Chiyo Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, men det finnes ikke sko som passer. Jeg ønsker meg en ny TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #22 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ønske oppfylt, men fra i morgen av sendes alle spennende programmer kun via internett! Jeg ønsker meg vinger! Endret 9. februar 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. februar 2012 #23 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, men fra i morgen av sendes alle spennende programmer kun via internett! Jeg ønsker meg vinger! Ønske oppfylt, men du kan ikke fly. den ene vingen er ødelagt. ønsker meg en drømmeferie til australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. februar 2012 #24 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, men du kan ikke fly. den ene vingen er ødelagt. ønsker meg en drømmeferie til australia Ønsket oppfylt, men du må svømme dit! Jeg ønsker meg en god middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. februar 2012 #25 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket oppfylt, men du får bare se på at andre spiser den. Jeg ønsker meg førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 9. februar 2012 #26 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket oppfylt, men du får bare se på at andre spiser den. Jeg ønsker meg førerkort. Ønske oppfylt, men du har fått førerkort på traktor. Jeg ønsker meg en kjæreste! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. februar 2012 #27 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) .. Endret 9. februar 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, men du har fått førerkort på traktor. Jeg ønsker meg en kjæreste! Ønske oppfylt, men han er skikkelig stygg. Jeg ønsker meg en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. februar 2012 #29 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfyllt men noen tok den før deg. Jeg ønsker meg lottogevinsten på Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 9. februar 2012 #30 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket oppfylt, men det er 7856 andre med 7 rette også denne lørdagen Jeg ønsker meg en Pepsi max Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 9. februar 2012 #31 Del Skrevet 9. februar 2012 Men den er uten kullsyre, og smaker KUN vann Jeg ønsker meg fire kvinnelige strippere som er deilige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. februar 2012 #32 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket ditt er oppfylt, men de nekter å strippe for deg! Jeg ønsker meg en sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 9. februar 2012 #33 Del Skrevet 9. februar 2012 ønsket ditt er oppfylt men den er smelta og er umulig å spise ønsker meg en god natts søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #34 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt men du får det ikke før om tre måneder Jeg ønsker meg en ferie til et varmt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 9. februar 2012 #35 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt, du får reise til favelaen i Rio de Janeiro under en hetebølge. Jeg ønsker meg ny vinterjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 9. februar 2012 #36 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønske oppfylt men det holder deg ikke varm. Jeg ønsker meg sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. februar 2012 #37 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) ønske oppfylt, men det er med meg jeg ønsker meg fred på jorden Endret 9. februar 2012 av NozMonster 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 9. februar 2012 #38 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ønske oppfylt, men det varer bare en time. Jeg ønsker meg skiføre. Endret 9. februar 2012 av AuroraB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 9. februar 2012 #39 Del Skrevet 9. februar 2012 Ønsket er oppfylt, få ut fingeren da det ligger i Bangladesh Jeg ønsker meg visdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infantata Skrevet 9. februar 2012 #40 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) EDIT: for treg igjen. Ønske oppfylt, men den visdommen oppnår du først dagen før du dør. Jeg ønsker meg en iPad. Endret 9. februar 2012 av Infantata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå