Gå til innhold

Mugg - Hvem kontakter man?


gulrotsaft

Anbefalte innlegg

Der tar du feil. Megler forteller kjøper hvilke rettig heter han har, og hen viser ham til eierskifte forsikringen. Du tar også feil når du sier han er en mellommann, han er egentlig ikek det, han er selgers betalte representant.

Det er ingen som har påstått at meglere er jurister, du må nok lære deg å lese innleggene litt bedre før du svarer ;)

Meglere er både selgers representant og en mellommann, se f.eks. Woxholt, Avtalerett. Jeg har lest innleggene godt nok, dette var en tilleggsopplysning til TS, slik at hun ikke bygger sin rettsstilling på hva en megler måtte finne på å mene om saken. Jeg kan lese, du kan tydeligvis ikke skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Meglere er både selgers representant og en mellommann, se f.eks. Woxholt, Avtalerett. Jeg har lest innleggene godt nok, dette var en tilleggsopplysning til TS, slik at hun ikke bygger sin rettsstilling på hva en megler måtte finne på å mene om saken. Jeg kan lese, du kan tydeligvis ikke skrive.

Du kan skrive, men slett ikke det som er riktig... Du gir ts et feilaktig inntrykk av at en eiendomsmegler er en mellommann. Han er selgers representant, lønnet av selger og erfor IKKE uhildet. Gå og gjør hjemmeleksen din"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...