Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt en slik hylle


punkyB

Anbefalte innlegg

Ønsker en bokhylle bestående av flere kvadratiske hyller - ligner på romdelere .

Har et bilde av en hylle - bildet på venstre side i rad nr. 3 fra toppen - bortsett fra at min skal være MAX 1 m høy og ca. 2-3 m bred. Fargen er ikke så nøye men helst mørkebrun - svart eller askefarge. Gjerne med hjul.

http://www.finn.no/finn/realestate/viewpic...305661.jpg&alt=

Vet du hvor jeg får tak i en slik?? Kjempefint hvis du evnt. har en link med bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har noe som kan minne om dette på IKEA, skjønnt ikke så brei - men det går an å sette flere ved siden av hverandre kansje?

Her er link. Jeg ser ikke om den kan velges i flere farger, men jeg er *nesten* sikker på at jeg har sett denne i sort...

Ellers har bolia.com en slik hylle i sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers var det mer i den leiligheten jeg kunne tenkt meg... og det finner jeg neppe på IKEA... lekker bolig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen link, men det er en bokhylletype som heter Montana - de finnes i alle slags fasonger, størrelser og farger... Spør etter dem i en større møbelforretning (tror merket er dansk...?) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noe som kan minne om dette på IKEA, skjønnt ikke så brei - men det går an å sette flere ved siden av hverandre kansje?

Her er link. Jeg ser ikke om den kan velges i flere farger, men jeg er *nesten* sikker på at jeg har sett denne i sort...

Ellers har bolia.com en slik hylle i sort

Takk for tips og linker :D - dessverre ser de ut til å være litt for høye. Skal ha de under et bilde så de kan max være 1 m høye .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen link' date=' men det er en bokhylletype som heter Montana - de finnes i alle slags fasonger, størrelser og farger... Spør etter dem i en større møbelforretning (tror merket er dansk...?) :wink:[/quote']

Takk - noterer meg navnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å utdype har jeg sett innstikk i div interiørblader med hyllene deres - f.eks BoBedre, Bonytt og noen andre også tror jeg... og de ser vanvittig stilige ut!

Let i blader og spør... jeg har søkt på nettet men finner ikke noen side... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg FANT!!!!! Her ser du dem :ler:

Takker - der ser det jo ut til å være uendelige muligheter. Fant forhandlere i Norge også. Skal ta meg en kikk :D

Bare litt usikker på hva dette koster ..... men ...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at de er dyre, men akkameg de er jo så fine og har ALT! Alle farger, høyder, bredder, dybder, med skapdører, skuffer... whatever...

Ønsker meg også slike... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Den leiligheten har jeg sett på før ja, den er så sinnsykt lekker!

Liker de hyllene der, skulle ønske jeg hadde plass til en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Skeidar har en slik lav (90 cm) romdeler med hjul, men det ser ut til at den kun finnes i lønn folie.

I tillegg har de denne, som er 83 cm høy, i lønn eller kirsebær folie.

Kanskje du kan male dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skeidar har en slik lav (90 cm) romdeler med hjul' date=' men det ser ut til at den kun finnes i lønn folie.

I tillegg har de denne, som er 83 cm høy, i lønn eller kirsebær folie.

Kanskje du kan male dem?

Den siste er det meget mulig jeg ender på - var og kikket på den i dag faktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sjekk denne linken:

http://www.ilva.dk/produkt/5/5350/Reoler

Syns Ilva har veldig mye spennende møbler til en gunstig pris, ulempen er selvsgat at de holder til i Danmark. Men har hørt at de er behjelpelig med frakt til Norge.

Ser at fargen ikke stemmer med hva du ønsker, men det er jo mulig de kommer med nye farger når salget er ferdig, og nye kolleksjoner kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekk denne linken:

http://www.ilva.dk/produkt/5/5350/Reoler

Syns Ilva har veldig mye spennende møbler til en gunstig pris, ulempen er selvsgat at de holder til i Danmark. Men har hørt at de er behjelpelig med frakt til Norge.

Ser at fargen ikke stemmer med hva du ønsker, men det er jo mulig de kommer med nye farger når salget er ferdig, og nye kolleksjoner kommer inn.

Takker - dette var en fin link. Kan jo alltid male de - så det er ikke noe problem om jeg ikke finner riktig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...