Gå til innhold

Scarlett Johansson

Fremhevede innlegg

Gjest Cosette
Skrevet

Hvordan hun ser ut i bikini er det samme for meg. Det som betyr noe er at hun er en veldig god skuespiller som gir sin egen helt spesielle tolkning av sine roller. Jeg er fan av henne! :)

Jeg har en kamerat som er svært interessert i film, da særlig avantgarde og såkalt "høykulturell" film, og han mener Scarlett er en av de mest undervurderte blant de kjente skuespillerne. Han sier hun har en særegen stil som mange ikke helt forstår, og at mange er blendet av det blonde håret og de store brystene, men at om noen tiår vil man se tilbake på henne som en av de virkelig store.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Har dere sett Match Point? I den filmen er hun fantastisk. Og veldig, veldig sexy :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Pike med perleøredobb er en fantastisk film. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hun ser ut i bikini.

• Liker 1
Skrevet

Lost in Translation... :rodmer:

• Liker 5
Skrevet

Lost in Translation... :rodmer:

Hun er fantastisk vakker! I Lost in Translation er hun så ekte, rå og sårbar at jeg får helt frysninger på ryggen.

• Liker 1
Skrevet

Pike med perleøredobb er en fantastisk film. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan hun ser ut i bikini.

Jeg kom inn her for å si at hun ser fantastisk ut i bikini og at det er deilig å se folk som ikke holder på å knekke på midten, men at hun er skikkelig irriterende i Girl with a pearl earring. Det er noe med fjeset hennes som virkelig ikke appellerer til meg.

Skrevet

Æsj!

Har aldri likt oppsynet til denne dama.

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha lest gjennom tråden og tatt en titt på bildene stoppet jeg opp og tenkte "hva gjør jeg her inne? Hvorfor leser jeg denne tråden?"

Mennesker er mennesker... Det at kjendiser blir vist i media oftere en andre betyr ikke at de er satt sammen på en annen måte. Det at mange av dem er svært tynne viser bare hvilket press de har på seg for å fremstå perfekte, og burde få oss til å tenke gjennom hva vi utsetter barna våre for, og hva slags idealer de streber mot å måle seg med.

• Liker 1
Skrevet

CELLULITTER! Ah, deilig at hollywoodfolk også har det, og likevel kan se bra ut! :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg synes hun ser helt alminlig ut

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom inn her for å si at hun ser fantastisk ut i bikini og at det er deilig å se folk som ikke holder på å knekke på midten, men at hun er skikkelig irriterende i Girl with a pearl earring. Det er noe med fjeset hennes som virkelig ikke appellerer til meg.

Jeg syns det er noe veldig særegent og vakkert med ansiktet til Scarlett. Kan helt ærlig si at jeg ikke syntes hun var så utrolig vakker før, men nå syns jeg hun er utrolig vakker - det er noe spesielt med henne.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med SJ. Jeg synes ikke hun er wow vakker. Jeg synes hun er alminnelig pen med en helt vanlig fin kropp. Det er bare min mening.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun ser forholdsvis vanlig ut, men med noen fantastiske trekk som gjør at hun ikke bare er en typisk "the girl next door", men "the girl next door" som man drømmer om.

Skrevet

En av de vakreste skuespillerene, synes jeg. Er noe spesielt og sexy ved henne. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Flere bilder :) Jeg syns det er så fint at hun ikke må være solariumsbrun for å tørre å vise seg i bikini :)

Ja, det er helt klart noe rasistisk over det at hvite må bli mindre hvite for å være pene. :nei:

• Liker 2
Skrevet

Ja, ser dama har fått celulitter - ikke at det gjør noe. Dama er flott å se på. Celulitter har jeg litt av selv så det er ikke et forsøk på å pirke på henne ;P

Gjest Purple Haze
Skrevet

De aller fleste voksne kvinner har cellulitter, kjendiser også. Synd å se at folk fryder seg over å finne lyter hos andre. Må være utrolig ubehagelig å se bilder av seg selv i bikini og lese stygge kommentarer når man er kjendis. Da skal man legges under lupe og plukkes i filler. Og det er liksom helt greit.

I mine øyne er Scarlett Johansen en av de vakreste kvinnene jeg vet om. Sensuell, sjarmerende, jordnær og ikke minst en veldig god skuespiller.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Åh, hun er heit! og har garantert de beste brystene i Hollywood (hun og Christina Hendrick). Kunne ha gitt lillefingeren min for å se ut som henne, både med cellulitter og blek hud :jepp:

Skrevet

De aller fleste voksne kvinner har cellulitter, kjendiser også. Synd å se at folk fryder seg over å finne lyter hos andre. Må være utrolig ubehagelig å se bilder av seg selv i bikini og lese stygge kommentarer når man er kjendis. Da skal man legges under lupe og plukkes i filler. Og det er liksom helt greit.

I mine øyne er Scarlett Johansen en av de vakreste kvinnene jeg vet om. Sensuell, sjarmerende, jordnær og ikke minst en veldig god skuespiller.

Hæ?

Jeg synes det er fint at hun har cellulitter og tør å gå på stranda for det. Det skulle vært flere hollywood-kjendiser som henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...