Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på klær

Gjest 89-modell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer vel litt også. Noen måneder ingenting, noen mer. I snitt i fjor vil jeg anta at jeg lå på rundt 1100-1200.

Har budsjettert med 1800 pr mnd på "forfengelighetsshopping". (Sminke og sko inkl.).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-500 kr. Jeg handler som regel alltid klærne billig og brukt på eBay, utover det så handler jeg for det meste når jeg er ute og reiser. Mange måneder siden jeg handlet i norske klesbutikker (foruten en og annen ting gjennom Ellos).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har dere i kles/tilbehør budsjett i mnd?

Jeg har ikke bestemt sum per måned for det ikke er hver måned jeg kjøper klær, sko, tilbehør. Jeg har alt jeg trenger og siste gang jeg kjøpte noe nytt var nye votter i november i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig vanskelig å si egentlig. Pleier ikke å shoppe hver måned, går vel i hvertfall tre måneder mellom hver gang kanskje. Da kan jeg kanskje bruke opptil 1000 kr, men ellers går det som regel i 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Jeg har ikke kjøpt noe tøy på sikkert 1 til 2 år. Det tøyet jeg har er i orden og ser skikkelig ut så jeg ser ikke noe poeng i og kjøpe mer når jeg har nok tøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe budsjett på det. Kjøper det jeg trenger til meg selv når jeg trenger det. Samme når det gjelder mann og barn. Hver annen måned er det vel rundt tusenlappen i klær på ungen. Jeg brukte 300 kr til meg selv denne måneden. På salg. Skal kjøpe mer klær til mannen på slutten av måneden. Det blir vel noen hundrelapper det også, men mindre enn det vi brukte på ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nok jevnt over ganske lite. Er ikke noe spesielt glad i å handle klær for tida. De siste par årene kan det kanskje dreie seg om 3-5000 i året. Dette inkluderer en vinterjakke, samt noe treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver å unngå helt å kjøpe klær da jeg ikke har råd til det, men hender det går galt, falt feks. fullstendig for et par skjørt på Fretex i jula, så der gikk det plutselig nesten 200 kr. I snitt de siste 3 årene tror jeg at jeg har brukt ca 50 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mellom 1.000 og 2.000 hver måned i gjennomsnitt på klær og sko. Jeg kjøper få, men dyre klær, en cashmere-genser av god kvalitet koster fort mer enn 2.000 kroner. Jeg liker ikke bruk-og-kast-klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper klær før julebord, bryllup osv, samt hvis vintersko eller favorittbuksa ryker. Kanskje 300 i snitt på meg selv i mnd? Kanskje 1000 på barna, avhengig av årstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...