Meg88 Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei. Fikk nettopp høre av ei venninne at det er stor diskusjon rundt hipp-grøten om dagen... at denne ikke lenger var anbefalt fordi den inneholdt ett eller annet som er skadelig for barnet? Hmmm... gutten min spiser kun hipp sin grøt (virker som han får vondt i magen av iallefall nestlee sin grøt)... aldri hørt noe vondt om den? Andre som har fått med seg hva dette er for noe?
Pialill Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Det va vel snakk om to typer av grøten, ikke alle du kan lese alt om det her!
Meg88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2012 Hva erprobiotika? Hmm... da får jeg sjekke ut linken :-)
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Hipp sin får vel mest kritikk fordi den er veldig søt og ikke inneholder riktig type jern. Ellers ble to typer småfolk grøt trukket fra markedet nå pga usikkerhet rundt probiotika som de er tilsatt. Men dette gjalsdt grøter fra 1 år. Tror ikke Hipp sine grøter er tilsatt Probiotika. Her er siste teste på barnegrøt
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Den inneholder probiotika. Småfolk sine ja...
Meg88 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2012 jeg skrev feil... var småfolk sun grøt hun snakket om ja :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå