Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg (kvinne) slutta med glattbarbering for mange år siden. Synes det ser litt for "11 år" ut.

Vi kvinner bruker så mye tid på å fjerne hårene på kroppen vår, overalt. Det eneste vi ikke fjerner er håret på hodet, og øyenbrynene, som vi gjerne rydder opp i. Og dette er naturlig hår, som har sine oppgaver (ja, jeg vet det er negative ting med det også).

Jeg blir ivertfall litt sjokkert av de som fjerner selv hårene på armene, for det skal jo ikke være tegn til dun noen plass på kroppen.

Jeg har heldigvis en mann som liker best naturlig hårvekst. Selv holder jeg håret nedentil velstelt, jeg fjerner ikke rumpehårene, armhårene, og de usynlige hårene på lårene mine. Og jeg er fornøyd med det!

Jeg dusjer jo hver dag, lukter himmelsk godt, og kjæresten min trives godt der nede :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kvinner bruker så mye tid på å fjerne hårene på kroppen vår, overalt. Det eneste vi ikke fjerner er håret på hodet, og øyenbrynene, som vi gjerne rydder opp i.

Øyevippene? Ørehåret? Nesehåret?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Jeg barberer fordi jeg ikke liker kroppshår på meg selv. :) (utenom øyebryn osv)

+ at jeg syns kjønnshår er forferdelig turnoff. Stygt også.

Endret av Mortem
Skrevet

Under armene barberer jeg hver gang jeg dusjer, ca annenhver dag. Leggene og nedentil er jeg MYE slappere. Er singel, og det er vinter ;) Hehe. Men om sommeren barberer jeg leggene 1-2 ganger i uken. Nedentil synes jeg er vanskelig. Jeg synes jeg ser litt "baby" ut uten hår der, men synes det er ubehagelig og at det klør hvis jeg lar hårene gro.. Så er litt i villrede hva jeg skal gjøre der nede ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

Tror nok som det verste barberingshysteriet er over ja.

Skrevet

Om sommeren fjerner jeg kroppshår hyppigere, mest fordi jeg er på stranden stort sett hele tiden og føler meg mest komfortabel uten hår. Om vinteren kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre. Fjerner hår under armene en gang i uken (for å unngå ubehagelig lukt pga svette), leggene barberer jeg mindre enn annenhver uke, og håret nedentil lar jeg gro (men stusser det av og til da jeg ikke ønsker langt hår der nede). Nå skal det sies at jeg er lesbisk, og nokså komfortael med meg selv. Kroppshår er der for en grunn, og personlig trives jeg best da jeg har noe av det i behold.

Hei :) Fint å høre at det er noen som lar håret gro litt da :) Deilig det :)

Skrevet

Under armene barberer jeg hver gang jeg dusjer, ca annenhver dag. Leggene og nedentil er jeg MYE slappere. Er singel, og det er vinter ;) Hehe. Men om sommeren barberer jeg leggene 1-2 ganger i uken. Nedentil synes jeg er vanskelig. Jeg synes jeg ser litt "baby" ut uten hår der, men synes det er ubehagelig og at det klør hvis jeg lar hårene gro.. Så er litt i villrede hva jeg skal gjøre der nede ;)

Hvis du lar det gro der nede uten å gjøre noe,så ville det slutte å klø osv,og du ser voksen og flott ut :) La det gro! :)

Skrevet

Hei. Jeg er en gutt som lurer på hvorfor så mange av dere jenter barberer nedentil? Naturig,kraftig hårvekst på jenter er jo bare så deilig og fint å se på:)For meg kunne dere godt latt det gro fritt både nedentil,under armene osv..

Det skjer ikke om så himmelen faller ned, ikke hos meg hvertfall :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Signerer! Unntatt det med nedentil, tar det en gang i uka sammen med leggene ;) Også på vinteren.

Skrevet

Vokser hårene deres virkelig så sakte at det holder seg glatt en hel uke? Her må armhuler, underliv og legger tas hver eneste dag med mindre jeg ønsker stikkende ekle hårstubber...

Skrevet

Hvorfor ikke bare la det gro naturlig? Da slipper du at det klør...:)

Skrevet

Jeg fjerner hår under armer, på leggene og nedentil flere ganher i uken. Hvorfor? Fordi jeg føler meg mer vel når jeg gjør det.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg liker kjønnshår på gutten, nå har jeg fått han til å spare opp hårene sine der nede. Ellers har jeg fått ham til å vokse/waxe øyenbrynene (profesjonelt), men det er eneste plassen han får vokse på. :gjeiper: Han har beholdt de mandige øyenbrynene sine. Liker også ansiktsskjegg, så det er et par uker gammelt på'n. Hår er digg!

Selv barberer jeg meg et par ganger i uken under armene, sjeldent på bena nå i vinterhalvåret, og nedentil tar jeg bikinilinjen og der "langsmed", det er helst for hans skyld, stusser litt på hekken på venusberget når det blir laangt. Liker å ha hår der nede, jeg er en kvinne, ikke en liten jente.

Øyenbrynene får jeg fikset på profesjonelt, og lar håret på armene og lårene være i fred.

• Liker 1
Skrevet

Det er nettopp det jeg mener,at du er jo ikke et barn heller..kjønnshår er jo bare vakkert på jenter,voksent og innbydende :)

Skrevet

Jeg synes frisert kjønnshår er mye penere enn barbert, i alle fall på meg. Jeg synes fitta ser stusselig og stygg ut uten hår, og det blir lett udelikate stubber, prikker og eksem. Jeg var barbert før, men mannen min ba meg om å gro litt hår, for han kjente stubbene skrape nesten uansett hva jeg gjorde.

De fleste finner vel ut av hva som er riktig for dem og partneren. Noen har hysterisk forhold til kroppshår, men de fleste er vel egentlig ganske fleksible. Håper du finner en hårete jente, TS :)

Jeg hadde forresten en venninne som var veldig hårete, hennes største ønske var å finne en mann som likte det. Hun trodde ingen fantes, men det gjør det altså!

Skrevet

Finnes ja :) Jeg elsker kjønnshår på jenter,gjerne masse av det! Skulle vært flere jenter som venninda di..:)

Skrevet

Øyenbryn, øyevipper, ørehår, nesehår, ..?

Ja, alt...

Skrevet

Jeg er bestandig vel frisert 'der nede', helt uavhengig om jeg er singel eller i forhold. På samme vis er alltid mine tånegler nymalte og fine. Dette har egentlig veldig lite å gjøre med hva andre synes om hvordan jeg ser ut (det er jo absolutt ikke mange som ser det!), men tvert i mot har det alt å si med hvordan JEG føler meg. Jeg liker å føle meg fantasisk, hvem gjør vel ikke det? Det å se velstelt ut bidrar til denne følelsen for meg.

Det må kanskje nevnes at jeg forventer absolutt dette av min partner også. Dukker en mann 'med forventninger' opp hos meg og ser ut som en jungel så bærer det rett ut på badet og jeg finner frem både saks og høvel. Frivillig eller under tvang spiller ingen rolle, for frisers skal det. ;-)

Skrevet

Synes det er rart at noen av dere forbinder det å barbere seg der nede med å se ut som et barn! Selv om man er barbert der nede, så ser jo fitta fortsatt kvinnelig og voksen ut! Det er litt flere endringer enn bare kjønnshårene som foregår der nede i puberteten.. :P Jeg ser i hvertfall forskjell på musa mi fra da jeg var lita og som hu er nå.. :P

• Liker 1
Skrevet

Er det noen andre enn meg som har problemer med barbering? Blir sikkelig stubbete og gjør vondt og klør når det vokser ut igjen, noe det gjør i løpet av et par dager.

:lete:

Finnes ikke voks å få kjøpt for damer heller og vil ikke gå til skjønnhetsalong for å gjøre det heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...