volvo22 Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hei. Jeg er en gutt som lurer på hvorfor så mange av dere jenter barberer nedentil? Naturig,kraftig hårvekst på jenter er jo bare så deilig og fint å se på:)For meg kunne dere godt latt det gro fritt både nedentil,under armene osv.. 2
Miah Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Tror du er en av få, men jaja, whatever floats your boat. 3
volvo22 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Men det det er jo bare naturlig..alle har det... 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er så "heldig" at jeg har en kjæreste som liker at det er hår "der nede" Syns det er utrolig deilig å slippe å barbere seg hele tiden Men ikke "bush", altså. Velstelt Han liker også at det er littgrann stubber under armene, men akkurat det er jeg ikke så keen på å ha... Men han tåler ikke hår på leggene, så der må høvelen frem! 1
Gjest Levitate Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Er heldig jeg som har en kjæreste som overhodet ikke bryr seg. Han har sagt at det kan være så mye hår på leggene og armene mine som overhodet mulig, bare jeg friserer meg litt nedentil engang i blant. Ellers har han ingenting imot kroppshår, fordi han bryr seg ikke. Drar høvelen over hårene nedentil i ny og ne, noen ganger tar jeg alt også. Leggene barberer jeg en gang i uken (om jeg orker, da) og under armene barberes det også alltid. 3
volvo22 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2012 Synes det beste er jenter som lar det gro fritt over alt jeg!! Og har masse av det!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #7 Skrevet 9. februar 2012 Men det det er jo bare naturlig..alle har det... Buser og bæsj er også naturlig.. 2
volvo22 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2012 Buser og bæsj er også naturlig.. Det går ikke ant å sammenlige di tingene da,selv om begge er naturlig..
volvo22 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2012 Noen damer her som lar det gro fritt da? Håper dere fortsatt finnes )
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #10 Skrevet 9. februar 2012 Noen damer her som lar det gro fritt da? Håper dere fortsatt finnes ) Gå inn på en lesbebar. Der finner du flaust av de. 1
volvo22 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2012 Det kan ikke være bare lesbiske som fortsatt har kjønnshåret i behold da-
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Selv barberer jeg meg fordi jeg ikke er så glad i kroppslukter, og disse blir gjerne sterkere når man har hår under armer og i underlivet. Om jeg endte opp med en mann med tilsvarende preferanser som TS, hadde jeg nok dessverre fremdeles vært for egoistisk til å slutte å barbere meg. TS: Om kroppshår er så himla viktig for deg, finnes det en del kvinner i new age/"alternativ"-miljøene som liker å la håret gro fritt. Mange av disse er dessuten ganske oppegående og intellektuelle, så kanskje de kan opplyse og modne deg litt også.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Går ALDRI over en uke mellom hver gang jeg shaver alt, utenom hodet! Takler ikke å ha kroppshår. Legger til at jeg liker det best om gutten også shaver seg 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Jeg lar det stort sett gro. Stusser innimellom, men jeg er utrolig slapp på det. Jeg bryr meg ingenting om kroppshår og det gjør heller ikke mannen min. Jeg fjerne hår på leggene om sommeren og under armene når det begynner å bli "langt", eller når jeg skal ha på singlett e.l
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #16 Skrevet 9. februar 2012 Går ALDRI over en uke mellom hver gang jeg shaver alt, utenom hodet! Takler ikke å ha kroppshår. Legger til at jeg liker det best om gutten også shaver seg Øyenbryn, øyevipper, ørehår, nesehår, ..?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. februar 2012 #17 Skrevet 9. februar 2012 Er heldig jeg som har en kjæreste som overhodet ikke bryr seg. Han har sagt at det kan være så mye hår på leggene og armene mine som overhodet mulig, bare jeg friserer meg litt nedentil engang i blant. Ellers har han ingenting imot kroppshår, fordi han bryr seg ikke. Drar høvelen over hårene nedentil i ny og ne, noen ganger tar jeg alt også. Leggene barberer jeg en gang i uken (om jeg orker, da) og under armene barberes det også alltid. What she said.
Gjest Raindrops Skrevet 9. februar 2012 #18 Skrevet 9. februar 2012 Jeg barberer meg fordi jeg har lyst, og det får meg til å føle meg bedre.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #19 Skrevet 9. februar 2012 Jeg trimmer det, men barberer ikke. Fordi det ser helt forjævlig ut når jeg gjør det. Barbering, hårfjerningskrem og hjemmevoks gjør alle at jeg blir FULL av røde nupper og ingrodde hår som ser ut som små kviser. Det ække mye sexy, da har jeg heller en pent frisert dott.
Burn Skrevet 9. februar 2012 #20 Skrevet 9. februar 2012 Om sommeren fjerner jeg kroppshår hyppigere, mest fordi jeg er på stranden stort sett hele tiden og føler meg mest komfortabel uten hår. Om vinteren kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre. Fjerner hår under armene en gang i uken (for å unngå ubehagelig lukt pga svette), leggene barberer jeg mindre enn annenhver uke, og håret nedentil lar jeg gro (men stusser det av og til da jeg ikke ønsker langt hår der nede). Nå skal det sies at jeg er lesbisk, og nokså komfortael med meg selv. Kroppshår er der for en grunn, og personlig trives jeg best da jeg har noe av det i behold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå