jerod Skrevet 11. februar 2012 #1 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har begynt å jogge fordi eg vil gå ned i vekt. Hvor ofte bor jeg jogge for å se resultater? Jeg skal ned 5 kg til sommeren og vil gjerne se resultater kjapt. Jeg trener også til Jullian Michaels 30 day shred. Og prøver også å ikke spise snop/ brus på hverdagene. Håper på svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #2 Del Skrevet 11. februar 2012 Det avhenger av hvordan kostholdet ditt er. Hvor raskt du vil se resultater er helt umulig å si, og spesielt uten å vite noe om hvor mye du spiser pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jerod Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2012 Spiser vel ca 1500+- hver dag. Spiser "nomalt" masse frukt, mye vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Del Skrevet 12. februar 2012 Du bør jogge ca 2-3 ganger pr. uke. Jeg startet med 2-3 økter og jeg så resultater ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jerod Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvor lenge jogger du? Jeg har begynt med 4-4 intervall. Er det en grei start? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå