Gå til innhold

dere synes sikkert at jeg er creepy men det er litt av poenget, siden dette er et forum og ikke real life.


Gjest blackbird

Anbefalte innlegg

I don't talk to girls very often...

The girl that I mentioned in the orginal post, I know her name etc. because I found her on facebook, but I haven't seen her in a long time. By now I think she is probably indifferent to me.

2011 was the least productive year in my life really. I had a lot of problems with the diurnal rythms, I know everything about light therapy etc., but i just have to stay awake when I have to. It's a complicated story and I don't want to get into that right now.

I know I can't contact her on her facebook because she will think that I'm crazy.

I have anxiety about approaching girls, and my biggest problem was that i didn't feel that I was good enough. I have talked a lot with her female friends before she was in the picture, they are all very sweet girls with sweet personalities.

I've probably been perceived as weird and lethargic (? merkelig bruk av det ordet her, men ok.) in the sense that I didn't really do anything to show interest. I mean, I should've come to her store, where she works, early in the morning, when she was there in summer 2011... (???)But when I talked to her I could tell it was too late. She was just indifferent, but that's ok, I guess I deserved that. So while I am sitting here writing my "diary" and complaining about the mess that I have created for myself, she's probably had sex with another man, and maybe even has a new bf.

I dont know what to do really in general to find someone. And I can't talk to her friends about my feelings either, because there is no point.

It is probably the biggest mistake I have made in my life. I had a chance with this girl, felt I wasn't ready, now I am ready, but it's too late! And the hardest part is knowing that she gave me so many chances.

I hope my english is alright, some sense of accomplishment would be good right now! :-)

Sånn ville jeg ha formulert det, men engelsken er ikke problemet egentlig, er veldig vanskelig å vite hva du vil ha svar på her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grapefrukt

ok, jeg har fått råd i andre forum -jeg må prøve å finne andre jenter.

Alt begynnte så godt fordi: jeg har snakket med venninene hennes før, så kom hun inn i bildet, og nå dette :-(

men jeg er enig i at jeg sannsynligvis bør glemme både henne og venninene hennes.

Gjør det.

Det er mange andre jenter der ute, noen må man gi opp og andre vil det fungere bedre med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det over en rettelse på engelsken???

hvorfor poste noe som allerede er postet på nytt??

Hvis du SER ETTAR så har omformulert mye av den dårlige engelsken din :)

Værsågod!

Problemstillingen din forstår jeg ikke så den kan jeg ikke hjelpe med :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det over en rettelse på engelsken???

hvorfor poste noe som allerede er postet på nytt??

Ja, i innlegg #43 er noen som har rettet "brevet" ditt eller hva jeg skal kalle det. Altså hovedinnlegget ditt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

Hvis du SER ETTAR så har omformulert mye av den dårlige engelsken din :)

Værsågod!

Problemstillingen din forstår jeg ikke så den kan jeg ikke hjelpe med :)

problemstillingen har vel blitt grundig diskutert her(og en del andre plasser på nett).

Jeg skulle ønske at jeg kunne skru tiden tilbake slik at hun kunne vært sammen med meg nå, men det går jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemstillingen har vel blitt grundig diskutert her(og en del andre plasser på nett).

Jeg skulle ønske at jeg kunne skru tiden tilbake slik at hun kunne vært sammen med meg nå, men det går jo ikke.

Tydeligvis ikke, siden du stiller det samme spsm. om og om igjen, like uklart hver gang.

Men altså, forstår det sånn at det handler om en jente, som ikke vil vær sammen med deg, du vet at det ikke går..... DU VET AT DET IKKE GÅR.

Da må du bare gå videre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemstillingen har vel blitt grundig diskutert her(og en del andre plasser på nett).

Jeg skulle ønske at jeg kunne skru tiden tilbake slik at hun kunne vært sammen med meg nå, men det går jo ikke.

herregud, er du helt dust?

Du kan ikke skru tiden tilbake, og selv om du hadde kunnet gjøre det så ville hun neppe tatt deg uansett! Du sier jo at hun tror du er en creeper, og med tanke på hvordan du forklarer at du tenker å ta kontakt med henne (gå via vennene hennes etc.) så skjønner jeg godt hvorfor hun tror dette!

Slutt å spør om hjelp til hvordan du skal få henne tilbake, det kommer ikke til å skje!!

Hun vil ikke ha deg, det er ingenting du kan gjøre med det fordi det er for sent!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

herregud, er du helt dust?

Du kan ikke skru tiden tilbake, og selv om du hadde kunnet gjøre det så ville hun neppe tatt deg uansett! FEIL!!! Du sier jo at hun tror du er en creeper, og med tanke på hvordan du forklarer at du tenker å ta kontakt med henne (gå via vennene hennes etc.) så skjønner jeg godt hvorfor hun tror dette!

Slutt å spør om hjelp til hvordan du skal få henne tilbake, det kommer ikke til å skje!!

Hun vil ikke ha deg, det er ingenting du kan gjøre med det fordi det er for sent!! OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemstillingen har vel blitt grundig diskutert her(og en del andre plasser på nett).Jeg skulle ønske at jeg kunne skru tiden tilbake slik at hun kunne vært sammen med meg nå, men det går jo ikke.

Hvis hun hadde villet vært sammen med deg, så hadde vel hun tatt kontakt med deg!!

Dette blir for dumt.. :forvirret:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Hvis hun hadde villet vært sammen med deg, så hadde vel hun tatt kontakt med deg!!

Dette blir for dumt.. :forvirret:

Hmmm ok. Jeg går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

I don't talk to girls very often...

The girl that I mentioned in the orginal post, I know her name etc. because I found her on facebook, but I haven't seen her in a long time. By now I think she is probably indifferent to me.

2011 was the least productive year in my life really. I had a lot of problems with the diurnal rythms, I know everything about light therapy etc., but i just have to stay awake when I have to. It's a complicated story and I don't want to get into that right now.

I know I can't contact her on her facebook because she will think that I'm crazy.

I have anxiety about approaching girls, and my biggest problem was that i didn't feel that I was good enough. I have talked a lot with her female friends before she was in the picture, they are all very sweet girls with sweet personalities.

I've probably been perceived as weird and lethargic (? merkelig bruk av det ordet her, men ok.) in the sense that I didn't really do anything to show interest. I mean, I should've come to her store, where she works, early in the morning, when she was there in summer 2011... (???)But when I talked to her I could tell it was too late. She was just indifferent, but that's ok, I guess I deserved that. So while I am sitting here writing my "diary" and complaining about the mess that I have created for myself, she's probably had sex with another man, and maybe even has a new bf.

I dont know what to do really in general to find someone. And I can't talk to her friends about my feelings either, because there is no point.

It is probably the biggest mistake I have made in my life. I had a chance with this girl, felt I wasn't ready, now I am ready, but it's too late! And the hardest part is knowing that she gave me so many chances.

I hope my english is alright, some sense of accomplishment would be good right now! :-)

Sånn ville jeg ha formulert det, men engelsken er ikke problemet egentlig, er veldig vanskelig å vite hva du vil ha svar på her...

jeg har bare et lite tilleggs-spørsmål. Hvis noen som kjenner meg tilfeldigvis hadde fått vite dette og de forsto at det var meg, hva ville de da synes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare et lite tilleggs-spørsmål. Hvis noen som kjenner meg tilfeldigvis hadde fått vite dette og de forsto at det var meg, hva ville de da synes??

Hvis de kjente deg hadde de vel ikke reagert på det? Da ville de jo visst hvordan du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Hvis de kjente deg hadde de vel ikke reagert på det? Da ville de jo visst hvordan du er.

ok, men hva med dem som vet hvem jeg er, men ikke kjenner meg veldig godt. Det var det jeg mente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ok, men hva med dem som vet hvem jeg er, men ikke kjenner meg veldig godt. Det var det jeg mente :)

Hva de ville ment om at du var betatt av en jente som jobbet i en butikk? Det er ikke akkurat unormalt, så de ville nok ikke tenkt noe over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Hva de ville ment om at du var betatt av en jente som jobbet i en butikk? Det er ikke akkurat unormalt, så de ville nok ikke tenkt noe over det.

joda, men når de leser hele historien liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har fått så mange lite forståelsesfulle svar, og at du takler svarene veldig bra . det er tydelig at du har angst for hva andre (spesielt denne jenta) tenker om deg!! Det er ikke bra, du er flott på din måte og alle har ting vi må endre på. Det er tydlog at du er småbetatt av jenta, og det er da helt vanlig å være betatt!!! MEN du må tenke på deg selv først. Du må bygge opp din egen selvtillit og bli mye mer sikker på deg selv, noe som ser ut til å være en lang prosess.

1. drit i hva andre tenker om denne posten eller deg genrelt. Drit i venninnene , drit i hans og per. Drit i hele gjengen. Folk har alltid noe de vil si og vi må klare å takle at man ikke blir likt av alle. Alle er rare egentlig. Så ikke bry deg om du er litt rar. Det går bra.

2. Få hjelp med selvtilliten din! Du driver jo å tråkker deg selv ned i gjørma i mens denne jenta høyst sannsynligvis har helt andre ting å tenke på (som alle andre) . Vi mennesker er generelt veldig flinke til å dømme seg selv. Slutt med det.

Glem jenta foreløbig, jobb med deg selv og du skal se at jenter kommer og går :)

Hvis ikke så kan du bare sende en meld til henne på facebook for du har lyst. Bare å si Hei!:) Alt bra?! El. Liknende. Vil hun ikke så vil hun ikke, alle gutter har opplevd å få rødt kort før ( med mindre de ikke satser.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt kontakt på facebook, men heller prøvd å "støte på" henne i hverdagen. Hvis hun fremdeles jobber i butikk ville jeg gått dit. Så er det bare å spørre hvordan det går, osv. Om dere har en hyggelig samtale kan du så spørre om hun vil ta en kaffe senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...