

(Sjølv om det ikkje altså er svaret eg helst ville ha... ) :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...