Gå til innhold

Den Perfekte kvinnekropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

smale hofter kan være kvinnelig. selvfølgelig, men jeg føler for min del at når jeg ser jenter med mini hofter fordi dem har trent eller sultet seg tynne så er ikke det fult så kvinnelig for min del. Føler det oser litt mer selvtillit, sex og kvinnelighet i en litt mer barmfager dame.

Mulig jeg er gammeldags, men jeg har alltid foretrekt at jenter er tynne jeg og heller litt for tynn enn for stor. Syns overvekt blir hyllet for mye i dag. Pluss når ei jente skal facesitte deg er det greit at hun ikke blir for tykk mellom lårene, da føles det litt klaustrofobisk :sjenert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

smale hofter kan være kvinnelig. selvfølgelig, men jeg føler for min del at når jeg ser jenter med mini hofter fordi dem har trent eller sultet seg tynne så er ikke det fult så kvinnelig for min del. Føler det oser litt mer selvtillit, sex og kvinnelighet i en litt mer barmfager dame.

De fleste jeg kjenner med smale hofter har det naturlig. Det er ikke noe man kan slanke seg til, det er beinstrukturen. Men du får mene hva du vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe man kan slanke seg til, det er beinstrukturen. Men du får mene hva du vil.

"I'm not fat I'm big-boned?"

Ser bare for meg dette her, men med ost og kjeks og smør istedenfor grønnsaker:

Endret av Harmonics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm not fat I'm big-boned?"

Altså, en tjukk dame kan ha smale hofter selv om hele hun er bred. Bare at hoftene er dekt med fett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, en tjukk dame kan ha smale hofter selv om hele hun er bred. Bare at hoftene er dekt med fett.

Komplisert.

Men altså: Feit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store hofter, å litt store lår, men små bryster.. :sjenert: Men så er overkroppen min veldig smal! Veldig smal midje å smalt med skuldrer osv. Æh.. Pærefigur!

Ok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bredden på hoftene avgjøres først og fremst av skjelettet, ikke av hvor mye man veier. Jeg har sett plenty av lubne og overvektige kvinner med relativt smale hofter, tilsvarende har jeg sett plenty av syltynne modeller med smale hofter. Ingen av dem har hatt noen særlig midje å snakke om, siden hoftene er smale og man ikke får den forholdsmessige kontrasten.

Så det er ikke alle som kan trene seg (eller legge på seg vekt) til en "formfull" og "kvinnelig" kropp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke alle som kan trene seg (eller legge på seg vekt) til en "formfull" og "kvinnelig" kropp.

Det er greit, men hva med bare å spise litt mer fornuftig og være litt i aktivitet?

Det er ikke meningen at du skal gå rundt som et smørlager i vente på sulteforing på vinteren, hele året, vettu.

Endret av Harmonics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bredden på hoftene avgjøres først og fremst av skjelettet, ikke av hvor mye man veier. Jeg har sett plenty av lubne og overvektige kvinner med relativt smale hofter, tilsvarende har jeg sett plenty av syltynne modeller med smale hofter. Ingen av dem har hatt noen særlig midje å snakke om, siden hoftene er smale og man ikke får den forholdsmessige kontrasten.

Så det er ikke alle som kan trene seg (eller legge på seg vekt) til en "formfull" og "kvinnelig" kropp.

Nettopp. Er vel først og fremst liv-hofte-ratioen som bestemmer om hoftene er brede eller ikke, i forhold til kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit, men hva med bare å spise litt mer fornuftig og være litt i aktivitet?

Det er ikke meningen at du skal gå rundt som et smørlager i vente på sulteforing på vinteren, hele året, vettu.

Jeg trener 4 ganger i uken og spiser variert og sunt.. jeg kommer aldri til å se ut som en modell,jeg har brede hofter. Når jeg veide 45 kg så hadde jeg fortsatt brede hofter ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener

Når jeg veide

Så lenge det ikke er bare fett så gjør jo du alt rett.

Ellers - altså, HVIS det ER fett - da er det mulig at du IKKE gjør ALT rett.

Og jeg har sett hvordan kvinner "trener" på treningssenter. Av og til får jeg lyst til å bare gå bort til dem og let'er rip:

Endret av Harmonics
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er bare fett så gjør jo du alt rett.

Ellers - altså, HVIS det ER fett - da er det mulig at du IKKE gjør ALT rett.

Og jeg har sett hvordan kvinner "trener" på treningssenter. Av og til før jeg lyst til å bare gå bort til dem og let'er rip:

he he.. tro meg jeg trener hardt! Er med på hardintensitet timer,med kardio og styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he.. tro meg jeg trener hardt! Er med på hardintensitet timer,med kardio og styrke!

Da driter du i di derre "lure seg selv"-treningstimene og så tar du og spenner på deg 2 kilos ankelvekter på hver fot og stiller tredemølla på maks grader og går der som oppvarming femten minutter hver andre dag og trener STYRKE og så dropper du fettet og spiser proteiner og så etter tre-fire måneder så er fettet kraftig redusert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, vær så snill og lag en egen treningstråd i stedet. Ikke alle er enige i at råtrent med lav fettprosent er det peneste i verden.

For min del ser drømmekroppen sånn ut. Jeg liker henne ikke nødvendigvis ellers, men på akkurat dette bildet er hun perfekt.

Endret av Zoë Castillo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, vær så snill og lag en egen treningstråd i stedet. Ikke alle er enige i at råtrent med lav fettprosent er det peneste i verden.

For min del ser drømmekroppen sånn ut. Jeg liker henne ikke nødvendigvis ellers, men på akkurat dette bildet er hun perfekt.

For kroppen hennes er jo ikke trent?..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kroppen hennes er jo ikke trent?..

Hun sa råtrent med lav fettprosent og Jennifer Lopez er ingen av delene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit, men hva med bare å spise litt mer fornuftig og være litt i aktivitet?

Det er ikke meningen at du skal gå rundt som et smørlager i vente på sulteforing på vinteren, hele året, vettu.

Hvordan folk spiser og lever er vel strengt talt opp til dem selv. :) Det er mye som ikke er nødvendig, men som folk av ymse grunner likevel liker å gjøre.

Uansett, som jeg tidligere forsøkte å poengetere, det er ikke alltid en sunn livsstil og veltrent kropp vil gi deg "kvinnelig" kropp. Er man født med smale hofter, ja da har man smale hofter da. Og da er det fysisk sett umulig å få noe særlig midje å snakke om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kroppen hennes er jo ikke trent?..

Hun er selvfølgelig trent, men hun har en del fett utenpå musklene. Det er ingen (i allefall ikke jeg) som sier at det å trene er dumt / får deg til å se mindre pen ut. Mosjon er jo faktisk nødvendig for å være sunn/se sunn ut. JEG synes imidlertid at kvinner med litt fett utenpå musklene er fint, og her synes jeg at Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé (men disse to siste har visst gått ned litt?) og Kim Kardashian er gode eksempler (synes kanskje at Kardashian har litt for store pupper).

Dette er kvinner som er kurva fra naturens side, og som vil ha kurver uansett hvordan de går opp og ned.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...