Gå til innhold

Hengepupper i tidlig alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Det må være slitsomt å ha et så kritisk forhold til kroppen sin, og hele tiden ha fokus på at alt skal være perfekt. Puppene på bildene var flotte, og helt normale. Kunne ikke med min beste vilje se hengepupper på det første bildet TS linket til.

Og så trist at dere ikke viser dere nakne for kjæresten! Han synes sikkert at dere har verdens flotteste og deiligste pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Fortsetter under...

På 24.2.2012 den 23.07, AnonymBruker skrev:

 

Ville bare svare på dette. Om du tar brystreduksjon vil det mest sannsynlig følge med melkekjertler og "annet" som du trenger for å amme, så det KAN være du vil få problemer med å produsere nok melk. Men du fjerner jo ikke alt, så du kan fint amme, så lenge du er klar over at du kanskje må delamme og "fylle på" med MME. :)

 

Dessuten vil hormonene gjøre sitt med brystene uansett under en graviditet, så jeg ville ventet. Så blir det ikke "bortkastet" om du ikke er fornøyd etter du har fått barn.

Litt sent svar her, men la for all del puppene være som de er.Ikke begynn å tukle med naturen. Personlig  synes jeg hengepupper er både flotte å se på  og gode å holde i hånda.

Skjermbildehenge.PNG

Endret av DDpluss
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28 år nå, og har hatt «hengepupper» hele livet... Begynte å få pupper tidlig, sikkert allerede rundt 9-10 år. Og de ble store.. Kunnskapsløs og full av uvitenhet, så lot jeg være å bruke BH de første 2-3 årene fordi det ble flaut å bruke det når ingen andre på min alder brukte det. Vel vel, de hang allerede før jeg var tenåring. Fikk to barn før jeg var 25, og brystreduksjon med løft ble gjort rett før jeg ble 27. ALDRI hatt så flotte pupper, selv med arrene som hører med. 

Jeg er 100% positiv til amming, og har ammet begge mine barn (siste frem til han var 2 år) - MEN jeg hadde når som helst valgt bort amming og tatt denne operasjonen allerede som 18-åring. 

Nå oppfordrer jeg ikke til plastisk kirurgi (for min del ble det definert som helsefremmende grunnet plager i skuldrene), men vit at det er hjelp å få. 

Anonymkode: f8dd6...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...