Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #41 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ønske er oppfylt men du mister den i gulvet idet du får den . Jeg ønsker meg perfekt kropp uten å måtte trene for den. Endret 9. februar 2012 av Missi89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 9. februar 2012 #42 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket er oppfylt, men du eser ut til det dobbelte hver gang du har sex Jeg ønsker meg mer tid med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. februar 2012 #43 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, men du mister jobben Jeg ønsker meg en ny sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #44 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket oppfylt, men sykkelen er et samlesett på 1500 deler! Jeg ønsker meg en tur til Hawaii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #45 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske ditt er oppfylt men du må bytte fly 10 ganger for å komme deg ditt. Jeg ønsker meg en kattepus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket er oppfylt, men pus hater deg. Jeg ønsker meg arme riddere til frokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 10. februar 2012 #47 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket ditt blir oppfylt, men dessverre viser nyere forskning at armere riddere er mye mer usunt og fetende enn først antatt. Jeg ønsker meg en fredelig verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket oppfylt, men en komet treffer gjorda og utsletter menneskene. Jeg ønsker meg en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 10. februar 2012 #49 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket oppfylt, men en komet treffer gjorda og utsletter menneskene. Jeg ønsker meg en kjæreste. Ønske oppfyllt, men det viser seg at han er en psykopat. Jeg ønsker meg et lykkelig ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 10. februar 2012 #50 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønske oppfyllt, men du forlater han pga du finner ut at du har en annen legning Jeg ønsker meg en fin lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #51 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønske oppfylt, men det er 20 år i fremtiden. Jeg skulle ønske jeg var dronning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infantata Skrevet 10. februar 2012 #52 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønske oppfylt, men du blir Nord-Sibirs dronning og må flytte dit permanent. Jeg ønsker meg veloppdragne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 10. februar 2012 #53 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ønsket oppfylt, men barna dine er redde for deg. Jeg ønsker meg et småbruk på landet. Endret 10. februar 2012 av Dragonfly84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. februar 2012 #54 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket oppfylt, men er jordene er invadert av jordrotter som er immune mot rottegift! Jeg ønsker å få holde en liten, dunete orangutangunge i armene og kose med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. februar 2012 #55 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket oppfylt, men er jordene er invadert av jordrotter som er immune mot rottegift! Jeg ønsker å få holde en liten, dunete orangutangunge i armene og kose med den. Ønsket oppfylt. Men moren dens får øye på deg og blir så sinna at hun angriper deg, og du dør. Jeg ønsker at jeg blir lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 10. februar 2012 #56 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønsket oppfylt, men du blir det bare for en dag, og må leve med tapet av lykkeligheten din resten av livet. Jeg ønsker meg en kokk som kan lage god mat til meg hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 10. februar 2012 #57 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønske oppfyllt men han knakk av alle fingrene etter en sageulykke Jeg ønsker stillhet hele helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. februar 2012 #58 Del Skrevet 10. februar 2012 det ønske er oppfylt, men det er bare fordi alle barna dine har rømt vekk fra deg! jeg ønsker å være 13 cm høyere enn det jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agg Skrevet 10. februar 2012 #59 Del Skrevet 10. februar 2012 det ønske er oppfylt, men det er bare fordi alle barna dine har rømt vekk fra deg! jeg ønsker å være 13 cm høyere enn det jeg er Ønsket er oppfylt, men kun den ene foten blir 13cm lengre. Jeg ønsker meg ny sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 10. februar 2012 #60 Del Skrevet 10. februar 2012 Ønske oppfylt, den er av rosa fuskepels Jeg ønsker meg nytt bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå