Gå til innhold

DET MILJØMESSIGE RUNDT HELSEVESENET

heleneo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg med det miljømessige rundt helsevesenet? Har en skoleoppgave, og jeg trenger litt hjelp.

Kan noen av dere hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste du kan gjøre er å logge deg av kvinneguiden, lese bøkene dine og gjøre leksene selv. "det miljømessige rundt helsevesenet" er dessuten en alt for vag problemstilling til i det hele tatt å kunne gi deg noen tips på vegen. Hva mener du egentlig?

Miljørettet helsevern?

Om helsevesenet skaper miljøproblemer?

Arbeidsmiljøutfordringer i helsevesenet?

Hvilken del av helsevesenet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter fullt ut de to over meg. Kvinneguidens medlemmers skal ikke gjøre skoleoppgaver for andre. Det er greit å diskutere faglige emner på generell måte, men å skulle hjelpe direkte i oppgaver er nesten å regne som juks.

Vi vet heller ikke om du går på videregående eller høgskole/universitet, og hva slags fag du tar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg med det miljømessige rundt helsevesenet? Har en skoleoppgave, og jeg trenger litt hjelp.

Kan noen av dere hjelpe meg??

Det viktigste er at du har en bærekraftig dialog i forhold til de utfordringer helsevesenet

står overfor i dagens globaliserte samfunn. Helsevesenet har store utfordringer med tanke

på klimakvoter og grønn hverdag. Husk at svanemerket og nøkkelhullmerket er viktig om du

skal satse på biologisk helsevesen. Det er også viktig at det norske helsevesenet stiller

seg solidarisk til de enorme utfordringer i den tredje verden, økte klimaavgifter og et

generellt høyere avgiftsnivå er viktige faktorer for å oppnå bærekraftige og klimanøytrale

mål sett i lys av global oppvarming og nedkjøling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du har en bærekraftig dialog i forhold til de utfordringer helsevesenet

står overfor i dagens globaliserte samfunn. Helsevesenet har store utfordringer med tanke

på klimakvoter og grønn hverdag. Husk at svanemerket og nøkkelhullmerket er viktig om du

skal satse på biologisk helsevesen. Det er også viktig at det norske helsevesenet stiller

seg solidarisk til de enorme utfordringer i den tredje verden, økte klimaavgifter og et

generellt høyere avgiftsnivå er viktige faktorer for å oppnå bærekraftige og klimanøytrale

mål sett i lys av global oppvarming og nedkjøling.

tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter fullt ut de to over meg. Kvinneguidens medlemmers skal ikke gjøre skoleoppgaver for andre. Det er greit å diskutere faglige emner på generell måte, men å skulle hjelpe direkte i oppgaver er nesten å regne som juks.

Vi vet heller ikke om du går på videregående eller høgskole/universitet, og hva slags fag du tar.

Det var et geografi projekt, gruppeoppgave. Går på videregående. Skjønner ikke problemet å spørre om hjelp her på kvinneguiden. Er ikke så veldig stor forskjell på å spørre noen her og spørre noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...