Gå til innhold

Scarlett Johansson

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller ser hun helt gjennomsnittlig ut? Jeg er positivt overrasket :)

scarlett-aloha-02.jpg

splash_t_scarlett-johansson-bikini-pictures_110212b_0.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er et menneske, hehehe.. Velkommen til retusjering!

Men hun er sabla flott, flottere enn gjennomsnittet absolutt!

Og litt rynker på lårene når man går/løper er faktisk normalt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil se sånn ut! Slank og vakker med befriende naturlig appelsinhud. Alle kjendisdamer har jo appelsinhud i større eller mindre grad når de ikke er polert i Photoshop.

Scarlett er langt over gjennomsnittet vakker, selv med sine (helt normale) cellulitter.

• Liker 4
Skrevet

Vel, hun er jo et helt vanlig menneske (sett bort fra berømmelsen). Helt gjennomsnittlig, og utrolig flott! :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med henne. Sorry, men synes ikke hun er pen, snarere tvert i mot...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med henne. Sorry, men synes ikke hun er pen, snarere tvert i mot...

The Island.

Skrevet

Hun ser fin ut!

mange nettsider/blader hevder Scarlett har timeglass fasong, men jeg syntes ikke det..(ifølge disse bildene her)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod

Gjest Levitate
Skrevet

Scarlett Johansson er en av de vakreste kvinnene som eksisterer på jord.

• Liker 3
Skrevet

Scarlett er bare helt skjønn :rodmer:

Synes kroppen hennes er helt nydelig den også, myk og slank på samme tid liksom. Er så fint å se at noen av disse kjendisene kan ha helt vanlige og naturlige kropper!

• Liker 1
Gjest skorpio
Skrevet

Synes også hun er nydelig vakker! Hvor fant du disse bildene? Moro å se naturlige bilder av kjendiser ;)

Skrevet

Flere bilder :) Jeg syns det er så fint at hun ikke må være solariumsbrun for å tørre å vise seg i bikini :)

scarlett-johansson-bikini-beach-01.jpg

scarlett-johansson-bikini-beach-05.jpg

Skrevet

Hvordan hun ser ut i bikini er det samme for meg. Det som betyr noe er at hun er en veldig god skuespiller som gir sin egen helt spesielle tolkning av sine roller. Jeg er fan av henne! :)

• Liker 2
Skrevet

Hun har mer cellulitter enn meg :danser:

Hehe, synes det er fint å se at kjendiser er vanlige mennesker de og.

Skrevet

Scarlett er en av mine favorittskuespillere, utrolig dyktg i tillegg til å være vanvittig pen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...