Gå til innhold

Hengepupper i tidlig alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i starten av 20 årene, men alltid hatt hengepupper. Har vel hatt det helt siden jeg FIKK pupper.

Jeg kan liksom putte en blyant under puppen, så sitter det der... DA er det garantert hengepupp! Dette er frustrerende og jeg syns puppene mine IKKE passer til resten av kroppen min. Det er som om de er misdannet.

Kjæresten min over 4 år, har aldri sett puppene mine når jeg står oppreist. Jeg skjuler de alltid. Men når jeg ligger etc., da hender jeg det blotter de. Så han har jo sett de og vet noenlunde åssen de ser ut, men han har ikke sett de på sitt verste.. nemlig når jeg står oppreist.

De få gangene puppene mine ser bra ut er når jeg fryser. Da strammer de seg opp og blir runde. Og brystvortene blir harde. SÅNN skulle de sett ut hele tiden!

Noe lignende slike pupper har jeg:

http://i40.tinypic.com/34pz0cw.jpg (Se for dere henne uten kjolen. Store brystvorter som peker rett ned. Dessuten er puppene mine et hakk større enn disse. Jeg har C-cup)

Et annet eksempel:

http://i40.tinypic.com/juem36.jpg

Begge bildene er fra google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at jeg ikke syns puppene passer til resten av kroppen er at jeg har en ganske godt trent kropp. Jeg trener nesten hver dag og har muskler, er stram i fisken. Og jeg er svært fornøyd med rumpa mi. Alt er liksom perfekt med kroppen min bortsett ifra de to hengepuppene som bare... henger der. De krasjer så jævlig med resten.

Som om gud bare satte en deilig jentekropp på bakken og i blinde valgte ut et par hengepupper og bare klæsjet de på. Gone! Next! lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene på det første bildet ser da helt fine ut? :klo:

Kanskje det, kanskje. Mine ligner, bare at de er et hakket verre. Og større. Og med litt svake strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, jeg har også alltid hatt hengepupper. Nå er jeg overvektig i tillegg, og har gått opp og ned i vekt... Det har IKKE hjulpet akkurat. Nå er jeg også gravid, og med vektnedgang før graviditet og så økning igjen har brystvortene mine ingen sjanse lenger, det går ikke an å tenke at de ikke peker nedover :sukk:

Men mannen min liker puppene mine fordi om, og jeg er ikke redd for at han skal se dem. Puppene er ikke alt :klemmer:

Og, etter at du har fått barna du ønsker deg, så kan du jo ta et brystløft og ihvertfall få dem litt oppover? Det har jeg tenkt til, vel og merke etter at jeg har funnet trivselsvekten min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det, for selv har pungen min begynt å henge litt.

Bortsett fra når jeg er skikkelig klar til dyst, da. Da er hele greia stram og fin.

Men ellers, da ser det litt slapt ut.

Og da blir jeg litt lei mei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke slikt heng på brystene selv, og får det ikke når de vokser heller.

Samboeren min har ved flere anledninger sagt at han elsker bryster med naturlig heng(ikke helt ekstremt, men sånn som på bildet og gjerne enda mer) - og han sier ikke det for å gi meg komplimenter, da jeg jo ikke har det ;)

Han liker forsåvidt mine mine pupper også fordi "de er spretne og har fin form" - så min konklusjon er igrunnen at han digger pupper :)

Jeg synes de puppene var fine jeg. Som i attraktive.

Kan ikke begripe at du ikke tør vise deg oppreist, selv jeg som er heterofil fikk jo lett lyst å se de puppene uten klær :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80DD

Kunne sikkert holdt en hårbørste! Haha!

Men helt ærlig - med to pupper på 1/2 kg ( eller gudene vite hvor mye de utgir i gram )

- hva er egentlig sannsynligheten av at de vil gå i mot tyngdekraften, og bevege seg i motsatt retning?

Hvis du ønsker å endre form og fassong på brystene dine,

med garantert mest helsegevinster, og med minst mulig bivirkninger / risiko:

Begynn å trene!

Svømming, flyers, håndventer, push-ups, pull down, osv.

Hvis du ønsker et best mulig resultat - ASAP

så tren brystpartiet med VEKTER 3 dager i uka,

og velg svømming som "langøkt" i en periode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! Jeg trener ca. 5 dager i uka jeg da hehe. Og ja, trening hjelper det! Men ikke nok... De blir jo ikke helt forandret, bare litt strammere pga. muskler og sånt. Men de er jo fortsatt såvidt hengepupper.

Jeg har lenge hatt lyst til brystopløfting, men så skal jeg jo ha unger om et par få år også.. Så må nok leve med disse puppene i et par år til før jeg får gjort noe drastiske endringer.

Å finne bikini er ofte et stort problem for meg! Menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei TS!

Jeg har det akkurat sånn som du!!

Bare at mine er i str 70F..

Og på min lille kropp, så passer det liksom ikke inn med de litt store puppene som ser helt forferdelig ut når jeg står oppreist, eller ligger på siden uten BH.

Har litt følelsen av at noen gutter tror de er store og runde, helt til vi kommer til senga og klærne skal av, så tror jeg egentlig de blir skuffa. De miste liksom gnisten litt.

Vet så klart at sånne gutter ikke er noe å samle på!

Har hørt at trening ikke hjelper. Og grunnen til at man får litt heng, er at huden er ganske elastisk og at man "er født" med hud som strekker seg lett.

Og da nytter det ikke å trene den.

Mine er veldig myke, så det kan skje at jeg får "dobbel pupp" om jeg bruker en BH som er litt for liten, fordi de er så myke og buler lett over kanten.

Synes også de hele tiden er i forandring. En BH passer når jeg kjøper den, men etter noen mnd, så blir den litt for liten eller jeg får dobbelpupp!

Vil prøve å unngå å stå oppreist/dusje med en gutt uten å dekke meg til.

Men bra å vite at man ikke er den eneste :kose:

Kan man ta brystoppstramming/reduksjon før man får barn, eller går det ikke an å amme etter at man har gjort det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har K-cup, så da kan man vel trygt fastslå at tyngdekraften har funnet dem for lengst. :ler:

Men jeg er ikke så redd for å vise meg naken sammen med min kjære. I starten tvang jeg meg selv, og var forsåvidt også åpen om at jeg ikke synes så mye om puppene mine. Etterhvert som jeg så at han slett ikke fikk avsmak for meg på grunn av dem, og at han så tydelig likte dem, ble det lettere for meg å like dem bedre, også. Og jo mer avslappet du blir, jo mer akrobatisk kan du være i senga. Og det settes jo også pris på. :lur:

Om ikke annet, inngå fredsavtale med dem dersom du ønsker barn, slik at du holder ut til du vet helt sikkert om du vil amme eller ikke. Surt å bestemme seg for å ikke amme slik at du kan opereres nå, for så å angre seg den dagen babyen ligger på brystet, og du ikke kan ombestemme deg.

Jeg kommer fortsatt til å få en reduksjon etterhvert, den dagen jeg er helt ferdig med amming. Men jeg har iallefall lært meg å sette såpass pris på dem, at ventetiden ikke føles fullt så lang og uoverkommelig. I alle fall ikke hele tiden. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om typen din synes dem er ok er det jo ikke noe problem? Du kan jo ta silikon... men det er jo kun om du har store store komplekser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kjæresten din som ikke får se på puppene dine. :tristbla: Gutter elsker jo å se på pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen trøst er jeg helt lik. Stram i fisken, men puppene har alltid vært litt hengete. Nå har det ikke akkurat hjulpet på med et svangerskap og halvannet år med amming (og merkelig nok omtrent nada overflødig hud på magen), men puppene var noe hengete før det og.

Men men .. what to do ..? De ser ok ut i BH, så jeg klarer å leve med de enn så lenge. Måtte jo blitt silikon hvis det skulle bli noe futt (sprett?) på sakene, men avventer det enn så lenge ... kan la tyngdekraften få virke enda ei stund før jeg tyr til såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at pupper er alt... men skjønner ikke hvordan kjæresten din kan ha klart å være i et forhold med deg i FIRE år uten å ha sett dem!!

Og, kjæresten din elsker deg, og vil elske puppene dine også. Og han blir nok dessuten glad om du tørre å vise dem til han mens du står oppreist også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

80DD

........

Hvis du ønsker å endre form og fassong på brystene dine,

med garantert mest helsegevinster, og med minst mulig bivirkninger / risiko:

Begynn å trene!

Svømming, flyers, håndventer, push-ups, pull down, osv.

Hvis du ønsker et best mulig resultat - ASAP

så tren brystpartiet med VEKTER 3 dager i uka,

og velg svømming som "langøkt" i en periode.

se under

Hei TS!

....

Har hørt at trening ikke hjelper. Og grunnen til at man får litt heng, er at huden er ganske elastisk og at man "er født" med hud som strekker seg lett.

Og da nytter det ikke å trene den.

Brystmuskler av stål kan gi et lite løft i forhold til hvor brystene henger, men endrer ikke selve henget eller plasering av brystvorta.

Jeg har gått på flere danseskoler, og tatt mange danseklasser. Kvinnene jeg har danset med har alltid hatt muskuløse sterke kropper, men de fleste hadde likevel hengepupper av et eller anna slag, flere hadde pupper like dine.

(...det ikke gøy når man blir beskylt for å være løgner når man forteller at man ikke har silikon heller :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....MEN så burde man kanskje begynne med det fra da puppene har begynt å vokse... du gravde din egen grav, gamla

.....eller at pupper vokser forskjellig.....

Man kan ha brukt BH fra første stund og likevel ha hengepupper, og man kan ha gått med puppene fri i 25år å likevel ikke ha det :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ta brystoppstramming/reduksjon før man får barn, eller går det ikke an å amme etter at man har gjort det?

Ville bare svare på dette. Om du tar brystreduksjon vil det mest sannsynlig følge med melkekjertler og "annet" som du trenger for å amme, så det KAN være du vil få problemer med å produsere nok melk. Men du fjerner jo ikke alt, så du kan fint amme, så lenge du er klar over at du kanskje må delamme og "fylle på" med MME. :)

Dessuten vil hormonene gjøre sitt med brystene uansett under en graviditet, så jeg ville ventet. Så blir det ikke "bortkastet" om du ikke er fornøyd etter du har fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...