Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 23 år som er forelsket i en mann som er 38 år... Har kjent han en stund å vi møttes på byen på ett utested som vi begge pleier å gå mye på. Det som er problemet er at alle sier at jeg må holde meg vekke fra han, for han er ingen bra person. Men jeg klarer ikke la vær, føler jeg er avhengig av han å klarer ikke slutte å treffe han. Etter 2 gangen jeg var me han så møtte jeg tilfeldig på han på på byen, da var han ganske overlegen mot meg, å han sto å klådde og kysset på en annen jente. Rett foran ansiktet på meg, ble veldig såra da å bestemte meg for å glemme han så godt jeg kunne. Det varte ikke mer enn 2 uker, da tok han kontakt med meg igjen å jeg begynte å være med han igjen! Folk som kjenner han sier at han prøver seg på alt og alle og er en skikkelig player. Jeg ver jo egentlig at han ikke er noe bra for meg, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har det så bra når jeg er med han, forrige gang jeg var med han sa han faktisk at han hadde blitt glad i meg... Så fikk jeg vite at tidligere på kvelden så hadde han prøvd seg på en venninde av en vennide.... Jeg klarer ikke få han ut av hodet, jeg drømmer om han, tenker på han konstant...

Er det noen som har opplevd lignende? Å har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få han ut av hodet, for jeg vet jo at han ikke er noe å satse på å at det kommer til å ende med at jeg blir såra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å se for deg framtiden med denne gubben: Barna har økt risiko for misdannelse pga. hans høye alder, han kommer ikke til å være en aktiv og engasjert pappa (fordi han bruker de få gamliskreftene på å kline med andre damer på byen), og når barna har flydd redet må du trille rullestolen hans.

JA, jeg overdriver, men seriøst - høres han sexy ut nå? Finn deg noen på din egen alder som respekterer deg.

Skrevet

Om jeg har opplevd noe liknende? Ja, da jeg var 16, og jeg synes det er trist å se at du som 23 åring har så lite selvrespekt at du lar deg behandle på denne måten. Gå videre, uansett hvor vondt det gjør. Det vil bare bli vondere jo lenger tid du tilbringer med han. Kom deg ut av knipen før det er for sent, det er mitt råd.

Skrevet

Hadde han vært en bra fyr, så ville jeg ikke sagt noe på det, men dette er en drittsekk som ikke er grei med deg. Det at han er så mye eldre bidrar antagelig til at han har mer autoritet og erfaring enn deg som han kan bruke for å manipulere og være kjip. Da jeg var 21, hadde jeg en greie med en på 30, og det var for det meste en positiv og god erfaring. Han var snill og ærlig mot meg. Likevel var aldersforskjellen et problem, riktignok ikke i så stor grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...