Sandy Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 ..eller hvordan man skriver det.. Jeg har halvlangt hår til skuldrene, men kunne tenke meg å sette på litt ekstra og få litt rockelengde på det.. Har noen peiling på hvor mye noe sånt koster? Og hvor lenge en kan ha det?¨ Vil ha vil ha vil ha....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 22. mai 2002 Og det er vel forskjell på ekte hår og uekte hår...? Resultatet altså?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullet Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 Heisann! Jeg har hatt extensions, det var ekte hår og egentlig ganske dyrt.. Men det kommer ann på hor langt du skal ha det! Selv hadde jeg det litt nedenfor skuldrene, og betalte en plass mellom 4-5000. Men så holdt jo i et halvt år da! Jeg stortrivdes med det, og kunne gjerne tenke meg å gjøre det igjen når lommeboka er litt fullere! Lykke til! Klem Gullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 Da jeg forhørte meg om priser kostet det mellom sju og ni tusen. Virker som om det er stor forskjell på prisen rundt om kring da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2002 #5 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei Sandy! Der hvor jeg jobber koster det 50 kr stk. så da er det jo bare å begynne å regne. Hvis du skal forlenge ditt eget hår trenger du vel min. 150 stk det blir jo 7500 kr kanskje du trenger flere. Det er ekte hår, det er derfor det er så dyrt. Det kan sitte opptil 1/2 år, og da er det jo på tide å ta de ut uansett...er jo ikke noe pent lenger da, for da har det jo vokst ut ca 6 centimeter. Klem fra en frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg hadde det i 7 mnd og var kjempefornøyd! Håret mitt var egentlig til skuldrene, men jeg skjøtet på ekte hår (fra India) slik at jeg hadde mørke brunt bølgete hår helt ned til rompa! Fikk mange kommentarer på at jeg hadde så langt og tykt/fint hår Jeg betalte kr. 7.000,- og satte da inn 250 "klaser" med løshår. En del faller jo av etter hvert. De fleste setter inn ca 150 stk. Vær veldig nøye med å gre det (med grov kam) ellers blir det store floker - noe som ikke er særlig pent ettersom håret som settes på er grovere enn vanlig nordisk hår. Lykke til! Klem fra Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 Ikke ta sånne som VK i Bigbrother da, hun ser helt pillefjern ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #8 Del Skrevet 2. juni 2002 Har også lurt masse på dette, spesielt på hvordan det ser ut etter etterhvert som tiden går. Håret gror jo en del, vil det være synlige knuter noen cm fra hodebunnen? Hvordan får man gredd det da? Blir det flokete når man vasker? Og hvordan tas det ut igjen, er ens eget hår helt ødelagt og må klippes kort eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Skrevet 2. juni 2002 #9 Del Skrevet 2. juni 2002 Når du får satt på løshår så setter de ikke hele hodet fullt. De stopper litt før der du har skillen "på toppen av hodet", nettopp for å unngå at festene synes etterhvert. Da henger nemlig ditt naturlige hår over og dekker det hele. Da jeg hadde extensions klippet de håret mitt litt opp sammen med løshåret slik at det så ut som om om jeg hadde langt hår som var litt gradert. Kjempefint faktisk, for da ser det ikke så tungt ut. (Du får jo ganske tykt hår med løshåret i tillegg til ditt eget). Når du vasker håret må du ikke gni så mye for da blir det fullt av floker, og når du børster det må du gre med en litt grov kam/børste slik at du ikke drar ut det påsatte håret. Når du vil ta ut extensionene (normalt etter 5-6 mnd) bestiller du time hos frisøren for dette. Da varmer de opp en "tang" som myker opp keratinen løshåret er festet med. Da bare glir de av, og du sitter igjen med ditt hår akkurat som det var før du tok i løshåret. (Det sliter selvfølgelig noe på håret ditt, men du behøver ikke å klippe deg etterpå). Nå er ikke jeg frisør, så dette er kun egne erfaringer. Jeg håper det var til litt hjelp. Lykke til uansett! Klem fra Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #10 Del Skrevet 3. juni 2002 Hm... høres fristende. Ser det helt ekte ut, eller er det lett å se at det er påsatt etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå